Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kummalle menisit mielummin; hammaslääkäriin vai gynelle?

Vierailija
24.04.2019 |

Mä sata kertaa mielummin gynelle. Kävin eilen hammaslääkärissä ja aina se pelottaa yhtä paljon ja mahaa koskee jännityksestä. En kestä kipua suussa tai pään alueella yleensä.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynelle minäkin.

Vierailija
2/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärille, mulla ei ole koskaan ollut yhtään reikää yms. Siinä varmaan syy, etten pelkää hammaslääkäriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin. Ei haittaa, vaikka olisi reikiäkin.

Vierailija
4/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama, ehkä gynelle, siellä pitäisi käydä.

Minulla on joskus ollut raudat ja ties mitä muita säädettäviä vempeleitä suussa, joita on käyty säätämässä.

Hammaslääkärissä ei juuri mikään hetkauta. Ennemminkin se on sellainen helpotuksen paikka.

Vierailija
5/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, kummalle on sillä hetkellä tarvetta. Jos kyse ihan perus tarkastuksesta, niin yhtä hidas olen kumpaankin varaamaan aikaa, mutta kumpikaan ei pelota.

Vierailija
6/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärille. Joskus olen melkein nukahtanut siihen tuolille. 

Vierailija
7/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hammasta särkee, hammaslääkärille.

Vierailija
8/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärille 100-0. En ole koskaan käynyt gynellä enkä aio käydäkkään sillä p illuni on niin ruma. Hammaslääkärissä mikään muu ei satu kun jälkeen päin tuleva lasku.

Vierailija
9/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin synnytän 28 lasta kuin menen juurihoitoon. Juurihoidossa ronkitaan elävää hermoa irti ja sen puuduttaminen lienee vaikeampaa kuin pillun. Olen synnyttänyt kivutta 2 lasta. Pilde pelaa kuin uusi, mutta tuo hammasparka on jatkuva riesa.

Vierailija
10/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärille. Gyne on kivuliaampi.

Vierailija
11/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin. Viime kesänä kävin kolme kertaa saman hampaan takia.

Eka se kuvattiin, sitten tehtiin uusi juurihoito ja lopulta poistettiin=lasku n. 70€.

Ei voi kalliiksikaan sanoa.

Oikojalla kun on vuosia käynyt, niin ei osaa hammaslääkäriä pelätä.

Vierailija
12/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärille, enkä Anna puuduttaa.

Vierailija
13/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole mielipuuhaani mutta hammaslääkärille. Nykypolven hammaslääkärit ovat asiakaslähtöisiä, hienotunteisia ja suhtautuvat fiksusti myös pelkopotilaisiin. Gyneissä on vielä aika paljon leipääntyneitä ja kovakouraisia moralisoijia ja tiuskijoita.

Vierailija
14/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin synnytän 28 lasta kuin menen juurihoitoon. Juurihoidossa ronkitaan elävää hermoa irti ja sen puuduttaminen lienee vaikeampaa kuin pillun. Olen synnyttänyt kivutta 2 lasta. Pilde pelaa kuin uusi, mutta tuo hammasparka on jatkuva riesa.

Höpö höpö. Kävin juuri vähän aikaa sitten juurihoidossa, ei se missään tunnu kun puoli päätä on puudutettuna. Hammassärky on yksi karmeimmista säryistä.

Vierailija
15/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään jännittäisi joku gyne? Hammaslääkärin pelko on ehkä ymmärrettävempää, mutta en kyllä ymmärrä mikä siinäkään voi olla pelottavaa, ellei ole 6v/sattunut joku ikävä kokemus aiemmin.

Itse menisin hammaslääkäriin, koska siitä on pidempi aika.

Vierailija
16/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin! Ja minulla on aina ollut reikiä, vuosikausia raudat, on tehty juurihoito ja leikkauksia... Nykyään ei enää niin paljon pelota kun löysin hyvän hammaslääkärin eivätkä toimenpiteet enää satu.

Näytän vieraalle ihmiselle noin tuhat kertaa mieluummin suuni kuin alapääni. Hampaat näkyvät maailmalle muutenkin, mutta pimppi on täysin intiimi ja piilossa eikä kuulu kenellekään. Gynellä asiointi sattuu ja samalla hävettää ja ahdistaa se paljaana levitetettynä oleminen.

Vierailija
17/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erittäin kivulias kokemus hammaslääkäristä kun tulehtuneen hampaan juurta kohti tungettiin piikillä jotain ainetta ja se sattui vähintään yhtä paljon kun synnytys mikä oli mulla aika räväkkä kokemus sekin. Gynellä ei ole koskaan sattunut mikään, ei edes kierukan laitto.

Ap

Vierailija
18/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin todellakin, ei mitään ongelmaa.

Vierailija
20/51 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää hampaita hoitaa, menen hammaslääkärin. Gynevaivossa gynelle, en hammaslääkäriin, voisi hlääkäri ihmetellä kun pimpani hänelle paljastaisin.

Olisiko sinulla muita typeriä kysymyksiä, vastaan nyt kerralla kaikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi