Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan hiljalleen katkeroitua naisille

Vierailija
22.04.2019 |

Ei tunnu naisista seuraavan minulle mitään hyvää. Pelkkää harmia ja pahaa oloa seuraa kun yrittää tutustua naisiin. Joko minulle ollaan suoraan ilkeitä (oli enemmän ongelma silloin nuorempana), tai sitten minun hyväuskoisuuttani käytetään hyväksi. Annetaan ymmärtää, mutta ei ymmärretä antaa on ehkä vähän typerästi sanottu, mutta aikalailla noin se menee. Ja jos jotain elämää suurempaa alkaakin kehittyä niin se tarkoittaa kohdallani friendzonea. Friendzonea jossa minulle flirtaillaan ja tehdään oloni epämukavaksi taas kerran sillä, että luodaan tunne että minua muka haluttaisiin, mutta silti kaikki tietää (minäkin), että kyse ei ole siitä.

Kaikesta tästä huolimatta haluaisin naisen. Miten tyhmä pitää ihmisen oikein olla, että ei tajua luovuttaa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt on tärkeintä ymmärtää ja sisäistää se, että naiset ovat uskomattoman tyhmiä.

Tämän kun ymmärrät ja toimit naisten kanssa muistaen tämän niin asia helpottuu.

Samalla ennustus: Naiset antavat miinuksia tälle postaukselle.

Vierailija
2/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori? Itse olen 42v, ja ymmärsin jo teininä että naiset ja minä emme kykene olemaan yhdessä. Eikä tämä tarkoita että olisin homo. En vain siedä naisia kategorisesti. En osaa auttaa sinua, uskon että jokaisen täytyy löytää se oma murtumispisteensä. Yleensä järki voittaa lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
4/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä luulet olevan suurimpana esteenä naisten kiinnnostuksen puutteeseen? Ulkonäön, rahan, supliikin vai jonkin muun puute?

Vierailija
5/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röhkeyttä lisää peliin. Naiset arvostavat itsevarmaa miestä yli kaiken. Jos joku nauraa kun teet aloitteen, niin ajattele sen vain olevan ns. pa*katesti ja siirry seuraavaan.

Vierailija
6/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä. Olet kertonut tämän jo niin monesti, ettei asia ole kenellekään epäselvä. Halveksit naisia, siitä tämä johtuu.

Vierailija
7/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset ole tuollaisia.

Toivottavasti tapaat sopivamman kuvan naisen.

Vierailija
8/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ei ihmissuhteeseen kykene. Fiksu kykenee. Ihmissuhde tarkoittaa säännöllistä, Tyydyttävää seksuaalielämää ja emotionaalisten tarpeiden molemminpuolista tyydyttämistä.

Sitä reikää vailla jos vain olet, niin osta keilapallo. Siinä on sinulle yhtä paljon naista kuin mitä itsessäsi on miestä.

Vierailija
9/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt on tärkeintä ymmärtää ja sisäistää se, että naiset ovat uskomattoman tyhmiä.

Tämä taisi olla ap:n kirjoitus.

Vierailija
10/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ei pidä koskaan luovuttaa siinä, että etsit rakkautta. Sinä olet ihminen ja jokainen ihminen jokainen nainen ja mies tällä maapallolla etsii loppujen lopuksi eniten yhtä asiaa: Rakkautta. Joten vaikka elämä on välilä miten tuskastuttavaa ja turhauttavaa, älä koskaan luovuta. Uskon, että sinullekin kuten uskon että jokaiselle jossain on joku sopiva kumppani jonka kanssa saa hyvän suhteen aikaan, jossa voi rakastaa ja harrastaa seksiäkin. Ihanaa kevättä, sinä ihana nuorukainen.

Vierailija
11/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin sitä pitää. Yksin on hyvä olla. Olen ollut kaksi kertaa naimisissa eikä siitä johtunut mitään muuta hyvää kuin lapseni. Katkerana ei kannata elää, vaan tyytyväisenä itsekseen. 

Vierailija
12/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, ei ap:sta kukaan halua ystävää, kunhan haluavat creepystä tyypistä eroon.

