Naiset, miksi hymyilette aina varusmiehille?
Kommentit (20)
en ole nainen mutta vastaan silti: olen onnellinen että se on takanapäin ja salaa vähän katkera että ette joudu kokemaan samaa paskaa vaan mm. pääsette säästösyistä lomille jatkuvalla syötöllä.
Lisäksi simputus on kiellettyä?? Mitä helvettiä?
Hymyilen ihmisille jos he hymyilevät minulle. Tai muuten vaan jos olen hyvällä tuulella.
Joku varusmies kyseli mua sinnikkäästi treffeille yli 20v sitten vaikka seurustelin. En tuntenut häntä, hän tiesi mut koska olin ollut pienesti julkisuudessa. Tää oli aikaa ennen somea, joten sain selville vain nimen ja itse kertoi olevansa armeijassa. Enää ei tietty oo, mut mysteerimies tulee mieleen aina varusmiehiä nähdessä. 😊
Muutamista varusmiehistä on ollut mulle hetkellisesti iloa kun ovat iltalomillaan purkaneet paineitaan minun kanssani. Siitä on jo sen verran vuosia että enää en taida ryhtyä mutta kivaa on ollut nuorten miesten kaverina ;)
En mä ainakaan hymyile. Kamalia kaljupäisiä pikkupoikia.
Minä olen varusmiehen äiti.Luulenpa,että hymyilyttää se,että alkaa olla katoava näky tuo varusmies.
Suurinosahan lusmuaa intistä nykypäivänä.ja osa tietty syystäkin.
Poikani isosta kaveripiiristä kaikki muut keskeyttäneet paitsi hän ja yksi kavereista.
Poikani vuoden palveluksessa,erikoisjoukoissa.Komea näky baretissaan!
Koska muistuttavat omista pojistani, joilla on jo inttiaika takana. Jopa armeijan autojen näkeminen tiellä saa jotenkin sydämeni läikähtämään. Tuovat mieleen valatilaisuudet, joissa oltiin kyynel silmäkulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varusmiehen äiti.Luulenpa,että hymyilyttää se,että alkaa olla katoava näky tuo varusmies.
Poikani isosta kaveripiiristä kaikki muut keskeyttäneet paitsi hän ja yksi kavereista.
Poikani vuoden palveluksessa,erikoisjoukoissa.Komea näky baretissaan!
Mitä sä höpiset? Suurin osa nuorista miehistä käy edelleen intin.
Säälistä ja ihmetyksestä. Säälistä, että meidän valtio on niin paska, että se epätasa-arvoisuudessaan pakottaa miehet armeijaan. Ihmetyksestä, että niin moni nielee paskan mukisematta.
Vierailija kirjoitti:
Säälistä ja ihmetyksestä. Säälistä, että meidän valtio on niin paska, että se epätasa-arvoisuudessaan pakottaa miehet armeijaan. Ihmetyksestä, että niin moni nielee paskan mukisematta.
Ja jopa vankilan päiväraha kuulema suurempi,kuin varusmiesten!Sulaa hulluutta!
Mua hymyilyttää siksi kun nuorenpana pidin solttuja kovinkin kuumana ja nykyään vaikka nyt en vieläkään vanha ole (30v.) näyttävät nämä soltut suloisilta pikkupojilta.
Vierailija kirjoitti:
Söpöjä poikia, oman lapsen ikäisiä.
Sama juttu! Tyttäreni kavereita on lähdössä armeijaan nyt paljon. Naapurin poikakin on siellä juuri.
Olin itsekin 25 vuotta sitten armeijapojun kanssa ja olin odottelemassa häntä Helsingin rautatieasemalla usein lomalle. Se oli nuoruutta se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikani vuoden palveluksessa,erikoisjoukoissa.Komea näky baretissaan!Mitä sä höpiset? Suurin osa nuorista miehistä käy edelleen intin.
Keskeyttämisprosentti kasvaa vuosivuodelta.Harvassa pian ovat!
Koska näyttävät huvittavilta, melkein kuin "aikuista" larppaavia lapsia.
"...sotapoika se tyttöjen silmissä kymmentä siviiliä vastaa..."
Söpöjä poikia, oman lapsen ikäisiä.