hankalaa elää ilman miestä
On hankalaa elää ilman miestä. Esim nyt pääsiäisenä ei ole ketään, kelle tekisi pääsiäisaterian tai ketään jonka kanssa lähteä eri kirkollisiin tapahtumiin. Ei ole ketään kenenkä kanssa jakaa arkea ja juhlaa. Lisäksi seksuaalisia tarpeita ei tietenkään voi tyydyttää.
Kommentit (56)
Ahaa, ap tekee useampia peenisaiheisia aloituksia. Varo, ettet saa palstalla nimeä peenishullu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa oli se "hankala" osa? Kaikkes tuota voi tehdä yksin, seksi pois lukien. Ja toisekseen jos vingut miehettömyyttä niin oletko tehnyt asialle jotain?
Yksinäisyys ja seksuaalinen turhauma. ap
Oletko kokeillut vibraattoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikään ei kyllä ole helpompaa sinkkunaiselle kuin saada satunnaisia miehiä seksikumppaneiksi.
N49Tuskin ap sellasia kaipaa.
Juuri näin! En kaipaa satunnaista miestä vaan oikeaa kumppania, aviomiestä, jonka kanssa arkea ja juhlaa. ap
Täällä toinen samoilla linjoilla. Miehiä kyllä olisi, mutta liian vähän sellaisia, joiden kanssa voisi ajatella yhteistä tulevaisuutta.
En silti sanoisi että on hankalaa elää ilman miestä - helppoahan tämä on. Miehen kanssa eläminen vaan olisi paljon mukavampaa. Mutta edelleen se, ettei kenen tahansa.Minulle se vaikeus tulee siitä seksuaalisesta turhaumasta, kun en saa tarpeita tyydytetyksi. Ja lisäksi yksinäisyys. ap
Joo no kyllähän se tietysti turhauttaa, ja yleensäkin läheisyyden puute. Mutta sitten se on vain kestettävä, jos ei kuka tahansa kelpaa. Tällä mentaliteetilla itse elelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo kaikki onnistuisivat naisenkin kanssa.
No ei kyllä heteronainen voi tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan naisen kanssa. Naiselta puuttuu penis. ap
Ei se peniksen puute lesbojenkaan tyydyttymistä estä, sama anatomia niillä on. Eikä pilllu tiedä, mikä sitä hoonaa.
Itse tarvitsen yhdynnän seksuaaliseen tyydytykseen. Penis on ainoa mikä käy, ei mikään sormi tai dildo. Ihmiset ovat tässä erilaisia. Itsellä ainoita seksuaalisia tarpeita ovat yhdynnäntarve. ap
Luulet vaan. Vaginassa ei ole sellaista tuntoa, joka tunnistaisi peniksen muusta vastaavasta patukasta.
Tottakai penis tuntuu erilaiselta kuin muut patukat. Ei minulla ainakaan vagina ole tunnoton.
Klitorishan jatkuu naisen sisälle, on oikeasti pitkä elin. Ei muut patukat tunnu samalta eivätkä tyydytä kuten penis. Siksi tarvitsen miehen seksuaaliseen tyydytykseen. ap
Ei ole kukaan tunnottomaksi väittänytkään. Mutta miten se voisi muka tunnistaa muuta kuin painetta, kitkaa ja lämpöä? Tuo penisfiksaatio on päässäsi.
Penis on niin hyvin tehty, ettei mikään muu patukka tunnu yhtä hyvältä. Juuri penis on tarkoitettu yhdyntään. ap
Muoto saattoi onnistua, mutta koko ei ole kaikilla mennyt ihan nappiin.
Siis miksi ihmeessä jotkut yrittää vakuuttaa AP:n että hän nyt ei kerta kaikkiaan voi haluta seksiä miehen kanssa, eikä ainakaan sitä penistä sisälleen? Eikös nyt sentään jokainen saa haluta just sellaista seksiä mistä itse tykkää? Ja nuo dildoista höpöttäjät, ettekö tajua, että seksi on paljon muutakin kuin jotain ihon ja limakalvon hermopäätteiden ärsytystä. Totta kai sillä kumppanilla ja häneen liitetyillä mielikuvilla on väliä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä tuo kysynyt sana tohon pukkas
Minä tiedän, sinä kirjoitit sen siihen. Nyt sinäkin tiedät.
Itsetyydytys on keksitty ja itse voi syödä myös omatekemänsä ruuan.
Miehet ei tarvi naisia mihinkään, eikä naiset miehiä.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikään ei kyllä ole helpompaa sinkkunaiselle kuin saada satunnaisia miehiä seksikumppaneiksi.
N49Tuskin ap sellasia kaipaa.
Juuri näin! En kaipaa satunnaista miestä vaan oikeaa kumppania, aviomiestä, jonka kanssa arkea ja juhlaa. ap
Täällä toinen samoilla linjoilla. Miehiä kyllä olisi, mutta liian vähän sellaisia, joiden kanssa voisi ajatella yhteistä tulevaisuutta.
En silti sanoisi että on hankalaa elää ilman miestä - helppoahan tämä on. Miehen kanssa eläminen vaan olisi paljon mukavampaa. Mutta edelleen se, ettei kenen tahansa.Minulle se vaikeus tulee siitä seksuaalisesta turhaumasta, kun en saa tarpeita tyydytetyksi. Ja lisäksi yksinäisyys. ap
Hommaa sellainen Satisfyer klittakiihotin.
Kilttimiesten sitä vain pitäisi kitkutella yksin tai harrastaa härkäpareja.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä jotkut yrittää vakuuttaa AP:n että hän nyt ei kerta kaikkiaan voi haluta seksiä miehen kanssa, eikä ainakaan sitä penistä sisälleen? Eikös nyt sentään jokainen saa haluta just sellaista seksiä mistä itse tykkää? Ja nuo dildoista höpöttäjät, ettekö tajua, että seksi on paljon muutakin kuin jotain ihon ja limakalvon hermopäätteiden ärsytystä. Totta kai sillä kumppanilla ja häneen liitetyillä mielikuvilla on väliä.
Tässä ketjussa dildo on mainittu YHDESSÄ viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa oli se "hankala" osa? Kaikkes tuota voi tehdä yksin, seksi pois lukien. Ja toisekseen jos vingut miehettömyyttä niin oletko tehnyt asialle jotain?
Yksinäisyys ja seksuaalinen turhauma. ap
Oletko kokeillut vibraattoria?
Olen, mutta ei korvaa penistä. ap
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytys on keksitty ja itse voi syödä myös omatekemänsä ruuan.
Miehet ei tarvi naisia mihinkään, eikä naiset miehiä.
t. Mies
Ei itsetyydytys auta, kun on yhdyntäkeskeinen. ap
Niinpä!