Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entinen poikaystävä ihaili lapsenomaisia kasvojani, ja myönsi sen, että hänellä on vaikeuksia kiihottua aikuisista...arvaa tuliko ero? ...

Vierailija
24.04.2019 |

Tiedän kuulostaa melko absurdilta, mutta on ällöttävän totta..

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu.

Vierailija
22/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täälläkin miehet näkäjään heti symppaavat tuollaista pervoa? Onneksi olen sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ongelma on valitettavasti tosi yleistä juuri näillä miehillä, jotka toitottaa kuinka pitää siroista ja lyhyistä naisista. Olen kantapään kautta oppinut, että näillä miehillä on lähes aina mieltymyksiä lapsiin. Olen itsekin hyvin siro nainen ja jos deittailemani mies mainitsee koostani mitään niin bye bye.

Vierailija
24/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt vähän yli kolmekymppisenä havahtunut huomaamaan, miten lapsen näköisiä teinit todellisuudessa ovat. Hyi olkoon jos joku aikuinen ukko niitä kyylää!

Vierailija
25/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit.

Itse kerran väittelin ex:n kanssa seksivideoista. Hän katsoi koulutyttövideoita ja vetosi, että näyttelijät ovat yli 18 vuotiaita. Mitä sitten, jos kerran haluaa mielikuvan koulutytöistä?

Olisiko ollut liikaa vaadittu että olisit hankkinut koulutyttöpuvun ja yllättänyt jonakin iltana miehesi.

Vierailija
26/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit.

Itse kerran väittelin ex:n kanssa seksivideoista. Hän katsoi koulutyttövideoita ja vetosi, että näyttelijät ovat yli 18 vuotiaita. Mitä sitten, jos kerran haluaa mielikuvan koulutytöistä?

Olisiko ollut liikaa vaadittu että olisit hankkinut koulutyttöpuvun ja yllättänyt jonakin iltana miehesi.

Voisikohan joku mies joskus yllättää, ja käyttäytyä kuin aikuinen?

Vierailija
27/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä AP. Avasit silmäni. Minun ei kannata pohtia moraalisia ongelmia seksittömyydestä yms. jos päädyn suhteeseen. Kun pulla on uunissa niin se on sitten siinä.

Mitä h**vettiä yrität sanoa? Sillä sait tuon kuulostamaan siltä, että ei lähtökohtaisella seksittömyydellä niin väliä, kun voi sitten kiihottua siitä omasta lapsesta???

Vierailija
28/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte olla niin vtun tyhmiä? Ikiksen aloitus ja tartuitte syöttiin.

Vierailija
29/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit.

Ehkä hän odottaa että sinä tekisit niin ensin.

Vierailija
30/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit.

Tämä voi tulla sinulla suunnattomana shok kina ja järkytyksenä, mutta kaikki seksikaupat myyvät koulutyttöhameita.

Mieti, että ihan täysi-ikäiset aikuiset ostavat koulutytöille tarkoitettuja hameita? Ja vielä seksituotteita myyvässä kaupassa?!? Kyllä minä niiiiiiiiiiiiiiiin mieleni pahoitin, kun joku haluaa muutakin kuin lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeässä huoneessa lauantaisaunan jälkeen!

Vierailija
31/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voitte olla niin vtun tyhmiä? Ikiksen aloitus ja tartuitte syöttiin.

Oikeista ilmiöistä voi keskustella, vaikka aloitus olisikin roskaa.

Lisäksi, jos joku ei voi kiihottua aikuisista, ei kiihotu 20-, 30-, 40-, 50- tai miksei 80-vuotiaistakaan. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että 35v kiinnostuu 25-vuotiaasta (mikä on ikiksen normaali paheksunnankohde ja "agenda").

Vierailija
32/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä AP. Avasit silmäni. Minun ei kannata pohtia moraalisia ongelmia seksittömyydestä yms. jos päädyn suhteeseen. Kun pulla on uunissa niin se on sitten siinä.

Mitä h**vettiä yrität sanoa? Sillä sait tuon kuulostamaan siltä, että ei lähtökohtaisella seksittömyydellä niin väliä, kun voi sitten kiihottua siitä omasta lapsesta???

Ymmärrät tarkoituksella väärin.

Vierailija
33/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko sitten oikeasti, mitä tuolla tarkoitit, sillä itsekään en saanut tuosta selvää. t. eri

Vierailija
34/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit.

Ehkä hän odottaa että sinä tekisit niin ensin.

Olen kylläkin eri kirjoittaja kuin tuo, joka kirjoitti miehestään ja koulutyttövideoista.

Vierailija
35/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täälläkin miehet näkäjään heti symppaavat tuollaista pervoa? Onneksi olen sinkku.

Maailman jokaisessa kolkassa ja kulttuurissa miehet pitävät nuoria, hieman alle 20-vuotiaita naisia kaikkein viehättävimpinä. Ja tämä on myös täysin riippumatonta miehen omasta iästä.

Voit ihan vapaasti pitää asiaa "pervona", siihen sinulla on täysi oikeus. Millään tavoin epänormaalia se ei kuitenkaan ole ja se on hyvin vahvasti sidottu lajimme biologiaan. Epänormaalia ja olisi jos miehet juoksisivat esimerkiksi eläkeläisnaisten perässä. On myös tärkeää, että ymmärrät ettei miesten kiinnostus nuoria naisia kohtaan ole mikään valintakysymys johon voisi itse jollain tavoin vaikuttaa. Vai pystyvätkö naiset itse päättämään keneen tuntevat vetoa ja kemiaa?

Vierailija
36/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo sitten muka tarkoitti?

Vierailija
37/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit.

On ihan luonnollista että mies kiihottuu nuoresta naaraasta jolla on hedelmällisyys parhaimmillaan.

Vierailija
38/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit.

Tämä voi tulla sinulla suunnattomana shok kina ja järkytyksenä, mutta kaikki seksikaupat myyvät koulutyttöhameita.

Mieti, että ihan täysi-ikäiset aikuiset ostavat koulutytöille tarkoitettuja hameita? Ja vielä seksituotteita myyvässä kaupassa?!? Kyllä minä niiiiiiiiiiiiiiiin mieleni pahoitin, kun joku haluaa muutakin kuin lähetyssaarnaajaa peiton alla pimeässä huoneessa lauantaisaunan jälkeen!

Tässäkin voisi oikeastaan kysyä, että miksi koulutyttöjä seksualisoidaan? Miksei koulupoikapuvuilla oli kysyntää samalla tavalla?

Vierailija
39/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit.

On ihan luonnollista että mies kiihottuu nuoresta naaraasta jolla on hedelmällisyys parhaimmillaan.

Jep, miehet kun ovat jääneet eläimen tasolle, siinä missä naiset ovat menneet evoluutiossa eteenpäin. ":D"

Vierailija
40/84 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ajako posliiniksi vaikka mies vaatisi. He haluavat nuoren näköistä. Mitä pienemmän oloinen kohde on sitä vahvemmaksi mies itsensä luulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän