Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut pakotettiin työkkärin työnhakuvalmennukseen

Vierailija
23.04.2019 |

Kestää 10 päivää. Pitääkö menettää yöunensa? Olen ollut 3kk työttömänä. Tuntuu ahdistelulta ja syyllistämiseltä kyseinen kurssi. Aloitus kyselytkin oli tyyliin; "Miksi et ole mielestäsi työllistynyt'. Ja liuta samantyylisiä kysymyksiä..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naura vain paskaista naurua siellä.

Vierailija
2/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun pääset kurssille. Noin pitkään jo jatkunut työttömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olet olet työtön. Kurssille vaan ja ahkerammin työtä etsimään.

Vierailija
4/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa. Oikein hyvä!!!

Vierailija
5/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole mielestäsi työllistynyt?

Olen ollut aktiivinen työnhakija ja laittanut x määrän työhakemuksia päivässä x kuukauden ajan. Olen hionut ansioluetteloani visuaaliseksi ja kiinnostavaksi ja yksilöinyt hakukirjeen jokaiseen hakemaani yritykseen ja työtehtävään sopivaksi. Olen saanut x määrän vastauksia yrityksiltä että valintani ei juuri nyt osunut minuun ja x määrän työhaastatteluja, joissa on todettu x näin.

Vierailija
6/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelleilyähän nuo kurssit on. Mene sinne ja roiku vaikka puhelimella somessa tai naura niiden jutuille koko päivä. Ei tarvitse stressata.

Vierailija
7/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi sama kuin uravalmennus? Olin itse sellaisessa (kesti 10 päivää) ja se oli ihan jees kurssi. 

Vierailija
8/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin tuolliaselle kurssille myös muutama vuosi sitten. Osaan kyllä itsekin tehdä hakemuksia, olen insinööri koulutukseltani, mutta oman alan töitä vaan ei ollut juuri silloin tarjolla. Työllistyin kyllä muutama kuukausi tuon kurssin jälkeen, mutta en tehnyt hakemustani ja cv:täni heidän oppiensa mukaan.

Se kurssi oli diipadaapaa. Sanottiin esimerkiksi yli 40- vuotiaille, että älkää mainitko hakemuksessa ikäänne tai lukiosta valmistumisvuotta. No eihän siihen ruudinkeksijää tarvita, että osaa laske iän kun lukee cv:stä työhistorian...

Lisäksi siellä mietittiin fonttien värejä. Koko hakemus mustalla ei ole kuulemma hyvä. Pitäisi vaikka laittaa punaisella väliotsikoita, annettiin ohjeeksi.

Vierailija
9/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö viimeset mämmituokkoset ja sano keskusteluringissä, että tämän takia en ole työllistynyt ja pieraise sellanen kitkerä 20 sekunnin tuhnu.

Vierailija
10/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jouduin tuolliaselle kurssille myös muutama vuosi sitten. Osaan kyllä itsekin tehdä hakemuksia, olen insinööri koulutukseltani, mutta oman alan töitä vaan ei ollut juuri silloin tarjolla. Työllistyin kyllä muutama kuukausi tuon kurssin jälkeen, mutta en tehnyt hakemustani ja cv:täni heidän oppiensa mukaan.

Se kurssi oli diipadaapaa. Sanottiin esimerkiksi yli 40- vuotiaille, että älkää mainitko hakemuksessa ikäänne tai lukiosta valmistumisvuotta. No eihän siihen ruudinkeksijää tarvita, että osaa laske iän kun lukee cv:stä työhistorian...

Lisäksi siellä mietittiin fonttien värejä. Koko hakemus mustalla ei ole kuulemma hyvä. Pitäisi vaikka laittaa punaisella väliotsikoita, annettiin ohjeeksi.

Joo, osa näistä kursseista on suunnattu lähinnä elämästään viimeiset 50 vuotta viidakossa viettäneille bonabo-apinoille.

Vierailija
11/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksajille nämä turhat kurssit maksavat kyllä enemmän, kuin hyödyttävät ketään. Tai tietenkin ostetut kurssittajat hyötyvät, kun perivät huippupalkkaa hörinöistään.

Vierailija
12/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä provo?

Miksi minä en ole päässyt tällaiselle kurssille?

Olen ollut työtön 18 kuukautta. Korkeakoulusta on paperit kaupalliselle alalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi