Menisitkö sekasaunaan mielummin alapää kokonaan ajeltuna kuin "a la naturel" -tilassa, vai joku välliversio?
Kommentit (33)
Mikä v tun kysymys tämä on? Ja jees jees, pun intended.
Oma kokemukseni on että monelle ainakin nuorelle naiselle on tärkeää että on hyvin ajeltu jos näyttäytyy alasti muiden seurassa.
Menisin ja menen alapää ajeltuna, en kasvata karvoja sekasaunaa tai muuta sekanakuilua varten. Olen siis lähestulkoon aina posliini muutenkin.
Leikkaisin sellaisen mohikaanin jonka värjäisin siniseksi
M40
Menisin sellaisena kuin sillä hetkellä olen muutenkin.
Ei sekasauna aiheuta mitään erityisiä toimenpiteitä.
Välimuoto.
Täysin posliini näyttää irvokkaalta, ihan kamalalta aikuisella naisella.
Outoa pohtia tällaista tavallisena arkiaamuna klo 11. Huolensa kullakin.
Riippuu vähän, missä seurassa menisin. Jos hyvien kavereiden, niin varmaan olisi sänki, jonka suihkussa sheivaisin saunan jälkeen. Saunan jälkeen on mukavampi sheivata, kun karvat pehmenee. Jos vähemmän tuttujen tai tuntemattomien kanssa, niin sheivaisin edellisenä päivänä. Joka tapauksessa mieluiten ilman karvoja, koska en nyt pelkän saunan takia ala niitä kasvattamaan.
Rämemajava on ällöttävä, näin se vaan on.
Sekasaunahullu setämies taas vaihteeksi lempiaiheensa parissa.
millainen se välli versio on?
Sellainen jolla pääsee vällyjen väliin vai?
Menisin sellaisena kuin olen eli rämemajavan kanssa, joka leviää hieman yläreisillekin.
Mulla on aina sheivattu alapää joten sheivattuna menisin ja menenkin.
Vierailija kirjoitti:
millainen se välli versio on?
Sellainen jolla pääsee vällyjen väliin vai?
Ja mistä toetää kehen mikäkin vetoaa siellä sekasaunassa, pirkko tykkäis täysin paljaasta ja pääsis vällyjen väliin vai pirkka joka tykkää naturellista? Pitää siis tehdä kysely ennen sekasaunaa sinne menijöiltä että mitä tekee jotta pääsee sinkku vällyjen välliin.
Trimmailen vähän että näyttää nuorekkaalta ja vireältä. M58
Kokonaan sheivattu, koska niin olen aina. Ei häiritse muiden karvat tai karvattomuus, mutta minä ajan vartalolta kaikkialta karvat paitsi käsivarsista.
Jos mesin niin menisin juuri sellaisena kuin olen. Sellainenhan minä mieluiten olen.
En tosin koe mitään syytä mennä sekasaunaan vieraiden ihmisten kanssa. Käyn saunassa yksin.