Alan hiljalleen katkeroitua naisille
Ei tunnu naisista seuraavan minulle mitään hyvää. Pelkkää harmia ja pahaa oloa seuraa kun yrittää tutustua naisiin. Joko minulle ollaan suoraan ilkeitä (oli enemmän ongelma silloin nuorempana), tai sitten minun hyväuskoisuuttani käytetään hyväksi. Annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa on ehkä vähän typerästi sanottu, mutta aikalailla noin se menee. Ja jos jotain elämää suurempaa alkaakin kehittyä niin se tarkoittaa kohdallani friendzonea. Friendzonea jossa minulle flirtaillaan ja tehdään oloni epämukavaksi taas kerran sillä, että luodaan tunne että minua muka haluttaisiin, mutta silti kaikki tietää (minäkin), että kyse ei ole siitä.
Kaikesta tästä huolimatta haluaisin naisen. Miten tyhmä pitää ihmisen oikein olla, että ei tajua luovuttaa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Voi voi voi kun on ikävää yhyy, byhyy, kun ei naisilta saa p*tä silloin kun haluaa ja keneltä haluaa.Kyllä kaikkien naisten tehtävä tässä maailmassa on vain ja ainoastaan jkaa kaikille miehille aina kun ne haluaa, sitä varten naiset on olemassa: o-telineitä!Kyllä vetää katkeraksi, ja voi sitten tulla....Voi kauhistus, tänne AV-mammojen als-tasoiselle palstalle itkemään tätä asiaa. Täällä voi tätä asiaa sitten toisten yhtä kurjan kohtalon kokeneiden miesten kanssa haukkua kaikki naiset ja mennä sen jälkeen katsomaan prnoa, josta on se naiskuva hankittu.jepjep
Ja missähän vaiheessa olen sanonut haluavani pillua? Jos tämä olisi pillusta kiinni niin varmaan sitten menisin käymään jonkun maksullisen luona, ja harrastelisin hänen kanssaan "seksiä". Ap
En ymmärrä mitä vastaan vänkäämistä joillain on siinä, että mies haluaa rakastavan parisuhteen ja mielellään heti! maailman luonnollisin asiahan se on !
Noh, väliaikaista kaikki on vain. Ystävyys ja läheisyys ovat toki hienoja asioita, mutta niistäkin joutuu jossain vaiheessa luopumaan, ja sitä vaikeampaa se on, mitä enemmän siihen on tottunut.
opettele jämäkkyyttä ja tervettä itserakkautta ap, ei sun tarvitse jäädä mihinkään friendzone alueelle. on paljon naisia jotka haluaa hyvän suomimiehen, sillä suomalainen mies on hyvä. ja siitä tästä lopulta on kyse itseluottamuksesta. hyvä itseluottamus ja rakkaus itseään kohtaan on terveyden perusta, silloin tykkää itsestään ja silloin löytää myös ystäviä, ja voi käydä niinkin että se olet joskus vielä sinä ap josta suorastaan kilpaillaan!
Jos olet kiinnostunut jostain naisesta, kerro hänelle ,että et ole kiinnostunut hänestä kuin ystävänä ja kehu hänen ystävyyttään. Jos hänellä on rumempi kaveri kehu tätä kaveria ja flirttaile hänelle ,jätä tällöin kiinnostuksesi kohde täysin huomiotta. Kerro hänelle milloin sinulle sopii tavata ja missä, sekä mitä aiot tehdä tällöin. Aikataulut aina sinun mukaasi. Ei myönnytyksiä, missään.
ainakin sulla on paljon jo tervettä itseluottamusta kun kerrot mitä haluat! mä olen ylpeä susta, mies
Aikuinen terve mies ilmoittaa mitä hän etsii ja mitä hän elämältään haluaa. Ottakaa miehet mallia!
Kyllä sä olet ihan oikea tavallinen hyvä suomalainen mies, ja kyllä sulle löytyy sitä rakkautta. enhän mä sitä luvata voi, mutta mä oikeasti uskon siihen. jaksa uskoa itsekin vaikka on vaikeaa