Lääkärit ei tiedä mikä mua vaivaa!
Kaikenlaisia oireita, mutta diagnoosia en oo saanut eikä lääkärit tiedä mikä mua vaivaa.
Voimat kohta loppu enkä jaksa tätä enää. Henki tässä menee.
Kommentit (35)
Kystat voi aiheuttaa monenlaista. Onko kystien syytä löytynyt, endometrioosi? Se voisi aiheuttaa oireistasi kaiken muun paitsi niveloireet. Tosin endometrioosi voi aiheuttaa lonkkaongelmia.
Epätietoisuus on raskasta.
Tsemppiä!
Endometrioosia veikkaan myös tai muuta hormonaalista.
Sinulla on Huono Kunto.
Tässä hoito (kokeile väh. 4 viikkoa):
- kaksi omenaa päivässä (siis muun ruuan lisäksi)
- Kävelyä väh. 4 km päivässä yhtäjaksoisesti (mittaa matka) eli aikaa kuluu noin 30-45 min
- Kuntosali 2 krt viikossa (pyydä ohjelma tai googlaa sopiva)
Jos tämä ei auta, niin syön hattuni. Tästä ei ainakaan ole mitään haittaa kenellekään (jos et ole allerginen omenille).
On mullakin reilu puolet noista sun oireista, ap, mutta ei kannata liikaa kaikista pikku kolotuksista välittää. Kelläpä ei olisi vatsan turvotusta ja kuivaa ihoa jne...
Vierailija kirjoitti:
Borrelioosi aiheuttaa myös epämääräisiä oireita.
Lymen tauti tuli täälläkin mieleen.
Toiseksi listerioosi tai niveliin mennyt helikobakteeri - selittäisi myös vatsakivut ja mahan turvotuksen.
-Ei kestä ;-)
Onko borrelioosi pois suljettu.
Tutulla miehellä oli vastaavia oireita, jopa liikuntakyky aleni ja vssta toisella testillä paljastui borrelioosi. Ja kun sai siihen lääkkeet, parani kerralla.
Borrelioosi siis testattu ja testi negatiivinen. Ei ole siis se.
Kystoihin ei löydetty syytä. Gynelle soittoaika kesäkuussa. Kohtu ultrattu alakautta eikä muita löydöksiä ollut kun nuo munasarjakystat. Löytyisikö endometrioosi tuolla ultralla?! Täytyy tätäkin kysyä gyneltä.
Stressiä on ollut vaihtelevasti, varsinkin johtuen tästä epätietoisuudesta.
Jotenkin on sellainen olo etten ole oma itseni ja jossain on joku vialla.
Kiitos tähän mennessä vastanneille.
Ap
Kuinka pahaa mainitsemasi ahdistus on? Ahdistus voi aiheuttaa tosi paljon erilsisia psykosomaattisia oireita, kuten vatsaoireet, pää-, ja lihassärkyä, väsymystä jne.. oireet voivat olla todella voimakkaitakin, jolloin on vaikea uskoa ettei mitään ole fyysisesti vialla.
Rintaranka jumissa + alkava reuma + jokin akuutti virustauti? ja sitten vielä alkava refluksi.
Kuvailit juuri insuliiniresistenssin oireet. Jätä sokerit ja viljat pois. Ala paastoamaan klo 18:00-10:00. Kaikki kuvailemasi oireet helpottavat jo muutamassa päivässä.
Home-oireilua? Minulla oli hyvin samanlainen oirelista ja löydöksien perusteella minulle diagnosoitiin reumasairaus. Ainut vaan että se sairaus hävisi kun muutettiin vuosia sitten hometalosta pois.
Borrelioosi testattu. Ei ole se
Ap