Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä seuraavasta ruoka-aineryhmästä luopuisit jos olisi pakko?

Vierailija
24.04.2019 |

Jos olisi pakko valita joku, mistä luopuisit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunu lihasta, kalasta, kananmunista ja maitotuotteista jo aikoja sitten. Hunajaa käytän vain yskänlääkkeenä ja olen kausittain ilman valkoista sokeria. Viljoista, kasviksista ja rasvoista en olisi valmis luopumaan, joten en voi vastata kysymykseesi.

Vierailija
2/7 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuuluu tavallaan sekä maitotuotteisiin että rasvoihin. Jos oletetaan, että se kuuluu tässä vain maitotuotteisiin, niin joutuisin luopumaan muista rasvoista. 

Maitotuotteista en luopuisi kuuna päivänä. En liioin lohesta. Viljaa, kananmunia ja sokeria tarvitaan mm. kakkuihin, joista en halua luopua. Vihanneksista en luopuisi terveyssyistä.

Ainoaksi vaihtoehdoksi jäisi luopua rasvoista (poislukien voi). Saisin pehmeitä rasvoja mm. lohesta ja avokadosta.

Vierailija
4/7 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin lihasta ja kalasta, mutta niistä olen kyllä luopunut jo. Seuraavaksi ehkä luopuisin maitotuotteista, jos jostain olisi ihan pakko luopua. En kyllä haluaisi esim. juustosta luopua vaikka en varsinaisesti maitoa juokaan, koska se maistuu pahalta. 

Vierailija
5/7 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo luopunut lihasta (en kalasta), maitotuotteista ja viljasta. Eka omasta tahdosta, kaksi muuta ei. Pizzaa on ikävä :(.

Vierailija
6/7 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä tahansa, jos olisi pakko. Outo kysymys.

Vierailija
7/7 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha lista. Helppoa olisi luopua kananmunista ja sokerista vaikka heti. 

Maito on vähän siinä ja siinä, juuri juon tässä kahvia kermalla ;)

Jäisi myös makaroonilaatikot ja pippurikastikkeet tekemättä. En minä muuten maitoa kauheasti kaipaisi, mutta kai sille ruuanlaitossa paikkansa on. Onpa sitä vielä jäljellä olevassa muussissakin, kun tässä nyt asiaa pohdin.

Sinccis