Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmeessä mun naapurin mammeli piipahtelee joka aamu näin klo 8 maissa?

Vierailija
21.04.2019 |

Ovi käy ja tilaa hissiin, ja hetken kuluttua palaa takaisin kotiin. Ei ole lemmikkiä jota kävisi ulkoiluttamassa ja muutenkin aika on liian lyhyt mihinkään lenkkiin. Olen miettinyt että viekö roskapussia? Mutta miksi sitä täytyy erikseen lähteä aina klo 8 viemään? Viikonloppuisin, arjesta en tiedä kun itse olen tähän aikaan jo töissä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jopa katsomassa ovisilmästä nyt kun tuli takaisin ja hänellä oli sellainen yöpaidan näköinen reuhka päällä jollaisessa itse en kyllä koskaan menisi ulos. Ei eläimiä mukana, ei mitään muuta kuin kotiavain. Se roskapussin vieminen tuntuisi loogisimmalta mutta miksi sekään täytyy heti herättyään käydä viemässä? Meillä saa parvekkeella polttaa tupakkaa jos vaikka tupakalla kävisi ettei sekään käy selitykseksi. Ja asuu yksin. ap

Vierailija
2/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain lukikin, että kerrostalokyttääjät eivät ole vanhoja ihmisiä, vaan useimmiten nuorempia. Mot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain lukikin, että kerrostalokyttääjät eivät ole vanhoja ihmisiä, vaan useimmiten nuorempia. Mot.

Hahhah kun tuo ovien kanssa metelöinti joka viikonloppuaamu pistää korvaan. Nytkin venkslasi hissin kanssa joka pysähteli monessa kerroksessa kun mammeli palasi kotiin. Vaikka sitä ennen eikä sen jälkeen ole kukaan muu naapuri hissiä käyttänyt lainkaan. Miksi mammeli siis kävi hissiajelulla? ap

Vierailija
4/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaisuus on inhimillinen piirre.

Vierailija
5/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ken tietää. Mua kiinnostaa enemmän tietää, minkälainen on ihminen, joka käyttää sanaa "mammeli"?

Vierailija
6/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jankkaaminen on mt-ongelmaisen piirre. Lopeta jo. Ota lääkkeet ja lepäile, ap.

Vierailija
7/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee lehden tietenkin. Käy sinä hakemassa elämä.

Vierailija
8/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi tulee mieleen, että tämä palsta varmasti väärä paikka kysellä.

Avaa ovi seuraavan kerran ja kysy mummolta

Vierailija
9/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jankkaaminen on mt-ongelmaisen piirre. Lopeta jo. Ota lääkkeet ja lepäile, ap.

Jankkaaminen? Enkö siis sinusta saa keskustelupalstalla osallistua aloittamaani keskusteluun? Ei maailma sinun napasi ympärillä kuitenkaan pyöri. ap

Vierailija
10/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakee lehden tietenkin. Käy sinä hakemassa elämä.

Meillä on kerrostalossa ihan ovikohtaiset postilaatikot eikä naapurilla ole mitään mukanaan kun tulee kotiin. Ellei sitten käy viemässä lehteä jollekin toiselle naapurille? Annoit ihan hyvän selityksen. ap

Vierailija
11/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi käydä roskiksella, joillain on sama rutiini joka päivä. Samalla selviää millaiset vaatteet laittaa lenkille, onko kylmä, käykö tuuli, millainen ilmankosteus.

Vierailija
12/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin voi käydä roskiksella, joillain on sama rutiini joka päivä. Samalla selviää millaiset vaatteet laittaa lenkille, onko kylmä, käykö tuuli, millainen ilmankosteus.

Nuo kaikki kyllä selviäisivät omalta parvekkeeltakin ettei täytyisi yöpaidassa lähteä alaovelle asti. Mutta muuten hyvä selitys tämäkin, kiitos! ap

Vierailija
13/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä diagnoosi? Tällä palstalla tuntuu olevan ihmisiä, joilla on suorastaan pakottava tarve löytää sellainen jokaiselle. Onkohan tämäkin narsisti?

Vierailija
14/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna laitat kellon soittamaan hyvissä ajoin ja alat päivystämään naama kiinni ovessa, jotta näet myös kun mammeli lähtee. Ehkä mysteeri selviää. Onnea matkaan! Muistathan tulla päivittämään tietosi tänne.

Vierailija
15/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muuten lähtökohtaisesti ole ihan ok että kiinnittää huomionsa naapurivanhuksiin? Jos tätä rutiinia ei jonain viikonloppuna toistuisi, saattaisin huolestua onko jotain sattunut. Mutta teistä olen vain kerrostalokyttääjä. ap

Vierailija
16/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna laitat kellon soittamaan hyvissä ajoin ja alat päivystämään naama kiinni ovessa, jotta näet myös kun mammeli lähtee. Ehkä mysteeri selviää. Onnea matkaan! Muistathan tulla päivittämään tietosi tänne.

Ei mun tarvi laittaa kelloa soimaan kun itsekin herään jo kuuden jälkeen. Mutta en ole koskaan jaksanut syöksyä ovisilmälle kun naapurin ovi alkaa rapista ja aukeaa että näkisin mitä mammelilla on mukanaan kun lähtee kotoaan. ap

Vierailija
17/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy tupakalla ulkona, koska ei haluu saastuttaa naapureitten parvekeilmaa tupakoimalla sielä. Ystävällistä.

Vierailija
18/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se käy tupakalla ulkona, koska ei haluu saastuttaa naapureitten parvekeilmaa tupakoimalla sielä. Ystävällistä.

Paitsi hänen toisen puolen seinänaapurinsa taitaa kyllä usein polttaa sisälläkin kun haisee silloin tällöin rappukäytävässä asti. ap

Vierailija
19/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun tarvi laittaa kelloa soimaan kun itsekin herään jo kuuden jälkeen. Mutta en ole koskaan jaksanut syöksyä ovisilmälle kun naapurin ovi alkaa rapista ja aukeaa että näkisin mitä mammelilla on mukanaan kun lähtee kotoaan. ap

Eli, laiskuutesi on syy tietämättömyyteesi. No, kaikkea ei voi saada...

Vierailija
20/41 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naapuri!

Käyn hakemassa alhaalta vara-avaimet tyttäreltäni joka aamu.

Tällainen hankala järjestely avainten kanssa ihan henkilökohtaisten syiden vuoksi.

Niin muuten haisee tupakka! En viitsi valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi