Orkkulin tytär Tuulevi
Kommentit (31)
Jaajo olisi voinut supliikkimiehenä todeta: "Rakkaat kotikatsojat, nyt haluan esitellä teille Orkkulin, jonka sain hetki sitten studioomme."
Vierailija kirjoitti:
Jaajo olisi voinut supliikkimiehenä todeta: "Rakkaat kotikatsojat, nyt haluan esitellä teille Orkkulin, jonka sain hetki sitten studioomme."
Mä vähän yllätyin miten hyvin Jaajo huumorimiehenä onnistui pitämään naaman peruslukemilla Orkkulin edessä, oli varmana muutama läppä mielessä mitä joutui tilanteessa pidättelemään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän yllätyin miten hyvin Jaajo huumorimiehenä onnistui pitämään naaman peruslukemilla Orkkulin edessä, oli varmana muutama läppä mielessä mitä joutui tilanteessa pidättelemään :D
Näin. Kokemattomamman juontajan naamalla Orkkuli televisiolähetyksessä olisi saattanut aiheuttaa varsin erikoisiakin ilmeitä, mutta Jaajo hoiti tilanteen ammattimiehen tavoin.
Oliko Orkkulin sisko Irkkuli paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turuust määki kirjoitti:
Orkkuli tarkottaa pikku oravaa, oravaista. (Orkkuli itse on näin selvittänyt.)
Minulle kyllä tulee Orkkulista mieleen jotain aivan muuta! :D
Tuo orava ei ehkä selitä muita perheen nimivalintoja. Eikös niillä ole esim. Veikka niminen poika. (Pikkuveikka) tulee heti mieleen.
Orkku = orgasmi
eli orkkuli lienee pienehkö orgasmi
Kieltämättä kyseinen nimi aiheutti liikettä huulissa. No, eihän se nimi ihmistä pahenna ja tänä päivänä jännä juttu, että edes herättää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mehän ei tiedetä kuinka monta ottoa tilanteen kunnialla hoitaminen vaati.318
Jos juontajana olisi vaikka Huomenta Suomen legendaarinen Budjettihiiri kokoonpano niin ne nauraisivat vieläkin sitä Orkkulia.
b
Tuttavan pihalla juoksentelee orkkuja. Eli oravia.
Kilpailijatyttö oli kyllä sen verran heikoin tiedoin liikkeellä, että varmaan oli otettu mukaan vain siinä toivossa, että saataisiin Orkkuli lähetykseen.
Onkohan Orkkulilla jokin lempinimi? Orkku? Orde? Opa?