hankalaa elää ilman miestä
On hankalaa elää ilman miestä. Esim nyt pääsiäisenä ei ole ketään, kelle tekisi pääsiäisaterian tai ketään jonka kanssa lähteä eri kirkollisiin tapahtumiin. Ei ole ketään kenenkä kanssa jakaa arkea ja juhlaa. Lisäksi seksuaalisia tarpeita ei tietenkään voi tyydyttää.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo kaikki onnistuisivat naisenkin kanssa.
No ei kyllä heteronainen voi tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan naisen kanssa. Naiselta puuttuu penis. ap
Ei se peniksen puute lesbojenkaan tyydyttymistä estä, sama anatomia niillä on. Eikä pilllu tiedä, mikä sitä hoonaa.
Itse tarvitsen yhdynnän seksuaaliseen tyydytykseen. Penis on ainoa mikä käy, ei mikään sormi tai dildo. Ihmiset ovat tässä erilaisia. Itsellä ainoita seksuaalisia tarpeita ovat yhdynnäntarve. ap
Luulet vaan. Vaginassa ei ole sellaista tuntoa, joka tunnistaisi peniksen muusta vastaavasta patukasta.
Tottakai penis tuntuu erilaiselta kuin muut patukat. Ei minulla ainakaan vagina ole tunnoton.
Klitorishan jatkuu naisen sisälle, on oikeasti pitkä elin. Ei muut patukat tunnu samalta eivätkä tyydytä kuten penis. Siksi tarvitsen miehen seksuaaliseen tyydytykseen. ap
Vierailija kirjoitti:
Onko pääsiäisateria tässä se tärkein asia? Miten joululounas? En muuten pilkalla kysy. Olen varma, ettet ketä tahansa huolisi.
Toki joululounaskin. Nyt vaan on tämä pääsiäinen tässä "käsillä".
En tietenkään ketä tahansa huoli. Tuskin kukaan muukaan. ap
Kutsu joku tuttava kylään.
Mene seurakunnan tapahtumiin yksin tai kaverin kanssa.
Ei ole koskaan tullut mieleen, että pitäisi olla mies mukana kaikkialla, olen aina käynyt sinkkuna eri paikoissa, leffassa ja ravintoloissa ja matkoilla jne. Ja sinkkuna harrastin enemmän sisustamista ja kodin koristeluakin eri kausien mukaan. Ei niihin muita tarvita.
Ja mikään ei kyllä ole helpompaa sinkkunaiselle kuin saada satunnaisia miehiä seksikumppaneiksi.
N49
Vierailija kirjoitti:
Ja mikään ei kyllä ole helpompaa sinkkunaiselle kuin saada satunnaisia miehiä seksikumppaneiksi.
N49
Tuskin ap sellasia kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä heteronainen voi tyydyttää seksuaalisia tarpeitaan naisen kanssa. Naiselta puuttuu penis. ap
Ei se peniksen puute lesbojenkaan tyydyttymistä estä, sama anatomia niillä on. Eikä pilllu tiedä, mikä sitä hoonaa.
Itse tarvitsen yhdynnän seksuaaliseen tyydytykseen. Penis on ainoa mikä käy, ei mikään sormi tai dildo. Ihmiset ovat tässä erilaisia. Itsellä ainoita seksuaalisia tarpeita ovat yhdynnäntarve. ap
Luulet vaan. Vaginassa ei ole sellaista tuntoa, joka tunnistaisi peniksen muusta vastaavasta patukasta.
Tottakai penis tuntuu erilaiselta kuin muut patukat. Ei minulla ainakaan vagina ole tunnoton.
Klitorishan jatkuu naisen sisälle, on oikeasti pitkä elin. Ei muut patukat tunnu samalta eivätkä tyydytä kuten penis. Siksi tarvitsen miehen seksuaaliseen tyydytykseen. ap
Ei ole kukaan tunnottomaksi väittänytkään. Mutta miten se voisi muka tunnistaa muuta kuin painetta, kitkaa ja lämpöä? Tuo penisfiksaatio on päässäsi.
Et ole ap lukenut vielä riittävästi näitä vauvapalstan juttuja. Miesten kanssa se vasta hankalaa näyttää olevankin monella.Täyttä kärsimystä.Ole onnellinen ja toivo ,että löydät ystävän,jonka kanssa ei tarvitse asua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49Tuskin ap sellasia kaipaa.
Juuri näin! En kaipaa satunnaista miestä vaan oikeaa kumppania, aviomiestä, jonka kanssa arkea ja juhlaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan tunnottomaksi väittänytkään. Mutta miten se voisi muka tunnistaa muuta kuin painetta, kitkaa ja lämpöä? Tuo penisfiksaatio on päässäsi.
Penis on niin hyvin tehty, ettei mikään muu patukka tunnu yhtä hyvältä. Juuri penis on tarkoitettu yhdyntään. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Penis on niin hyvin tehty, ettei mikään muu patukka tunnu yhtä hyvältä. Juuri penis on tarkoitettu yhdyntään. ap
Kun menet kertaalleen sinne seurakunnan tilaisuuteen yksin nyt pääsiäisenä ja sanot tuon ääneen, niin sinulla on rivi aviomieskandidaatteja, mistä valita, vappuun mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Kirkollisten tapahtumien jälkeen ei saa mennä tyydyttämään seksuaalisia tarpeita. Se on syntiä.
Ei ole syntiä, jos huutaa ”kiitos jeesus!” saatuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin! En kaipaa satunnaista miestä vaan oikeaa kumppania, aviomiestä, jonka kanssa arkea ja juhlaa. ap
Täällä toinen samoilla linjoilla. Miehiä kyllä olisi, mutta liian vähän sellaisia, joiden kanssa voisi ajatella yhteistä tulevaisuutta.
En silti sanoisi että on hankalaa elää ilman miestä - helppoahan tämä on. Miehen kanssa eläminen vaan olisi paljon mukavampaa. Mutta edelleen se, ettei kenen tahansa.
Mikä tuossa oli se "hankala" osa? Kaikkes tuota voi tehdä yksin, seksi pois lukien. Ja toisekseen jos vingut miehettömyyttä niin oletko tehnyt asialle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen samoilla linjoilla. Miehiä kyllä olisi, mutta liian vähän sellaisia, joiden kanssa voisi ajatella yhteistä tulevaisuutta.
En silti sanoisi että on hankalaa elää ilman miestä - helppoahan tämä on. Miehen kanssa eläminen vaan olisi paljon mukavampaa. Mutta edelleen se, ettei kenen tahansa.
Minulle se vaikeus tulee siitä seksuaalisesta turhaumasta, kun en saa tarpeita tyydytetyksi. Ja lisäksi yksinäisyys. ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa oli se "hankala" osa? Kaikkes tuota voi tehdä yksin, seksi pois lukien. Ja toisekseen jos vingut miehettömyyttä niin oletko tehnyt asialle jotain?
Yksinäisyys ja seksuaalinen turhauma. ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen ap on?
28. ap
Mulle saisit tulle valmistamaan pääsiäisaterian ja mahdollisesti sänkyleikkejä harrastamaan myös. On tässä juuri "lapsivapaa" viikko menossa. Missäs nähdään?
No mitä täällä vingut! Hommaa mies tai ala uudestaan sen entisen kanssa.
Kirkollisten tapahtumien jälkeen ei saa mennä tyydyttämään seksuaalisia tarpeita. Se on syntiä.