Missä ihmeessä mun naapurin mammeli piipahtelee joka aamu näin klo 8 maissa?
Ovi käy ja tilaa hissiin, ja hetken kuluttua palaa takaisin kotiin. Ei ole lemmikkiä jota kävisi ulkoiluttamassa ja muutenkin aika on liian lyhyt mihinkään lenkkiin. Olen miettinyt että viekö roskapussia? Mutta miksi sitä täytyy erikseen lähteä aina klo 8 viemään? Viikonloppuisin, arjesta en tiedä kun itse olen tähän aikaan jo töissä.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ken tietää. Mua kiinnostaa enemmän tietää, minkälainen on ihminen, joka käyttää sanaa "mammeli"?
Vastaus: sekopää höpseli.
Ajatelkaa. Tällaisia ihmisiä oikeasti on. He tietävät jokaisen kotoa poistumisesi, hissillä kulkemisesi pysähtymisineen ja ihan oikeasti miettivät niitä, analysoivat keskustelupalstaa myöden. Se on kerrostalokyttäyksen hc- muoto, mutta lähes jokaisessa talossa on tällainen, ainakin yksi. Et vain välttämättä tiedä sitä 😏
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa. Tällaisia ihmisiä oikeasti on. He tietävät jokaisen kotoa poistumisesi, hissillä kulkemisesi pysähtymisineen ja ihan oikeasti miettivät niitä, analysoivat keskustelupalstaa myöden. Se on kerrostalokyttäyksen hc- muoto, mutta lähes jokaisessa talossa on tällainen, ainakin yksi. Et vain välttämättä tiedä sitä 😏
Niin, muumioitukoot vanhukset vaan koteihinsa kun kuolevat!
Mun entinen naapuri kävi aina "aamulenkillä". Portaat kuudennesta kerroksesta alas ja takaisin ylös. Kun kunto alkoi huonontua, tuli hissillä takaisin mutta jatkoi lenkkeilyään.
Vierailija kirjoitti:
Mun entinen naapuri kävi aina "aamulenkillä". Portaat kuudennesta kerroksesta alas ja takaisin ylös. Kun kunto alkoi huonontua, tuli hissillä takaisin mutta jatkoi lenkkeilyään.
Erittäin fiksu teko.
Äitihullu eli kristallikissa laajentaa aihepiiriään. Jankuti jank.
No, joo, ehkä. Mammeli tarkoittaa äitiä-
Vierailija kirjoitti:
Minusta häiritsevämpää on se, että jotkut käyttävät näin paljon aikaa ja energiaa moiseen, mutta eivät viitsi raahautua tarkistamaan naapurin lähtöä jossa syy moiseen rutiiniin voisi selvitä. Ja ehkä tämä kertoo paljon minusta kun jaksan tätä pohtia. Menen siis hankkimaan elämän.
Krapulapanoilla alakerranramin luona.
Kävin viemässä roskat 7:n jälkeen.
Terkuin: Eri mammeli
Vierailija kirjoitti:
Huomenna laitat kellon soittamaan hyvissä ajoin ja alat päivystämään naama kiinni ovessa, jotta näet myös kun mammeli lähtee. Ehkä mysteeri selviää. Onnea matkaan! Muistathan tulla päivittämään tietosi tänne.
Toki nyt alat varjostaa häntä. Älä väitä ettet jaksaisi nähdä vaivaa sen vuoksi. Näithän jo vaivaa tehdessäsi asiasta keskustelun tänne. Vakoilijan käsikirjasta löytyy monia hienoja vinkkejä ja knappitietoa uutta harrastustasi ajatellen. Löytyy muun muassa Suomalaisesta tai Adlibriksesta.
Täällä on menevät näköjään kirjakauppojen sivutkin moderointiin, joten suoraa linkkiä en voi laittaa.
Hän kuntoilee, tekee lyhyet aamuaerobiset ennen aamupalaa.
jos se käy viemässä jollekin jotain??
aina klo 8 viemään? Viikonloppuisin, arjesta en tiedä
Mistä lähtien kaksi seitsemästä on aina?
Miksi et kysy häneltä itseltään? Mä ainakin kysyisin, jos asia häiritsisi noin paljon.
Hän vie kahvin suodatinpussin haisemasta heti bioskaan
Käy viemässä yövaipan heti tuoreeltaan roskiin haisemasta.
En mä nyt laiskaksi itseäni väittäisi kun juuri tässä laittelen lenkkareita jalkaan lähteäkseni itse lenkille. Mutta en ole tarpeeksi utelias tuon mammelin tekemisten suhteen. ap