Työssäkäyvä ihminen EI OLE itsenäinen
Koska töissä on pakko käydä, ei voi valita itsenäisesti elämäänsä enää sen jälkeen.
Kommentit (11)
Näinpä. Ja tätä äitini minulle halusi enemmän kuin tukea, apua ja kuntoutumista mielipahasta, jonka hän oli itse aiheuttanut kieltäytymällä selvittämästä tilanteita, joissa oli loukannut minua. Antoi minun siis ymmärtää, että en ole hyvän arvoinen. Vaan esim. orjana kulkemisen muodossa palkkatyön.
Ap
Semmoinenkin työ yrittäjänä olisi ongelmallista, jossa olisi asiakkaita. Silloin ne asiakkaat olisivat sen yrittäjän orjuuttajia. Varsinkin siis, jos ala on sellaista, jossa on kilpailua, eli käytännössä jonkun muun keksimä toimi.
Ap
Minäkin haluaisin olla menestyvä yrittäjä mutta ilman asiakkaita. Kerro jos keksit tällaisen yritysidean.
Olen itsenäinen ja rakastan työtäni! 😊💖
Vierailija kirjoitti:
Minäkin haluaisin olla menestyvä yrittäjä mutta ilman asiakkaita. Kerro jos keksit tällaisen yritysidean.
En tiedä haluaisinko olla varsinaisesti yrittäjä. Esim. kirjailijat eivät ole. En nyt sano, että haluaisin olla kirjailija, mutta noin siis ajatuksena.
Ap
Oma raha tekee vapaaksi. Monelle työ on ainoa keino sen saamiseksi.
Leipänsä eteen on aina tehtävä jotain. Ei itsekseen pöytään tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä haluaisinko olla varsinaisesti yrittäjä. Esim. kirjailijat eivät ole. En nyt sano, että haluaisin olla kirjailija, mutta noin siis ajatuksena.
Ap
Ala kirjailijaksi. Tee kirja äiti suhteestasi. Tulee olemaan jymymenestys
Vierailija kirjoitti:
Leipänsä eteen on aina tehtävä jotain. Ei itsekseen pöytään tule.
Tulee se monille. Vain köyhä ei sitä tajua.
Ap
Myynyt sielunsa työnantajalleen, joka määrää missä olet mihinkin aikaan. Rikastuttaa yhtiötä itsensä kustannuksella. Ja mitä tästä kaikesta lopulta jää käteen? Kello/maljakko kunhan olet kehosikin vihdoin rappeuttanut.