Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vinkkejä ensi kertaa baariin menevälle?
22.04.2019 |
Heissan, olen menossa ensi perjantaina elämäni ensimmäistä kertaa baariin. :D Kaipailisin vinkkejä jo pukeutumiseen ja ohjeita, etten nolaa itseäni siellä. :D Tuli heti mieleen, että tilaan juomaa väärästä paikasta. Onko baarissa yleensä pöytään tarjoilu vai kysynkö tarjoilijalta?
Mitä juomia suosittelette?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ota sisätossut mukaan, eli vaihdat ulkokengät sisäkenkiin siinä narikassa. Narikalle kannattaa jättää tippiä, jos haluat olla kohtelias.
Siellä on baari tiski josta tilataan juomat, joissain paikoissa on samanlainen vuoronumerosysteemi kuin vaikka terveyskeskuksissa, voit kysyä tästä narikassa.
Mukavaa iltaa!