Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisko halveksii uusperhettäni :(

Vierailija
23.04.2019 |

Isosisareni on ollut 16-vuotiaasta asti saman miehen kanssa ja heillä on kolme lasta, mies on hyvissä töissä ja sisko elää kotirouvana. Itse olen ollut aina meistä kahdesta se rumempi ja lahjattomampi ja itsetunto on ollut heikompi, tai ehkä olen ollut vaan tyhmempi, eikä minulla ei ole ollut samanlaista miesonnea. Tein tyhmyyttäni perheen (2 lasta) miehen kanssa joka ryyppäsi, ja sisar halveksi meidän touhujamme, teki aina pilkkaa miehestäni. Lopulta sitten erosin, onneksi. Sitten tapahtui ihana asia ja löysin uuden onnen elämääni, yh-iskän, jolla on tosi mukavat lapset ja jonka kanssa meillä on uusperhe, jossa kaikilla on hyvä olla ja kaikki puhaltavat yhteen hiileen. Kiitän onneani joka päivä tästä onnesta, jonka vihdoinkin sain elämääni ja yritän tehdä tästä lähtien hyviä ratkaisuja elämässäni ja hoitaa omia lapsiani ja tätä uusperhettäni niin hyvin kuin osaan. Sisareni halveksii tätä uutta miestä ja pitää hänen lapsiaan suorataan vastenmielisinä. Meillä on siskon kanssa yhteinen kesämökki ja sisareni yrittää estää mieheni lapsia käymästä siellä. Jos he käyvät siellä, sisko väittää että he ovat tuhonneet paikkoja ja kertoo ettei halua edes kuulla heistä. Hän ei myöskään halua että hänen omat lapsensa tutustuvat näihin bonuslapsiini ja vetoaa siihen, että hänen lastensa on turha enää tässä iässä (ovat n 10 v) tutustua "uusiin serkkuihin". Kaipa sisko ajattelee että tämä meidän uusperhe hajoaa pian. V-tuttaa hänen omahyväisyytensä, miksei hän voisi olla iloinen ja kannustava kun vihdoinkin minullakin on jotain iloa elämässä!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina ollut hämmentävän paljon aloituksia p*skoista siskoista 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla