Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut kun mies ekoilla treffeillä ehdottaa saunomista? Oletko kokeillut sellaista?

Vierailija
23.04.2019 |

Kertooko siitä että mies pitää hygieniastaan hyvää huolta vai haluaa vain nähdä naisen alasti?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pahaa siinä on? Jos synkkaa hyvin, niin siitä on aika luontevaa siirtyä esim. suuseksiin ja ottaa saunapuhdas muna suuhun. :)

Vierailija
2/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi treffit oli perjantaina ja lauantaina jo saunottiin sen kunniaksi kun mies muutti mun luo :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ensimmäisestä kerro, koska kyllä jokainen hygieniastaan välittävä mies käy suihkussa ENNEN treffejä.

Vierailija
4/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Sekasaunahullu setämies teki uuden aloituksen lempiaiheestaan.

Vierailija
5/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs pahaa siinä on? Jos synkkaa hyvin, niin siitä on aika luontevaa siirtyä esim. suuseksiin ja ottaa saunapuhdas muna suuhun. :)

Totta, sillä joka ei ota saunapuhdasta munaa vaistomaisesti suuhun, ei sitä ota kyllä muulloinkaan.

Vierailija
6/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sinne vaan saunaan 1.treffeillä random ukon kanssa joka paljastuu pervoksi psykoksi ja vetelee mammaa hanuriin. Ikimuistoiset treffit.

Vierailija
7/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostais siltä että mies haluaa nähdä miltä nainen näyttää ilman meikkiä, että onko hyvännäköinen. Googlaa vaikka ''take her swimming on the first date''

Vierailija
8/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Seksi on ok, mutta haluan peseytyä yksin. Enkä pidä saunomisesta.

Vierailija
9/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kiitos. En tykkää saunomisesta, harvinaisen epäeroottista toimintaa. Sitä paitsi, ei kerro kyllä miehen hygieniasta yhtään mitään. Omien havaintojen mukaan ne epähygieenisimmat tyypit peseytyvät nimenomaan saunan yhteydessä (kerran viikossa?) ja pelkkä suihku on heille kauhistus. 

Vierailija
10/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin ekoilla varsinaisilla treffeillä mieheni kanssa uimahallissa! Ehdotin sitä tosin itse - olimme keskustelleet uimisesta ja halusin tehdä häneen vaikutuksen hyvällä uimataidollani. Se onnistuikin, koska voitin hänet 50 m vapaauinnissa :)

Kenenkään kotiin en menisi ensitreffeillä ikinä! Ja jos saisin ehdotuksen mennä toisen kotiin ja vielä saunaan, juoksisin varmaan pakoon todella nopeasti.

Vierailija
11/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin nykyisen mieheni kanssa toisilla treffeillä saunaan. Ja ihan alasti siis. Sitä ennen emme olleet edes pussanneet. Minä että mieheni olemme sinut ei-täydellisten kroppiemme kanssa, eikä saunomisessa ollut ongelmaa. Mies antoi minun mm. pestä itseni yksin rauhassa. Saunassa ei myös eka kerralla tapahtunut mitään intiimiä. Mies taisi silloin alussa hieman haluta testata että uskaltaakohan tyttö tulla alasti ja tietty kiinnosti miltä näytän alasti, mutta niin kiinnosti minuakin.

Vierailija
12/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin kerran. Miehellä ei tosin ollut kuin yksi pefletti, joten minun piti istua hänen syliinsä, koska kuka sitä nyt ilman peflettiä lauteille istuisi. Siinä sylissä oli aika liukasta istua, oli vissiin jäänyt vähän saippuaa tai jotain, ja meinasin pudota pois. Onneksi hänellä oli siinä jonkinlainen tappi, jonka päälle saatoin istua, niin en enää livennyt pois sylistä. Oli aika kivaa!

Vierailija
13/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 Kyllä on taas tyhmiä kysymyksiä. Ihanku saunominen ois jotenki kummallista

Vierailija
14/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut mennä hyvinkin saunaan mieheni kanssa ekoilla treffeillä, mutta kun miettii treffikumppaneitani ennen sitä, niin heidän kanssaan se olisi ollut jotenkin huono ajatus.

Vierailija
15/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan OK. Minä lähden kotiin omaan saunaan, mies menkööt omaansa.

Vierailija
16/16 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Seksi on ok, mutta haluan peseytyä yksin. Enkä pidä saunomisesta.

Eihän aloituksessa yhteissaunomisesta mitään mainittukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi