Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa enää orgasmeja

Vierailija
22.04.2019 |

mieheni kanssa yhdynnässä, vaikka aina ennen olen saanut melko nopeasti.

Meillä oli vähän huonompi ajanjakso parisuhteessa, jolloin seksiä ei ollut laisinkaan, jolloin käytin vibraattoria useamman kerran viikossa. Samalla minulle tuli vahva tunne siitä, ettei hän halua minua enkä viehätä häntä. Tällöin etäännyimme hiukan, sillä arkailin mennä hänen lähelleen "jos hän ei enää tykkää minusta".

Voisiko tämä orgasminsaantivaikeus johtua tuosta vibraattorista (olen lukenut netistä pelotteluja, että liika vibraattorin käyttö voi vaikuttaa orgasmeihin seksissä kumppanin kanssa), vai olisiko syynä henkinen puoli?

Hän on seksikumppaneistani ainut, jonka kanssa olen saanut orgasmin yhdynnässä, ja nuo orgasmit ovat paljon voimakkaampia kuin masturboiden saadut. Lisäksi hänestä tuntuu, ettei ole hyvä mies minulle, kun ei saa minua tulemaan..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ehkä nyt joku henkinen lukko asiassa? Kannattaa varmaan laittaa mies kiertoon, mitä ideaa on harrastaa seksiä jos loppuhuipennus jää tulematta. Itse en tyytyisi tuollaiseen.

Uus mies kehiin niin tilanne korjaantuu. Tai sitten meet vihille sen vibraattoris kanssa :)

Vierailija
2/12 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin veikkaat henkistä lukkoa, ja sitten neuvot laittamaan miehen vaihtoon? Entäpä, jos vaikka yrittäisi availla sitä henkistä lukkoa ensin? :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin itse vuosia vibraa erittäin ahkerasti ennenkuin edes sain orgasmeja miesten kanssa. Pelkäsin myös että mitä se vuosien jyrsintä on tehnyt herkkyydelle miesten kanssa.

No saan miesten kanssa nykyään tosi helposti yhdynnässä ilman käsiä, oletuksella että suhde on kunnossa ja kommunikaatio pelaa. Mikäli etäännytään tai suhde on jotain ongelmia niin orgasmit katoavat sen siliän tien.

Suosittelen keskustelemaan miehen kanssa ja rakentamaan läheisen suhteen taas. Ja paljon koskettelua ja löheisytttä eikä vain rynkytystä.

Vierailija
4/12 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan valtavia organismeja.

Vierailija
5/12 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin veikkaat henkistä lukkoa, ja sitten neuvot laittamaan miehen vaihtoon? Entäpä, jos vaikka yrittäisi availla sitä henkistä lukkoa ensin? :D

Ap

Niin, sait ihan kaksi neuvoa nyt. Oletin että olet uusavuton frigidi koska joudut kyselemään täällä apua orgasmivaikeuksiin. Älä huoli, sitten kun suakin kerran nussitaan kunnolla niin ei tarvi enää miettiä noita lasten leluja ja niiden kanssa panemista lainkaan.

Mukavaa jatkoa, kyllä se orkku sieltä sullekin tulee kun on tullakseen :)

Vierailija
6/12 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, miten vaan :D En ole sellanen luovuttaja sentään kun sinä, että heti tyyppi vaihtoon kun on vähän ongelmaa.

Ap

Vierailija
7/12 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytin itse vuosia vibraa erittäin ahkerasti ennenkuin edes sain orgasmeja miesten kanssa. Pelkäsin myös että mitä se vuosien jyrsintä on tehnyt herkkyydelle miesten kanssa.

No saan miesten kanssa nykyään tosi helposti yhdynnässä ilman käsiä, oletuksella että suhde on kunnossa ja kommunikaatio pelaa. Mikäli etäännytään tai suhde on jotain ongelmia niin orgasmit katoavat sen siliän tien.

Suosittelen keskustelemaan miehen kanssa ja rakentamaan läheisen suhteen taas. Ja paljon koskettelua ja löheisytttä eikä vain rynkytystä.

Hyvä kuulla, ettei vibrasta ollut haittaa! Pitää jatkaa keskustelua miehen kanssa.

