Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ystävä enää ystävä jos

Vierailija
23.04.2019 |

Hän vastaa viestitse kerran kun kysyt kuulumisia, kysyy jotain sinulta, mutta ei enää vastaa viestiisi, ei halua koskaan nähdä sinua tai muuten ota yhteyttä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ystävyydeltä.

Vierailija
2/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi halutakin. Minulla masennuskauden takia katkesi ystävyyssuhteita, koska unohdin ottaa yhteyttä. Koitin sitten muulla tavalla lämmitellä suhdetta. Mutta koska minun some kommentointini ohitettiin kylmästi, en uskaltanut enää lähestyä. En ikinä ollut heille ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäisesti tuttu.

Vierailija
4/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti siinä tapauksessa sitten enää. Unohda vaan koko tyyppi ja sillä siisti. 

Vierailija
5/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ystävyys on sidoksissa yhteydenpidon tiiviyteen ja joillekin ei. En ole kuullut vanhasta ystävästäni mitään muutamaan vuoteen, mutta kyllä hän on mulle ystävä edelleenkin. Sitä aiemmin törmättiin joskus satunnaisesti kauppakeskuksessa ja jäätiin vaihtamaan kuulumisia, mutta kummankin elämäntilanne on muuttunut paljon. Silti hän on lapseni kummi ja minä hänen lapsensa kummi. Nämä lapset vaan ovat jo kolmekymppisiä eivätkä enää vietä synttäreitä, joille kummitkin kutsuttaisiin. Jos menevät naimisiin, todennäköisesti tulee kutsu häihin. Voi olla, että jossain vaiheessa aletaan taas pitää tiiviimmin yhteyttä tai sitten ei.

Vierailija
6/6 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia teidän ystävyyssuhteet oikein on. Odotatte jotain jotain ja jos tämä teidän henkilökohtainen ajatus ei toteudu, ystävyyttä ei enää ole? Aikuiset, ystävät keskustelee asioista, ei oleta!

Minulla on ystävä joka on ollut ystäväni siitä asti kun olin 4-5 vuotias. Vuosienkin taukoja on ollut, mutta aina me ollaan jatkettu siitä mihin jäätiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan