Lue keskustelun säännöt.
Kuinka paljon rakastavia sanoja ja kehuja suhteessanne?
Kehun kipeä
20.04.2019 |
Mietin, miten tavanomaisia tai erikoisia tässä asiassa olemme...
Kuinka usein ja millä tavoin hellittelette toisianne sanoin? Esim. sanotte livenä tai viesteissä, että rakastatte tai jotenkin kehutte tai kiitätte tai kehutte olevanne ylpeitä toisistanne... Tai käytätte sanoja muru, rakas, kulta, hottis, mitä näitä nyt on...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun miehelle nää ei ole kovinkaan tärkeitä, ja siksikin hänen on ollut usein vaikea täyttää tätä mun tarvetta. Hänelle huomattavasti tärkeämpää on rakkaudelliset teot ja kosketus. Mä taas usein kärsin siitä, etten riittävän usein kuule olevani rakas ja tärkeä ja ihana.
Muutaman kerran vuodessa esim. synttäreinä tai hääpäivänä mies saattaa someen pistää jonkin rakastavan viestin, koska olen joskus puhunut että se on erityisen ihanaa, jos kehuu mua julkisesti. Mutta harvemmin kuin kerran vuoteen sanoo että rakastaa. Ehkä kerran kuussa jossakin viestissä joka menee myös lapsille saattaa olla sydämiä ja joku lause, että olette rakkaita... Mutta että sanoisi, että on ylpeä, tai että olen ihana tms. niin tosi tosi harvoin. Viimeisen vuoden aikana on seksin yhteydessä hieman useammin sanonut jotakin kivaa, kun olen ns. tuhmien puhumista niin kovasti toivonut. Ehkä kerran kuussa saattaa sanoa, että mulla on hyvät tissit tms.