Ap

Vierailija
8/12 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle vinkiksi, usein tapahtuvan oman kivan (tai myös ns. jyystöseksin) turruttaman pillun tai kalun herkkyys palautuu 1-2 viikon totaalitauon aikana.

Kuulostaa kuitenkin, että kyse kohdallasi enemmänkin parisuhteenne henkisen puolen, luottamuksen tai oman itseluottamuksesi ongelmasta. Tähän puoleen paras apu on keskustelu toiveistanne suhteesta ja myös seksistä. Kerro suoraan, että tunnet teidän etääntyneen ja toivoisit läheisyyden palautuvan, että se olisi ehkä myös avain sille, että saisit orgasmejakin herkemmin. Sano myös, että kaipaat huomiointia ja paijauksia muulloinkin, kuin seksin yhteydessä ja että se saisi sinutkin innostumaan seksistä ehkä useammin.

Et tainnut mainita, että teetkö aloitteita seksiin itse ja kuinka usein prosentteina seksikerroistanne.

Henkisellä puolella heitä turha ajattelu (vaikkapa arkiasioista, ulkonäöstäsi, jne) seksin yhteydessä ja keskity nautiskelemaan hellistä hetkistänne.

Muista myös, että seksuaalisuus muuttuu kokemuksen kertyessä, eli välttämättä se mikä toimi itselle alkuun, ei riitä myöhemmin kiihokkeeksi suhteen arkipäiväistyessä. Eli uusia juttuja hiljalleen mukaan, asentojen kokeilua, suuseksiä, käsipeliä esileikiksi lämmittää sinut valmiimmaksi saamaan orgasmin yhdynnässä.

Jospa nämä avittaisi eteenpäin, poimi ne mitkä voisi toimia kohdallasi :)

Vierailija
9/12 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalle vinkiksi, usein tapahtuvan oman kivan (tai myös ns. jyystöseksin) turruttaman pillun tai kalun herkkyys palautuu 1-2 viikon totaalitauon aikana.

Kuulostaa kuitenkin, että kyse kohdallasi enemmänkin parisuhteenne henkisen puolen, luottamuksen tai oman itseluottamuksesi ongelmasta. Tähän puoleen paras apu on keskustelu toiveistanne suhteesta ja myös seksistä. Kerro suoraan, että tunnet teidän etääntyneen ja toivoisit läheisyyden palautuvan, että se olisi ehkä myös avain sille, että saisit orgasmejakin herkemmin. Sano myös, että kaipaat huomiointia ja paijauksia muulloinkin, kuin seksin yhteydessä ja että se saisi sinutkin innostumaan seksistä ehkä useammin.

Et tainnut mainita, että teetkö aloitteita seksiin itse ja kuinka usein prosentteina seksikerroistanne.

Henkisellä puolella heitä turha ajattelu (vaikkapa arkiasioista, ulkonäöstäsi, jne) seksin yhteydessä ja keskity nautiskelemaan hellistä hetkistänne.

Muista myös, että seksuaalisuus muuttuu kokemuksen kertyessä, eli välttämättä se mikä toimi itselle alkuun, ei riitä myöhemmin kiihokkeeksi suhteen arkipäiväistyessä. Eli uusia juttuja hiljalleen mukaan, asentojen kokeilua, suuseksiä, käsipeliä esileikiksi lämmittää sinut valmiimmaksi saamaan orgasmin yhdynnässä.

Jospa nämä avittaisi eteenpäin, poimi ne mitkä voisi toimia kohdallasi :)

Tässä kommentissa oli paljon hyvää, kiitps!

Ap

Vierailija
10/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vieraissa kokeilemassa. Jos orkku tulee helposti naapurin kanssa on kyse mentaali ongelmasta. Muussa tapauksessa kyse on fyysinen. Saat mieheltäsi kyllä luvan kun kerrot tekeväsi diagnoosia.

Vierailija
11/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö lääkkeitä esim. mielialalääkettä?

Vierailija
12/12 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittanut uusia lääkkeitä, vaihtanut, joku lääke lopetettu? Uusi ehkäisymenetelmä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän