Mitkä asiat menee teidän miehillä ihon alle?
Millä aiheella saatte miehelle pahan mielen/olon epävarmaksi? Kaipaan vinkkejä. Itse en tiedä mikä on mieheni ns herkkä kohta. Ajattelin ruveta selvittämään sitä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiesOletettu999 kirjoitti:
Epävarmasta en tiedä, mutta jos maksimaalista ärsytystä haet niin alempiarvoisen (eli naisen) käskytysyritykset älykkäämpää (sinun miestäsi) kohtaan alkavat taatusti hiertää, ainakin tarpeeksi usein toistettuina.
Mun mielestäni nuo käskytysyritykset ovat jotenkin söpöjä. Tulee sellainen "voi toista" - fiilis. Yleensä annan hetken koittaa ja sitten lempeästi tukkapöllyllä lopetan hassuttelun vaikka se jotenkin suloista onkin :).
Ihanaa kun pojuleilla on tällaisia suloisia voimafantasioita. 😊❤️
Pojuleilla?! Miksei vaan voi sanoa pojilla? Sitähän sä tolla vissiin tarkotit?
Ao, oletko niitä naisia jotka tahallaan aiheuttavat riitoja ihan huvikseen koska suhteessa pitää olla kipinää? Todella lapsellista aikuiselta ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiesOletettu999 kirjoitti:
Epävarmasta en tiedä, mutta jos maksimaalista ärsytystä haet niin alempiarvoisen (eli naisen) käskytysyritykset älykkäämpää (sinun miestäsi) kohtaan alkavat taatusti hiertää, ainakin tarpeeksi usein toistettuina.
Mun mielestäni nuo käskytysyritykset ovat jotenkin söpöjä. Tulee sellainen "voi toista" - fiilis. Yleensä annan hetken koittaa ja sitten lempeästi tukkapöllyllä lopetan hassuttelun vaikka se jotenkin suloista onkin :).
Ihanaa kun pojuleilla on tällaisia suloisia voimafantasioita. 😊❤️
Pojuleilla?! Miksei vaan voi sanoa pojilla? Sitähän sä tolla vissiin tarkotit?
Pojulin palleroisella meni herne nekkuun. Söpöä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan se perinteinen nalkutus joka - v*tun - asiasta
Jep ja pihtaaminen, pihtaaminen sekä pihtaaminen. Miksi pitää aluksi huijata tykkäävnsä seksistä kun kuitenkin alkaa se pihtaaminen?
Jos nainen alkaa pihdata, niin katso peiliin. Kuka muka kieltäytyy jostakin ihanasta ja nautinnollisesta?
Turha valittaa sitten kun mies hakee pillunsa jostain muualta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja pihtaaminen, pihtaaminen sekä pihtaaminen. Miksi pitää aluksi huijata tykkäävnsä seksistä kun kuitenkin alkaa se pihtaaminen?
Jos nainen alkaa pihdata, niin katso peiliin. Kuka muka kieltäytyy jostakin ihanasta ja nautinnollisesta?
Aina kun suhde on kestänyt pidempään on esiintynyt pihtaamista. Itsessä se vika tietenkin on. Eniten uskon sen johtuvan siitä ettei ole iso vehje. Kummallisinta on että aluksi vaikuttavat tykkäävän seksistä. Se taitaa olla vain teeskentelyä?
Tee miehestäsi aiheeton lasu - sillä siskoni loukkasi miestään kun ei muuta keinoa keksinyt...
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä ainakin ylipaino, tai pikemminkin se että siihen voi itse vaikuttaa. Mieheni väittää kiven kovaan että evoluutio on järjestänyt asian niin että kun ihmismies lähenee neljääkymppiä, tämä alkaa kerätä kehoonsa rasvaa kasvattaakseen kokoa perheen suojelemista varten. Lihava mies on petojen edessä kuulemma isomman ja pelottavamman näköinen. Tähän on kuulemma ihan turha edes yrittää vaikuttaa ja se 25kg ylipainoa on tullut itsekseen. Mikään ei tähän auta, ei ruokavalio tai varsinkaan liikunta. Joten ihan sama istua koko vapaa-aika isona ja vaikuttavana sohvalla makkaraa syöden.
