Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orkkulin tytär Tuulevi

Vierailija
20.04.2019 |

Onks tää kaikkien aikojen pöljin kilpailija?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Orkkulilla jokin lempinimi? Orkku? Orde? Opa?

Vierailija
22/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajo olisi voinut supliikkimiehenä todeta: "Rakkaat kotikatsojat, nyt haluan esitellä teille Orkkulin, jonka sain hetki sitten studioomme."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajo olisi voinut supliikkimiehenä todeta: "Rakkaat kotikatsojat, nyt haluan esitellä teille Orkkulin, jonka sain hetki sitten studioomme."

Mä vähän yllätyin miten hyvin Jaajo huumorimiehenä onnistui pitämään naaman peruslukemilla Orkkulin edessä, oli varmana muutama läppä mielessä mitä joutui tilanteessa pidättelemään :D

Vierailija
24/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän yllätyin miten hyvin Jaajo huumorimiehenä onnistui pitämään naaman peruslukemilla Orkkulin edessä, oli varmana muutama läppä mielessä mitä joutui tilanteessa pidättelemään :D

Näin. Kokemattomamman juontajan naamalla Orkkuli televisiolähetyksessä olisi saattanut aiheuttaa varsin erikoisiakin ilmeitä, mutta Jaajo hoiti tilanteen ammattimiehen tavoin.

Vierailija
25/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Orkkulin sisko Irkkuli paikalla?

Vierailija
26/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turuust määki kirjoitti:

Orkkuli tarkottaa pikku oravaa, oravaista. (Orkkuli itse on näin selvittänyt.)

Minulle kyllä tulee Orkkulista mieleen jotain aivan muuta! :D

Tuo orava ei ehkä selitä muita perheen nimivalintoja. Eikös niillä ole esim. Veikka niminen poika. (Pikkuveikka) tulee heti mieleen.

Orkku = orgasmi

eli orkkuli lienee pienehkö orgasmi

Vierailija
27/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kyseinen nimi aiheutti liikettä huulissa. No, eihän se nimi ihmistä pahenna ja tänä päivänä jännä juttu, että edes herättää keskustelua.

Vierailija
28/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mehän ei tiedetä kuinka monta ottoa tilanteen kunnialla hoitaminen vaati.318

Vierailija
29/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juontajana olisi vaikka Huomenta Suomen legendaarinen Budjettihiiri kokoonpano niin ne nauraisivat vieläkin sitä Orkkulia.

b

Vierailija
30/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan pihalla juoksentelee orkkuja. Eli oravia.

Vierailija
31/31 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailijatyttö oli kyllä sen verran heikoin tiedoin liikkeellä, että varmaan oli otettu mukaan vain siinä toivossa, että saataisiin Orkkuli lähetykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi