Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olette naiset kateellisia miehestäni?

Vierailija
22.04.2019 |

- Haluaa sexiä joka päivä kanssani
- Ei mielistele ja näyttää minulle paiikkani eli en saa kiukutella
-On seksikäs ja komea
-Kehuu minua kauniiksi ja seksikkääksi joka päiv
-On hyvässä ammatissa

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olen suomalaisia miehiä tavannut, niin tuskin olen mutta yhteisestä onnestanne saatan olla silti heikolla hetkellä vähän kade <3

Vierailija
2/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon listan perusteella en ole. Kiukuttelu nyt ei kuulu joka päiväiseen elämään, mutta vaikuttaa siltä, että et saa olla sellainen kuin olet. Jokaisella on huonoja päiviä ja ne saa näkyä, mutta omaa pahaa oloa ei tarvitse kaataa toisen niskaan. Riittä, kun sanoo, että minua vaivaa asia x ja olen sen vuoksi huonolla tuulella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, haluan miehen joka mielistelee tietyllä tasolla enkä mitään paikannäyttäjää.

Vierailija
5/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä mutta kuulostaa, että olet alistettu. Miksi haluat että sinulle näytetään paikkasi kuin koiralle?

Vierailija
6/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä mutta kuulostaa, että olet alistettu. Miksi haluat että sinulle näytetään paikkasi kuin koiralle?

Se kiihottaa minua :) ap

Vierailija
7/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen kateellinen siitä, etten ole miehen tossun alla ja joka sanoo mikä minun paikkani on tässä taloudessa. Mitä saan tehdä ja mitä en. Ja kyllä, olen kateellinen, että mieheni ei mielistele minua valheilla.

Vierailija
8/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu joka päivä kauniiksi ja seksikkääksi eli luultavasti et sitä oo, hän vaan uskottelee niin.

Vierailija
9/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Seksi ei kiinnosta, ja haluan kiukutella silloin kun siltä tuntuu.

Vierailija
10/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa. Kokeilin joskus, ei sopinu mulle. Saattoi olla " miehesi ".

Vierailija
11/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat "sexiä", joka viittaa siihen, ettei ole mitään kadehdittavaa. Jos tää ei ole provo, niin muutenkin toivoisi jo naisten kykenevän olemaan noin oudon pätemisen yläpuolella.

Vierailija
12/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen. Saan seksiä joka päivä useamman kerran, matkustelemme, mies on todella komea, kehuu ulkonäköäni ja sanoo rakastavansa minua. Meillä on kaksi lasta, joiden kanssa vietämme paljon aikaa, mies osallistuu kotitöihin ilman pyytämistä. Mies on hyvässä työssä. Miksi olisin kateellinen sinulle?

Vierailija
13/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs pitkään olette olleet yhdessä? Odota edes se kuukausi täyteen niin tuo komentelu alkaa käydä päähän.

Vierailija
14/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat "sexiä", joka viittaa siihen, ettei ole mitään kadehdittavaa. Jos tää ei ole provo, niin muutenkin toivoisi jo naisten kykenevän olemaan noin oudon pätemisen yläpuolella.

No tuskin ap nainen on;)

Vierailija
15/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
16/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kateellinen. Saan seksiä joka päivä useamman kerran, matkustelemme, mies on todella komea, kehuu ulkonäköäni ja sanoo rakastavansa minua. Meillä on kaksi lasta, joiden kanssa vietämme paljon aikaa, mies osallistuu kotitöihin ilman pyytämistä. Mies on hyvässä työssä. Miksi olisin kateellinen sinulle?

VUODEN PARAS LIIOITTELIJA  :D

Vierailija
17/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on matalampi halutaso kuin miehelläsi, joten yhteiselomme saattaisi äkkiä muuttua epämukavaksi kun toinen vonkaa ja itseäni ei innostaisi. Myös miehen halu "näyttää paikkani" kielii siitä, että miehen mielestäni paikkani on häntä alempiarvoisena. En ole mikään koira tai kiukutteleva pikkurouva, joka kaipaa ojennusta. Haluan vain elää leppoisaa elämää lempeän ja rauhallisen miehen kanssa ilman turhaa draamailua tai uhoamista.

Vierailija
18/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi seksi, kaunis, seksikkäänä ja vallan alla. Kauanko miehen hyvä työpaikka lämmittää? Mitä sitten kun tulee oikeita erimielisyyksiä ja "et saa kiukutella" ja "sulle näytetään sun paikka". Ongelmia tiedossa. Itse en pystyisi, vaikka tietystä jämäkkyydestä myös tykkäänkin miehissä. Autoritäärinen luonne ei kuitenkaan voi olla. Seksisuhteessa ehkä menee jonkin aikaa, muttei vakavassa parisuhteessa pitkän päälle.

Suhteessa tarvitaan muuta(kin) kuin seksiä ja kauneutta ja hyvä työpaikka. En todella ole kateellinen, en haluaisi joutua tuohon tilanteeseen.

t. lyhyt suhde liian hallitsevan miehen kanssa. seksi oli hyvää. (vaikka seksihalutkin kyllä laantui, kun miehen luonne kävi liian kontrolloivaksi ja vaikeaksi.)

Vierailija
19/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
20/31 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat perusluonteeltaan kateellisia eli miehiä neuroottisempia ja se näkyy sitten naisen elämässä tällä tavoin.