Vierailija
13/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röhkeyttä lisää peliin. Naiset arvostavat itsevarmaa miestä yli kaiken. Jos joku nauraa kun teet aloitteen, niin ajattele sen vain olevan ns. pa*katesti ja siirry seuraavaan.

olet ihan oikeassa tässä. eikä miehen tarvitse olla mikään supersankari mutta rohkeutta on hyvä olla ja siinä karttuu itseluottamusta. ja ihan samat sanat ap:lle, että älä välitä naurajista, hekin opettelevat ja hermostuksissaan hihittelevät kun eivät vielä uskalla lähestyä itse toisia. ole siis esimerkkinä samalla heillekin, ja hei tämä on vain elämää ja epäonnistumisia tulee jokaisella, ihan jokaiselle "kovimmallekin kundille " jota miehet ihailee. myös he on saaneet pakkeja ja tulleet torjutuksi, ja myös me naisetkin tulemme torjutuksi! silti pitää uskoa rakkauteen ja yrittää etsiä rakkautta. Onnea!!!

Vierailija
14/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kaikille naisille katkeroitua. Huonoa tuuria, jos on osunut pelkästään typeriä naisia kohdalle. Minusta usein tuntuu, että kaikki miehet on pilalla, mutta kyllä niitä fiksujakin onneksi vielä on.

Vierailija
15/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä ei ihmissuhteeseen kykene. Fiksu kykenee. Ihmissuhde tarkoittaa säännöllistä, Tyydyttävää seksuaalielämää ja emotionaalisten tarpeiden molemminpuolista tyydyttämistä.

Sitä reikää vailla jos vain olet, niin osta keilapallo. Siinä on sinulle yhtä paljon naista kuin mitä itsessäsi on miestä.

En ole pillun perässä. Sellaiset asiat pystyn kyllä hoitamaan omin käsin, ihan ilman, että tarvitsee rahojaan mihinään keilapalloon tuhlata. Ihan vain tahtoisin löytää mukavan naisen jonka kanssa jakaa elämää, iloja ja suruja. En minä sitä väitä etteikö läheisyyskin saattaisi ihan kivalta tuntua. Tuntuu vaan karttavan moinen minua, ehkä se sitten johtuu siitä että olen keilapallo enkä mikään mies. Ap

Vierailija
16/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin sitä pitää. Yksin on hyvä olla. Olen ollut kaksi kertaa naimisissa eikä siitä johtunut mitään muuta hyvää kuin lapseni. Katkerana ei kannata elää, vaan tyytyväisenä itsekseen. 

c'mon, on tässä itsekin kokenut eroja ja kolhuja mutta eikö nyt tullut yhtään ihanaa asiaa jostain parisuhteesta mieleen? eikö mieskin ole hyvin onnellinen niistä hellyyden hetkistä kun menee hyvin ja saa rakkautta ja tulee rakkautta vaikka se olisi kuinka lyhytkin aika? kyllä mulle intiimit hetket entisissä suhteissa on vieläkin erittäin tärkeitä tapahtumia elämässäni, joita vaalin haikeana mielessä mutta joista olen kiitollinen ja onnellinen että ne olen saanut kokea.

N40

Vierailija
17/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi voi kun on ikävää yhyy, byhyy, kun ei naisilta saa p*tä silloin kun haluaa ja keneltä haluaa.Kyllä kaikkien naisten tehtävä tässä maailmassa on vain ja ainoastaan jkaa kaikille miehille aina kun ne haluaa, sitä varten naiset on olemassa: o-telineitä!Kyllä vetää katkeraksi, ja voi sitten tulla....Voi kauhistus, tänne AV-mammojen als-tasoiselle palstalle itkemään tätä asiaa. Täällä voi tätä asiaa sitten toisten yhtä kurjan kohtalon kokeneiden miesten kanssa haukkua kaikki naiset ja mennä sen jälkeen katsomaan prnoa, josta on se naiskuva hankittu.jepjep

Vierailija
18/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole tuollaisia.

Toivottavasti tapaat sopivamman kuvan naisen.

Ei varmasti olekaan. Jostain syystä vaan kohdalleni sattuu kaikkein ikävimmät ihmistyypit, ja usko alkaa loppua kesken. Ap

Vierailija
19/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuolle voi yläpeukkuja antaa miehetkään, en minä ainakaan.

Vierailija
20/28 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mulle on turha olla katkera, en edes tunne sua. Mun kaverikaan ei, eikä naapuri.

2. Muutama mies on käyttäytynyt ikävästi minua kohtaan joskus. En ole siitä katkera sinulle tai rautakaupan myyjälle.

3. Olenko tyhmä, kun en ymmärrä, miksi katkeruutesi ei kohdistu niihin, jotka ovat kohdelleet sinua ikävästi?

4. Miksi et puhu niiden kanssa, jotka ovat kohdelleet sinua ikävästi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan