Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähelle olette ihannemiestänne päässeet? (EI PARIUTUNEILLE) Ketju vain sinkuille!

Vierailija
23.04.2019 |

Eli mitkä ominaisuudet ovat natsanneet ja mitkä jääneet natsaamatta?
Minun lähin oli
Puutarhaharrastajamies, jolla oli paljon samoja arvoja ja kiinnostuksenkohteita ja jopa ruokavaliomme kävivät yksiin. Katkesi siihen kun hän ei ollut päihteetön ja oli liian itseään täynnä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on suunniteltu vain naisille ja homoille?

Vierailija
2/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just olis yks melkein kuin oma kopioni ajatuksiltaan ja kiinnostuksenkohteiltaan mutta olen jäänyt friendzonelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi pitää olla joku ihannemies/nainen. Miksi ei voi olla avoimin mielin, koska juuri sillätavoin voi kohdata jonkun, eikä niin, että ensin luodaan omassa päässä joku ihanne ja sitten petytään, kun oikea ihminen ei sitä ihannetta täyttänytkään. Ja syytä omaan rannallejäämiseen selitetään: olin liian kiltti eikä toinen ollut riittävän hyvä. Jep. 

Vierailija
4/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi pitää olla joku ihannemies/nainen. Miksi ei voi olla avoimin mielin, koska juuri sillätavoin voi kohdata jonkun, eikä niin, että ensin luodaan omassa päässä joku ihanne ja sitten petytään, kun oikea ihminen ei sitä ihannetta täyttänytkään. Ja syytä omaan rannallejäämiseen selitetään: olin liian kiltti eikä toinen ollut riittävän hyvä. Jep. 

Koska esimerkiksi päihteettömyys on sellainen asia, joka on joillekin välttämättömyys. Samoin jotkut tietyt arvokysymykset ovat sellaisia, että pitää olla samat arvot ennenkuin parisuhde voi onnistua.

Vierailija
5/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska esimerkiksi päihteettömyys on sellainen asia, joka on joillekin välttämättömyys. Samoin jotkut tietyt arvokysymykset ovat sellaisia, että pitää olla samat arvot ennenkuin parisuhde voi onnistua.

Nämä tärkeitä ja ok. Tuntuu kuitenkin olevan, että varsinkin miehet haluavat ja vaativat naisen olevan ajatustenlukija ja ulkonäön juuri jotain tiettyä huulenkaaren muotoa myöten ja kun toinen paljastuukin vain ihhimilliseksi yksilöksi virheineen, tällainen kiltiksi itseään kutsuva mies kokee tulleensa lähes petetyksi.

Vierailija
6/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole vaatinut etukäteen mitään ominaisuuksia, mutta kyllähän jälkikäteen osaa sanoa kuka vastasi eniten ihannemiestä. Minulla tosin kaikki miehet olleet sisältä pas kaa, ulkonäkö ollut sitten 1-5/5 (kuten nykynuoret puhuu). Itse olen ehkä 2/5

Vierailija
7/10 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kauas, en edes tiedä mistä aloittaisin syiden kertomisen. Minulla on joko maailman surkein miesmaku tai todella huono tuuri, joten pysyttelen niistä erossa. 

Vierailija
8/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole natsanneet. Miestyyppini on lukenut, sivistynyt, kiinnostunut maailman asioista ja ilmiöistä, herkkä ja älykäs. Arvojen tulee kohdata.

Eksäni oli kaikkea päinvastaista. Tosin alettiin kyllä seurustellakin niin nuorina, ettei meistä kumpikaan vielä ollut kouluja ehtinyt käydä tai persoonaansa juuri kehittää. Tavallaan siis kasvoimme ihan eri suuntiin ja toisillemme vääriksi. Tämä myös oli eron syy sitten lähes kymmenen vuotta myöhemmin.

Seuraava oli todella lähellä ihannettani muuten, mutta arvomme olivat ristiriidassa: mies oli todella vanhoillinen ja etsi kai jotakin kotirouvaa, minä taas haluan luoda omaa uraa. Tapailu ei kantanut pitkälle. Tosi harmi, koska hän oli erittäin älykäs ja hyvää keskusteluseuraa ja sitä kautta myös seksikkäin koskaan tapaamani ihminen.

Kolmas oli muuten aivan ihana ja täydellinen, mutta liian hippi. Olen arvoiltani humaani ja ajattelen mielelläni ympäristöä ym, mutta en silti matkusta ulkomaille pyörällä ja yövy siellä teltassa. Tai käy kylmässä suihkussa, dyykkaa ruokaani ja mitä näitä nyt oli. Koin jatkuvaa syyllisyyttä jokapäiväisistä valinnoistani, joten suhteemme ei kantanut pitkälle - huolimatta siitä, että edelleenkin muistelen kyseistä miestä ehkä lämpimimpänä ja suloisimpana ihminenä ikinä.

Neljäs on jo ihan pelottavan täydellinen ja olen ollut aivan lääpälläni koko tuntemisemme ajan. Hän on kanssani kiinnostunut tasan samoista asioista ja tietää niistä jopa enemmän kuin minä. Tämä jää kuitenkin kaukoihastukseksi, sillä joku muu on ehtinyt ensin.

Viidettä odotellessa.

Vierailija
9/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sisäkkäin limakalvokontaktiin oraalisesti ja anaalisesti pääsin ihannemieheni kanssa.

Vierailija
10/10 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Painoi yli 100kg liikaa

2) Kännipäissään muuttui toiseksi ihmiseksi, ja joi lähes jokaisena päivänä

3) Ei ollut ikinä tehnyt päivääkään töitä, eikä ikinä aiokaan kun kerran tuet juoksee

4) friendzonetti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän