Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kummalle menisit mielummin; hammaslääkäriin vai gynelle?

Vierailija
24.04.2019 |

Mä sata kertaa mielummin gynelle. Kävin eilen hammaslääkärissä ja aina se pelottaa yhtä paljon ja mahaa koskee jännityksestä. En kestä kipua suussa tai pään alueella yleensä.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä yhdelle komealle ja mukavalle gynegologille, mutta valitettavasti hänen aikansa on varattu vuodeksi eteenpäin. Sain kerran häneltä peruutusajan ihan yllättäen. Hänen kolleegansa on naisgynegologi. 

Tässä tapauksessa menisin sitten hammaslääkäriin. 

Vierailija
22/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri, ehdottomasti.

Ei ole gyneltä mitään varsinaisesti huonoja kokemuksia mutta on se silti todella keljua touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempiin yhtä aikaa, kiitos. 

Vierailija
24/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin. Ei mua gyne mitenkään kipujen takia pelota, mutta koen sen alapää paljaana olemisen nolona ja inhottavana. Varmaan siihenkin tottuisi, jos gynellä olisi joutunut käymään yhtä usein kun hammaslääkärissä olen käynyt.. 

Vierailija
25/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5etuetuetu kirjoitti:

Tämä olisi kunnon ajansäästöä. 

Vierailija
26/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5etuetuetu kirjoitti:

Tämä olisi kunnon ajansäästöä. 

:D Voisihan siinä muunkin vuosihuollon teetättää samalla. Mittauttaa vaikka verenpaine, ottaa muutama putkilo verta kaikenmaailman testejä varten ja pedikyyrikin olisi kätevä hoitaa siinä kun ne kintutkin on niissä telineissä sillee sopivasti :D

Vierailija
27/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin. Sain ajan jonnekin 2kkn päähän.

Vierailija
28/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa mennä kummallekaan, ensi viikolle on aika gynelle kierukan poistoon raskaustoiveen takia, joten ehkä nyt sitten sinne.

Toisaalta hammaslääkärin tarkastuksesta on melkein kaksi vuotta ja sinne on jotenkin tosi vaivalloista aina varata aikaa, joten ehkä kuitenkin menisin mieluummin hammaslääkäriin jos just nyt pitäisi toiseen mennä.

Vierailija
29/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynelle menen mielummin, koen että jalkojen levittäminen on mukavampaa kuin esim. viisaudenhampaan poisto ja suu auki jäkittäminen. Gynellä ei ole koskaan sattunut mikään ja olen käynyt siellä todella monesti, joutuen siitä kun osallistuin vuosia sitten erääseen rokotetutkimukseen.

Vierailija
30/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin. Gyne vaan ahdistaa, inhottaa maata siinä haarat levällään vieraan ihmisen edessä. Onneksi ei ole tarvinnut käydä moneen vuoteen.

Vierailija
31/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama , molemmat maksaa ihan h *lvetisti.

Vierailija
32/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te oikein olette, jos alapään näyttäminen gynelle pelottaa?:D Hänhän katselee niitä lähes päivittäin työkseen, joten varmasti hän on nähnyt kaikenlaisia alapäitä. En itsekään mitenkään innolla sinne mene, mutta ei siinä minusta ole mitään inhottavaa.

Vierailija
33/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä te oikein olette, jos alapään näyttäminen gynelle pelottaa?:D Hänhän katselee niitä lähes päivittäin työkseen, joten varmasti hän on nähnyt kaikenlaisia alapäitä. En itsekään mitenkään innolla sinne mene, mutta ei siinä minusta ole mitään inhottavaa.

Gynelle tilanne on tavallinen, normaali ja arkinen – minulle ei. En pelkää tai murehdi mitä gyne alapäästäni miettii, vaan en halua olla siinä vieraan edessä kohdevalon alla intiimipaikat näytillä ja levällään. Se on tosi epämiellyttävää, ahdistavaa ja inhottavaa _minulle_. Olen 33v.

Vierailija
34/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se edellyttää kipuja niin mieluummin kuitenkin hampaissa kuin siellä.

Vierailija
35/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelota, vaan kuvottaa. Onko jonkun mielestä muka ihan ok kiskoa housut pois, levettää haaransa ventovieraalle ja antaa kyseisen henkilön tunkea objekteja toosaasi? Joo ei kiitos. Varsinkin ne ns. vanhanmalliset pedit, missä maataan perssilmä suunnilleen gynen leuan kohdalla on lähinnä nöyryyttäviä.

Vierailija
36/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan että särkeekö pillu vai hammas.

Vierailija
37/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuitenkin mieluummin gynelle. Hammaslääkärissä on ahdistavaa, kun välillä tuntuu, ettei pysty hengittämään. 

Vierailija
38/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin. Tykkään jopa käydä siellä. Gynellä en ole koskaan käynyt, mutta ajatuksena vähän inhottava

Vierailija
39/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti gynelle. Olen hammashoitaja ja pelkään hammaslääkärissä potilaana paljon enemmän kuin ennen valmistumistani (vaihdoin ammattia 3-kymppisenä) koska tiedän nyt mikä/miten toimenpide voi mennä pieleen 🙈

Vierailija
40/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme