Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaaja Vilma P on tekopyhä

Vierailija
22.04.2019 |

Saarnaa blogissaan ympäristöasioista ja samalla suhaa lentokoneella jatkuvasti ympäri planeettaa. Nyt Vilma se pää pois p*rseestä! Ärsyttää nämä "vihreät" jotka haluavat, että muut ihmiset miettisivät ympäristöasioita, mutta itse eivät ole valmiita luopumaan omista eduistaan. Suorastaan suututtaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Myös Vilman pisteet laski kun kerää Instassa seuraajia alkamalla seuraamaan ketä sattuu ja sitten hetken päästä unfollaa.

Vierailija
2/9 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan ihan mukava ihminen, mutta melko sokea on omalle käytökselleen. Oon myös miettinyt, että miksi haluaa nakuilla instassa? Mikä saa ihmisen tuulettelemaan paikkojaan? Huomionhakuisuus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina toisinaan selannut tän Vilma P:n blogia ja instaa ja ihmetellyt miten kellään voi olla niin mitäänsanomattoman näköiset kasvot kuin hänellä. Yleensä ihmisellä kasvot jäävät mieleen, on jokin tietty piirre, joka palauttaa kasvot mieleen: pisamia, vino hymy, persoonalliset silmät, söpö nenä, isot hampaat, kauniit hiukset tms. Jotain, mistä muistaa henkilön kasvot.

Vilman kasvoissa ei ole mitään mieleenjäävää, vaikka niissä ei sinällään mitään vikaa ole. Vaikea selittää, mutta hän ei näytä "miltään". Ei ole kaunis eikä ruma. En ikinä muista miltä hän näyttää, vaikka olen selannut hänen kuviaan useasti. Ihmettelen tätä, kun mulla on valokuvamuisti kuitenkin. 😂

Vierailija
4/9 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa joo! "Ympäristövaikuttaja" joka lentelee ympäri maailmaa pyllistelemässä kameralle. Ärsyttää tämä blogimaailman kaksinaismoralismi. 

Vierailija
5/9 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan näitä idiootteja, jotka lentelevät ympäri maailmaa, kuluttavat luontoa ja shoppaavat ja sitten on pokkaa puhua ympäristöasioista. Älykääpiöt ja oksettavat kaksinaismoralistit. Pitäisi lailla kieltää nuo blogit, jokaikinen niistä.

Vierailija
6/9 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on myös outoa, että on julkisuudessa nude yoga girlinä ja itsenään. Esittää yoga girlinä anonyymia, mutta laittaa instagrammiin saimoista paikoista samanlaisia kuvia molemmilla tileillä. Miksi?

Vierailija
7/9 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on myös outoa, että on julkisuudessa nude yoga girlinä ja itsenään. Esittää yoga girlinä anonyymia, mutta laittaa instagrammiin saimoista paikoista samanlaisia kuvia molemmilla tileillä. Miksi?

Oon ihmetellyt samaa, että minkä takia? Kaikkihan sen tietää kuka siellä keikistelee. Kuvat itsessään ovat minusta hienoja ja Vilma todella kaunis. Uskon että hän on ihan mukava ihmisenä, mutta ottaa päähän tämä bloggaajien sokeus omaa käytöstään kohtaan. Ei Vilma ole ainoa. Nyt vaan meni oma kuppi nurin, koska tämä ilmastopaasaus on niin räikeässä ristiriidassa bloggaajan oman käytöksen kannalta. 

Vierailija
8/9 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi mielekästä elää Vilman elämää, matkustaa paljon ja osallistua erilaisiin tapahtumiin. Jos olisin yhtä kaunis kuin hän on, voisin jopa nakuillakin taiteen nimissä instassa. Hän on monella tavalla etuoikeutettu; hän on kaunis, älykäs, tarvallisesta perheestä, hyvässä parisuhteessa ja hänellä on paljon ystäviä. Hän elää monella tapaa mielenkiintoista ja jännittävää elämää.

Mutta mistään ilmasto- ja ympäristöasioita en paasaisi blogissa jos olisin hän.  Hänen elämänsä on niin paljon ristiriidassa vihreiden arvojen kanssa. Vähän sama tilanne kuin pitäisi blogia makkaroista ja nakeista, mutta hehkuttaisi vegaaniutta oikeana elämäntapana. 

Vierailija
9/9 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhyys loistaa kauas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme