Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen äiti ollut nyt kaksi viikkoa luonamme

Vierailija
22.04.2019 |

....eikä loppua näy. Mies suuttuu, jos kysyn koska äitinsä meinaa lähteä, ilmeisesti aikoo vielä tämänkin viikon olla. Alan olla ihan loppu, mukava ihminen kyllä mutta ei kukaan jaksa "vierasta" ihmistä kotonaan kolmatta viikkoa. Hän ei lisäksi ymmärrä meidän rutiinejamme, ihmettelee urheiluani, syömistäni, sisustustani jne. Tuntuu, että itse olen kotonani jokin vieras, kun miehellä ja äidillään on omat juttunsa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän on teillä? Oletko kertonut omat rajasi? Aiheuttaa kenties konfliktin, mutta muussa tapauksessa teet itsestäs uhrin. Se ei kannata. Vastuu omasta hyvinvoinnista kannattaa. Ja siihen kuuluu se, että otat asian puheeksi ja kerrot rajasi. Teette kompromissin. Jos kompromissi ei onnistu, tiedät että olet epäterveessä suhteessa josta on sulle epäterveitä seurauksia.

Vierailija
2/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestä se miehen suuttuminen kuin nainen. Äläkä kysy milloin aikoo lähteä, vaan sano minä päivänä haluat hänen lähtevän. Olet ollut ihan riittävän vieraanvarainen. Tuo on TODELLA pitkä vierailu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos ihan suomalainen anoppi? Joissakin kulttuureissa voi olla vähän eri käsitykset vierailujen kestosta.

Vierailija
4/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, onko äiti vielä kiinni pojassaan vai miehesi mammanpoika? Vai asutteko jossain ulkomailla, etteivät näe kuin kerran parissa vuodessa?

Vierailija
5/5 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos ihan suomalainen anoppi? Joissakin kulttuureissa voi olla vähän eri käsitykset vierailujen kestosta.

Onko sillä väliä? Ei vieras sanele vierailun kestoa vaikka olisi mistä kulttuurista. Tai jossain voi sanella, mutta nyt ollaan Suomessa.