Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saadaanko tänä kesänä Suomeen tuulettimia?

Vierailija
23.04.2019 |

Viime vuonna tänne periferiaan ei niitä saatu ja piti olla koko vuosi ilman. Jokohan kauppiaille olisi tullut sen verran järkeä että täksi vuodeksi hankkivat niitä?

Vai onko nämäkin tilattava ulkomailta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei osata tehdä bisnestä. Täällä jyrää S- sekä K-ryhmä kartellillaan.

Vierailija
2/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ymmärtävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun alat säästämään ap, niin juhannuksena sulla voi olla varaa sellaiseen. Meille muille kaupat on pullollaan tuulettimia tällä hetkellä.

Vierailija
4/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai sä nyt ap. tajuat, että kun niillä ewi ole sitä menekkiä ollut näinä 15-18 asteisina sateisina kesinä yhtään. Varmaan nyt tulevana kesänä niitä on pilvin pimein ja jäävät myymättä, kun kesä onkin sateinen ja kylmä taas? 

Vierailija
5/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn ostamassa kuivajäätä jolla vuoraan olohuoneen.

Vierailija
6/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ääliöt olette syy siihen, että ne tuulettimet loppuvat. Odotatte tyypilliseen tapaanne sateista kesää ja sitten kun tuleekin helle, ryntäätte kaikki ostamaan tuulettimia. Ei kellään kauppiaalla voi olla tuhansia tuulettimia varastossa odottamassa. Kuten talvella lumilinkojakaan, btw.

Vierailija
7/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin lukee ’tulossa kevät 2019’, että jippii!

Vierailija
8/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ette ole tajunneet hankkia ilmastointilaitetta talven aikana niin olette kaiken sen hikoilun ja huonon olonne todella ansainneet! Sitä niittää mitä kylvää.

Vierailija
9/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli ette ole tajunneet hankkia ilmastointilaitetta talven aikana niin olette kaiken sen hikoilun ja huonon olonne todella ansainneet! Sitä niittää mitä kylvää.

Mä olen etsinyt koko talven, mutta tarjonta on pientä ja kallista. Toivottavasti nyt keväällä joku toisi maahan nipun niitä. Ostan 100% varmasti oli kelit mitä tahansa.

Vierailija
10/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin lukee ’tulossa kevät 2019’, että jippii!

Missä? Laittakaa vinkkejä että mihin tulee jotta ehtii ostamaan ennenkuin taas loppuu.

Vierailija
11/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen etsinyt koko talven, mutta tarjonta on pientä ja kallista. Toivottavasti nyt keväällä joku toisi maahan nipun niitä. Ostan 100% varmasti oli kelit mitä tahansa.

Et löytänyt esim Amazon.de:stä?

Vierailija
12/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada joskus jotain ostettua ihan Suomestakin.

Vierailija
13/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan löytyy googlettamalla suomalaisista verkkokaupoista. Ei se niin rakettitiedettä ole, se googletus.

Vierailija
14/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva saada joskus jotain ostettua ihan Suomestakin.

Miksi?

Miksi maksaisit turhasta etkä nauttisi kilpailutuksesta?

Vierailija
15/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan, mutta hanki ajoissa kuuliainen mies liikuttamaan ilmaan koivuvihdalla.

16/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista kivijalkakaupoista ei (vielä?) ole niitä saatavilla, mutta itse olen tilannut verkkokaupoista pöytätuulettimia jo kaksin kappalein tänä keväänä. Toisen Gigantin ja toisen Tokmannin verkkokaupasta. Molempia odottelen vielä saapuvaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi