Keskustelua sähkötupakasta?
Inhoan röökaamistani juuri siksi, että se hävettää. Poltan askin päivässä ja haluaisin siirtyä sähkötupakkaan, jos se oikeasti auttaisi eroon tupakasta ja naapureiden häiritsemisestä, pahasta hajusta jne.
Suositelkaa mulle sähkötupakkaa? Siinä pitäisi varmaan olla nikotiiniakin nyt alkuun ainakin. Myydäänkö sellaisia sähkötupakkakaupoissa, vai pitääkö tilata netistä?
Minkä hintaiseksi polttaminen tulee, jos on mennyt aski päivässä? Paljonko aloituspakkaus maksaa ja mitä kaikkea pitää hommata?
Nimimerkillä haluan säästöä ja rauhan maahan naapureiden kanssa
Kommentit (3)
Ei toiminu mulla, laite parin nikotiininesteen kanssa maksoi netissä jotain alle 50€, mutta nyt kai nikotiininesteet kiellettiin tai jotain sellaista muistan lukeneeni? No anyway, olihan se käytössä parempi kun mitkään laastarit, mutta pitäsi olla useampi sähkötupakka käytössä samaan aikaan ettei nesteet tai akku pääsisi vähän väliä loppumaan kriittisellä hetkellä, joten en jaksanu sitä säätämistä :D
Mulla tuli kurkku kipeeks.
Looetin sit vaan ku seinään koko polttamisen. Joskus poltan yhden jos oikein vituttaa, mutta sitten pitää päästä eroon koko askista etten polta koko askia.
up