:'D Miesten mielestä ylipaino on ylivoimaa
Mä en oo koskaan suututtanut mun miestä, on tosi vaikea suututettava vaikka ois voinu olla välillä aihettakin.
Mutta aiheeseen, on siis tosi empaattinen jos se tajuaa sanoneensa jotain väärää (puhuu ennen kuin ajattelee, mutta vääriä juttuja tulee tosi harvoin) se menee hänellä tunteisiin j välillä itkee, koska hän ei ikimaailmassa halua minua loukata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten mielestä joka ikisen asian syy on miehessä. Mahtaa olla hienoa olla niin täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun suhde on kestänyt pidempään on esiintynyt pihtaamista. Itsessä se vika tietenkin on. Eniten uskon sen johtuvan siitä ettei ole iso vehje. Kummallisinta on että aluksi vaikuttavat tykkäävän seksistä. Se taitaa olla vain teeskentelyä?
Useampikin mies tässä ihmettelee kun intohimo laantuu ja naisen halut hupenevat, mutta oikeasti ei vain voi olla syy huonossa seksissä? Käsi sydämelle miehet: jaksatteko siinä vakaassa parisuhteessa koko ajan olla se hellä ja huomaavainen, toisenkin tarpeet huomioiva rakastaja, joka olitte suhteen alussa, vai onko joukkoon hiipinyt sitä "kassit tyhjäksi" -polkaisua? Ymmärrättekö, että mitä enemmän alkaa olla pikaista "mulle vaan äkkiä, muusta viis" -seksiä, sitä vähemmän se seksi naista kiinnostaa.
Kokemusta itselläni kolmesta kumppanista, ja jokaisen kanssa käynyt näin: kun suhde arkipäiväistyy, mies laiskistuu. Tämä kolmas (ja viimeinen) kumppani kuitenkin ymmärsi asian ja taas seksi sujuu. Kaksi aiempaa ei nähnyt tilanteessa mitään vikaa, ja siksi ovat eksiä.
Kerrot yksityiskohtaisesti, kuinka olet alistunut jännien miesten leikkikaluksi aiemmin. Antanut takakonttia sun muuta, mitkä eivät tule kysymykseenkään oman miehesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useampikin mies tässä ihmettelee kun intohimo laantuu ja naisen halut hupenevat, mutta oikeasti ei vain voi olla syy huonossa seksissä? Käsi sydämelle miehet: jaksatteko siinä vakaassa parisuhteessa koko ajan olla se hellä ja huomaavainen, toisenkin tarpeet huomioiva rakastaja, joka olitte suhteen alussa, vai onko joukkoon hiipinyt sitä "kassit tyhjäksi" -polkaisua? Ymmärrättekö, että mitä enemmän alkaa olla pikaista "mulle vaan äkkiä, muusta viis" -seksiä, sitä vähemmän se seksi naista kiinnostaa.
Kokemusta itselläni kolmesta kumppanista, ja jokaisen kanssa käynyt näin: kun suhde arkipäiväistyy, mies laiskistuu. Tämä kolmas (ja viimeinen) kumppani kuitenkin ymmärsi asian ja taas seksi sujuu. Kaksi aiempaa ei nähnyt tilanteessa mitään vikaa, ja siksi ovat eksiä.
En todellakaan ole mikään kassit tyhjäksi tyyppi. Suuta, sormia ja lelujakin sekä tietenkin "sitä". Annan vaikka piiskaa jos toinen haluaa. Kyllä mä silti saan syyt niskaani naisen pihtaamisesta. Joko se on jotain kyllästymistä naisten puolelta tai sitten tuo koko juttu.
Miehelläni heikkokohta on hänen äitinsä ja perheensä. Mies on hyvin suojeleva ja ei pidä arvostelusta, kun on herkkä.
Arvostelu, koskien mitä aihetta vaan. Olen kyllä itse samanlainen. Huono itsetunto vaivaa meitä molempia :(