Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän kuvissa kaamealta perunalta

Vierailija
21.04.2019 |

vaikka peilissä olisinkin ihan ok-näköinen, ja mua on sanottu monesti kauniiksi. Aloin vain miettimään että onko ne kuvat sittenkin se karu totuus? :/

T. 17v

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Siemenperunat on hyvä nostaa valoon.

Vierailija
2/7 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuva valehtelisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kuvat totuus muttei miehet välitä kunhan oot helppo

Vierailija
4/7 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän kuvissa aina kamalalta.  Siksi välttelen kameran edessä olemista.  En ole ikinä ollut kuvauksellinen, pilaan kaikki yhteiskuvatkin omalla naamallani.  Peilikuvassa olen aina ollut ihan ok, olen voinut katsella itseäni niin kaukaa kuin läheltäkin enkä ole mitenkään hirviön näköinen.  Sen sijaan kamera tallentaa minusta jokaisen juomun ja epätasaisuuden, olen ollut aina karmean näköinen kuvissa.  Ilmeenikin on aina omituinen ja kuin "väännetty" vaikka yritän olla mahdollisimman normaalin näköinen.   Ehkä ekaluokan luokkakuvassa olen vielä ihmisen näköinen.  

Täti, 75 v. on luonnossa aika hurjan näköinen, mutta onnistuu jokaisessa valokuvassa.  Hän näyttää aina nuorelta ja hehkeältä ja kaunishymyiseltä.  Luonnossa ei kyllä ole hehkeä,  kaikkea muuta.

Tätä paradoksia en ole kyennyt ratkaisemaan.

Vierailija
5/7 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät hyvältä. Varsinkin selfie kuvissa kasvot vääristyvät.

Vierailija
6/7 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein kaupungilla kuullut, kuinka teinitytöt kehuvat toisiaan kauniiksi, vaikka ovat lähinnä vähemmän rumia. Miksi ihmiset valehtelevat ulkonäöstä?

Vierailija
7/7 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset ovat kuvauksellisempia kuin toiset. se joka näyttää kuvassa paremmalta ei välttämättä näytä irl yhtä hyvältä kuin vähemmän kuvauksellinen. monta kertaa todettu. toki kauneus on katsojan silmässä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä