Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syrjäytyä voi myös työpaikalla.

Vierailija
24.04.2019 |

Jos sinne sattuu yksikin luonnevikainen joukkoon.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se syrjäytyjä on se luonnevikainen. Mutta totta toisinkin päin.

Vierailija
2/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos vaan tuntee itsensä ulkopuoliseksi..., vaikka me työkaverit oliskin ihan OK?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos vaan tuntee itsensä ulkopuoliseksi..., vaikka me työkaverit oliskin ihan OK?

Niin. Älykkyys voi tuoda erilaisuuden tunteen..

Vierailija
4/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Älykkyys voi tuoda erilaisuuden tunteen..

Olen aina tuntenut näin!! Työelämää takana yli 30v.

Vierailija
5/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole luonnevikainen, jos kerta muualla on tykätty! ;D Eikä minulla ole tapana esim uhkailla työkavereita kiven heittämisellä päähän.

Ap

Vierailija
6/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen just tuommoinen. Työkaverit yleensä on mukavia mua kohtaan, mutta en osaa mennä porukoihin. Olen aikanani koulukiusattu ja minut jätettiin aina pois porukasta. En osaa näin aikuisenakaan muuttaa käyttäytymistäni. Turvallisinta on olla yksin ja lopulta huomaan olevanikin yksin..

Vierailija
7/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei vaan tule kaikkien kanssa toimeen. Eikä siinä ole yleensä minkään luonnevian kanssa tekemistä.

Vierailija
8/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole luonnevikainen, jos kerta muualla on tykätty! ;D Eikä minulla ole tapana esim uhkailla työkavereita kiven heittämisellä päähän.

Ap

Onko tuo henkilö tosissaan tai edes puoliksi tosissaan? Jos on, väkivallalla uhkailemisesta on syytä kertoa esimiehelle. Jos taas on kyseessä joku tunnevuoristoradalla elävä draamaqueen, pysyttelet vain mahdollisimman erossa hänestä. Onneksi työpaikoilla ollaan tekemässä töitä eikä työkavereita tarvitse nähdä vapaa-ajalla. 

Vierailija
9/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onko tuo henkilö tosissaan tai edes puoliksi tosissaan? Jos on, väkivallalla uhkailemisesta on syytä kertoa esimiehelle. Jos taas on kyseessä joku tunnevuoristoradalla elävä draamaqueen, pysyttelet vain mahdollisimman erossa hänestä. Onneksi työpaikoilla ollaan tekemässä töitä eikä työkavereita tarvitse nähdä vapaa-ajalla. 

Hän oli esimieheni vuosia sitten.. nainen..

Vierailija
10/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeuttaako se kiusaamaan jos valehtelee olleensa kiusattu. Jos oikeuttaa niin miettikääpä mitä se kertoo moraalistanne..

Vierailija
11/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytyminen tarkoittaa muuta. Työsuhteessa se on looginen mahdottomuus.

Vierailija
12/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Esimiehen taholta tuleva uhkailu on vieläkin vakavampi juttu. Omistiko hän koko yrityksen, jossa olit töissä? Jos ei, hänelläkin oli esimies. 

Vierailija
13/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Esimiehen taholta tuleva uhkailu on vieläkin vakavampi juttu. Omistiko hän koko yrityksen, jossa olit töissä? Jos ei, hänelläkin oli esimies. 

Omisti mutta ei sillä ole enää merkitystä.. Mutta kyllähän tuollainen arvet jättää..

Vierailija
14/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On syrjäytynyt työpaikan sosiaalisesta elämästä, ja on muutenkin se, joka kuulee asiat viimeisenä, jos ollenkaan. Kyllä sen voi kokea syrjäytymisenä.

Vierailija
15/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On syrjäytynyt työpaikan sosiaalisesta elämästä, ja on muutenkin se, joka kuulee asiat viimeisenä, jos ollenkaan. Kyllä sen voi kokea syrjäytymisenä.

Voit kokea sen millä termillä tahansa, mutta on loogisesti mahdotonta syrjäytyä kun on töissä.

Minä olen ikiulkopuolinen. Menen töihin ja teen työni ja häivyn sieltä ja elän elämäni toisaalla.

Vierailija
16/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko syrjäytymis-termi itsessään on hyvin epälooginen. Ja kyllä, vaikka olisit työssäkäyvä ihminen niin voit kokea ulkopuolisuuden "syrjäytyneen" tunnetta. En tänäkään päivänä ymmärrä koko termiä, se on oikeastaan hyvin haitallinen ja vaarallinen niinkuin työtön-termi. Ajattelen itsestäni että minulla ei tällä hetkellä ole työpaikkaa jossa kävisin töissä, viihdyn yksikseni oikein mainiosti enkä kaipaa ihmiskontakteja juuri lainkaan. Päinvastoin, pitkästyn ihmisten seurassa ja tulen oikeastaan jopa ärtyneeksi. Rakastan sitä kun saa päivät olla mielenkiinnonkohteiden parissa ilman että joku molottaa itsestään selvyyksiä vieressä.

Ps. kaikki työ ei todellakaan ole tärkeää etkä sinäkään loppujen lopuksi ole ollenkaan niin mainio ihminen kuin kuvittelet olevasi, illuusiota vain.

Vierailija
17/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kaikista ei tarvitse pitää henkilökohtaisesti, mutta pointti onkin siinä miten sen tuot ilmi..

Vierailija
18/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puhkottiin auton renkaatkin työpaikan parkkipaikalla.

Vierailija
19/19 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesimiehet joko tykkää susta tai ei. Miesesimiehet ovat parempia, pyrkivät objektiivisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi