Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaako raitistunut alkoholisti alkoholia aina?

Vierailija
22.04.2019 |

Vai tottuuko alkottomaan elämään täysin ja sen melkein unohtaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaaja ei kauaa raittiina pysy.

Vierailija
2/8 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaipaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaipaa vaan inhoaa .Samoin kun entinen tupakoijakin inhoaa tupakkaa. Mutta kuka on entinen alkoholisti? Jospa onkin ollut vaan suurkuluttaja ja täyttänyt elämänsä tyhjiötä juomalla?

Vierailija
4/8 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista en osaa sanoa, mutta minä tupakoin 15 vuotta, lopetin 5 vuotta sitten. Kesällä minuun iskee aina aivan helve*illinen tupakanhimo. Yhdistän tupakan ja auringon vahvasti toisiinsa. Käynpä tauolla, menepäs tästä terassille istumaan, jaah aurinkotuolissa torkut - vedänpäs samalla savut. Talvella ei tee tupakkaa mieli.

Mutta sanoisin siis, että jos on tupakoinut elämässään niin, että on oikeasti ollut tupakkakoulussa, on sitä koko loppuelämänsä. En ihmettelisi, vaikka alkoholin kanssa olisi sama juttu.

Itse en voi vetää edes sitä yhtä savua, koska tiedän jääväni heti nalkkiin. Täytyy vain vetää henkeen kaikkien muiden tupakoitsijoiden tuottamia huuruja.

Vierailija
5/8 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet alkoholistit on alkoholisteja lopun ikäänsä. Vaikka ei suostu juomaan tippaakaan se polttava halu kalvaa sisällä. Fiksu ihminen tajuaa, ettei kannata lähteä sille tielle.

Vierailija
6/8 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa kaipaa siis ja osa ei. Voihan sitä suorastaan inhotakin. Kun se on mennyt ilottomaksi pakonomaiseksi lipittelyksi.

Vierailija
7/8 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa. Joskus miettii olisiko kiva maistaa punaviiniä mutta jättää maistamatta, on nähnyt turhan monta varoittavaa esimerkkiä kuinka riippuvuus herää uudestaan henkiin. Alkoholia ei enää mieti kuin siitä kieltäytyessään kun tarjotaan.

Vierailija
8/8 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholista en osaa sanoa, mutta minä tupakoin 15 vuotta, lopetin 5 vuotta sitten. Kesällä minuun iskee aina aivan helve*illinen tupakanhimo. Yhdistän tupakan ja auringon vahvasti toisiinsa. Käynpä tauolla, menepäs tästä terassille istumaan, jaah aurinkotuolissa torkut - vedänpäs samalla savut. Talvella ei tee tupakkaa mieli.

Mutta sanoisin siis, että jos on tupakoinut elämässään niin, että on oikeasti ollut tupakkakoulussa, on sitä koko loppuelämänsä. En ihmettelisi, vaikka alkoholin kanssa olisi sama juttu.

Itse en voi vetää edes sitä yhtä savua, koska tiedän jääväni heti nalkkiin. Täytyy vain vetää henkeen kaikkien muiden tupakoitsijoiden tuottamia huuruja.

Olen polttanut vakituisesti 5 vuotta ja lopettanut mutta silti voin hyvin polttaa esim.juhlissa. Se jää siihen juhlaan. Ihmiset on erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme