Olette naiset kateellisia miehestäni?
- Haluaa sexiä joka päivä kanssani
- Ei mielistele ja näyttää minulle paiikkani eli en saa kiukutella
-On seksikäs ja komea
-Kehuu minua kauniiksi ja seksikkääksi joka päiv
-On hyvässä ammatissa
Kommentit (31)
Tuon listan perusteella en ole. Kiukuttelu nyt ei kuulu joka päiväiseen elämään, mutta vaikuttaa siltä, että et saa olla sellainen kuin olet. Jokaisella on huonoja päiviä ja ne saa näkyä, mutta omaa pahaa oloa ei tarvitse kaataa toisen niskaan. Riittä, kun sanoo, että minua vaivaa asia x ja olen sen vuoksi huonolla tuulella.
En, haluan miehen joka mielistelee tietyllä tasolla enkä mitään paikannäyttäjää.
Muuten hyvä mutta kuulostaa, että olet alistettu. Miksi haluat että sinulle näytetään paikkasi kuin koiralle?
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä mutta kuulostaa, että olet alistettu. Miksi haluat että sinulle näytetään paikkasi kuin koiralle?
Se kiihottaa minua :) ap
Kyllä, olen kateellinen siitä, etten ole miehen tossun alla ja joka sanoo mikä minun paikkani on tässä taloudessa. Mitä saan tehdä ja mitä en. Ja kyllä, olen kateellinen, että mieheni ei mielistele minua valheilla.
Kehuu joka päivä kauniiksi ja seksikkääksi eli luultavasti et sitä oo, hän vaan uskottelee niin.
En. Seksi ei kiinnosta, ja haluan kiukutella silloin kun siltä tuntuu.
Mukavaa. Kokeilin joskus, ei sopinu mulle. Saattoi olla " miehesi ".
Kirjoitat "sexiä", joka viittaa siihen, ettei ole mitään kadehdittavaa. Jos tää ei ole provo, niin muutenkin toivoisi jo naisten kykenevän olemaan noin oudon pätemisen yläpuolella.
En ole kateellinen. Saan seksiä joka päivä useamman kerran, matkustelemme, mies on todella komea, kehuu ulkonäköäni ja sanoo rakastavansa minua. Meillä on kaksi lasta, joiden kanssa vietämme paljon aikaa, mies osallistuu kotitöihin ilman pyytämistä. Mies on hyvässä työssä. Miksi olisin kateellinen sinulle?
Mitenkäs pitkään olette olleet yhdessä? Odota edes se kuukausi täyteen niin tuo komentelu alkaa käydä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitat "sexiä", joka viittaa siihen, ettei ole mitään kadehdittavaa. Jos tää ei ole provo, niin muutenkin toivoisi jo naisten kykenevän olemaan noin oudon pätemisen yläpuolella.
No tuskin ap nainen on;)
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen. Saan seksiä joka päivä useamman kerran, matkustelemme, mies on todella komea, kehuu ulkonäköäni ja sanoo rakastavansa minua. Meillä on kaksi lasta, joiden kanssa vietämme paljon aikaa, mies osallistuu kotitöihin ilman pyytämistä. Mies on hyvässä työssä. Miksi olisin kateellinen sinulle?
VUODEN PARAS LIIOITTELIJA :D
En. Minulla on matalampi halutaso kuin miehelläsi, joten yhteiselomme saattaisi äkkiä muuttua epämukavaksi kun toinen vonkaa ja itseäni ei innostaisi. Myös miehen halu "näyttää paikkani" kielii siitä, että miehen mielestäni paikkani on häntä alempiarvoisena. En ole mikään koira tai kiukutteleva pikkurouva, joka kaipaa ojennusta. Haluan vain elää leppoisaa elämää lempeän ja rauhallisen miehen kanssa ilman turhaa draamailua tai uhoamista.
seksi seksi, kaunis, seksikkäänä ja vallan alla. Kauanko miehen hyvä työpaikka lämmittää? Mitä sitten kun tulee oikeita erimielisyyksiä ja "et saa kiukutella" ja "sulle näytetään sun paikka". Ongelmia tiedossa. Itse en pystyisi, vaikka tietystä jämäkkyydestä myös tykkäänkin miehissä. Autoritäärinen luonne ei kuitenkaan voi olla. Seksisuhteessa ehkä menee jonkin aikaa, muttei vakavassa parisuhteessa pitkän päälle.
Suhteessa tarvitaan muuta(kin) kuin seksiä ja kauneutta ja hyvä työpaikka. En todella ole kateellinen, en haluaisi joutua tuohon tilanteeseen.
t. lyhyt suhde liian hallitsevan miehen kanssa. seksi oli hyvää. (vaikka seksihalutkin kyllä laantui, kun miehen luonne kävi liian kontrolloivaksi ja vaikeaksi.)
Naiset ovat perusluonteeltaan kateellisia eli miehiä neuroottisempia ja se näkyy sitten naisen elämässä tällä tavoin.
mitä olen suomalaisia miehiä tavannut, niin tuskin olen mutta yhteisestä onnestanne saatan olla silti heikolla hetkellä vähän kade <3