Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dildo on ihana!!!

Vierailija
21.05.2006 |

Olen onnellisesti naimisissa, odotan neljättä lasta ja kaikki on muuten hyvin, mutta haluamme mieheni kanssa seksiä eri verran. Minä haluaisin päivittäin, mutta hän vain muutaman kerran viikossa. Joskus voi mennä viikkoja, ettei hänen tee mieli. Eikä hän " anna" , jos ei itse ole sillä tuulella...Olen kärsinyt tästä välillä paljonkin, varsinkin raskausaikoina, kun haluni ovat vaan yltyneet. Nyt kuitenkin tilasin mieheltäni salaa dildon netistä ja se on aivan IHANA! Saan sen avulla (salaa) tyydytettyä itseni milloin vaan haluan, eikä tartte sen takia olla tuskissaan. En voi kertoa asiasta miehelleni, koska hän ei ymmärrä ko. välineitä, varmaan suuttuis kauheesti. Harmittaa vaan, etten ostanut dildoa jo paljon aiemmin. En halua pettää miestäni tms., koska rakastan ja arvostan häntä suuresti. En ole koskaan edes suunnitellut sellaista, vaikka on panettanut miten paljon tahansa. Haluan vain orgasmin silloin kun siltä tuntuu, koska muuten kaikki ajatukset pyörii sen ympärillä (nännit ja alapää kihelmöi) ja puutteessa olo saa minut kiukkuiseksi!

Suosittelen lämpimästi!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana ollessa haluan koko ajan..

Vierailija
2/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole keltään pois, jos harrastaa itsetyydytystä ja käyttää siinä apuvälineitä! Jos on tilanne, että pariskunta haluaa eri verran seksiä, niin kannatan ennemmin itsetyydytystä kuin pettämistä. Siinä ei loukkaa ketään, saa varman orgasmin, eikä tartte olla aina " takakiree" . Mulla meni vaan turhan kauan, että uskalsin hankkia dildon. En voinut mennä seksikauppaan, koska pelkäsin että joku tuttu näkee. Kauheeta! se olis tajunnu että mä harrastan seksiä...anyway, netistä oli tosi helppo tilata anonyymisti ja palvelu oli nopeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kuin vaimon pillu!

Vierailija
4/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAUHUU?!!!?? KOHT MÄ RAIVOSTUN JA TUUN TÄÄLTÄ!!!!!!!!

Vierailija
5/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mitä ihmeen kivaa on jossain dildossa? 

Vierailija
6/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison runkkailuja 20 vuotta vierestä seuranneena tuntuu oudolta että joku nainen runkkaa dildolla.

Klittakiihotin eli perus vibra on hänen rakkain aarre.

Klitoris on naisilla siksi että siitä otetaan orkut.

Vierailija
7/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris on kuin penis

Monesti myös puutteellinen tieto naisen anatomiasta aiheuttaa ongelmia orgasmin saamisessa tai toiselle tuottamisessa. On tärkeää ymmärtää, miten heidän kiihottumisensa syntyy ja sukuelimensä toimivat.

– Klitoriksen riittävän stimulaation merkitystä ei voi liiaksi korostaa. Naisen penis on klitoris ja se on ainoa elin, jolla ei ole muuta tehtävää kuin tuottaa nautintoa. Missään muussa elimessä ei ole niin tiheästi tuntohermoja kuin klitoriksessa, eikä miehellä ole vastaavaa elintä, Kero avaa klitoriksen merkitystä.

Kehossa on toki muitakin nautinnon kokemuksen suhteen herkkiä alueita, kuten rinnat. Useimmiten orgasmihäiriön taustalla on kuitenkin nimenomaan riittämätön klitoriksen stimulaatio. Vuonna 2016 tehdyssä FinSex-tutkimuksessa selvisi, että valtaosa naisista tarvitsee riittävän klitoriksen stimulaation saadakseen orgasmin. Tärkein seksielin on kuitenkin aivot.

Vierailija
8/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten orgasmihäiriön taustalla on riittämätön klitoriksen stimulaatio. Adobe Stock / AOP

Tarpeeksi liukuvoidetta

Jokaisen seksuaalihäiriön taustalla voi olla yksittäisiä itsenäisiä tekijöitä, vaikka kiihottumis- ja orgasmihäiriöt limittyvätkin usein toisiinsa. Esimerkiksi kuivat limakalvot aiheuttavat yhdyntäkipua ja kiihottumishäiriötä, jotka sitten osaltaan vaikuttavat orgasmin saamiseen.

– Limakalvot voivat usein enemmän tai vähemmän kuivat imettäessä ja vaihdevuosista alkaen elämän loppuun asti. Paikallisestrogeeni tai prasteroni auttavat limakalvojen hoidossa. Liukuvoidetta pitäisi löytyä kaikenikäisten yöpöydän laatikosta ja sitä tulisi käyttää riittävästi, Kero suosittelee.

Vierailija
9/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ap:n viesti oli huuhaata mutta kommentit aitoja.

Vierailija
10/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ap:n viesti oli huuhaata mutta kommentit aitoja.

Miksi olisi ja miksi sun pitää kehua omia kommenttejasi???

Kaikille ei vain riitä pelkkä klitan räplääminen vaikka miten sitä täällä jatkuvasti toitotat ja siihen linkkejä kaivat. Toisillä klitan liiallinen räplääminen vaan haittaa orgasmien saanti ja jotta saisi orgasmeja, pitää pillun sisällä olla jotain, joka hieroo oikeita paikkoja. Muuten jää orgasmit tulematta. Joten paasaa sinä vain omista toiveistasi,  älä yleistä muihin naisiin. 

Vierailija
11/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tosiaan. Oma lelulaatikkoni on jo huomattavan kokoinen. Kummasti niitä kertyy, erillaisia

Vierailija
12/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolison runkkailuja 20 vuotta vierestä seuranneena tuntuu oudolta että joku nainen runkkaa dildolla.

Voi sua reppanaa!

Vierailija
13/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on oikein ihana dildo, mutta se ei kyllä korvaa miehen läsnäoloa ja kosketusta, eikä yhdyntää miehen kanssa. Olen sinkku ja dildo on mulla useammin käytössä kuin seksi miehen kanssa.

Noille joillekin kommentoijille, itselleni ei riitä klitoriksen käsittely. Dildo/penis tuntuu niin hyvältä, että en voisi olla ilman.

Vierailija
14/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sua reppanaa!

Moikka persu, juo lisää keppanaa!

Vierailija
15/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on oikein ihana dildo, mutta se ei kyllä korvaa miehen läsnäoloa ja kosketusta, eikä yhdyntää miehen kanssa. Olen sinkku ja dildo on mulla useammin käytössä kuin seksi miehen kanssa.

Noille joillekin kommentoijille, itselleni ei riitä klitoriksen käsittely. Dildo/penis tuntuu niin hyvältä, että en voisi olla ilman.

Kyllä dildo ja hyvä mielikuvitus peittoaa monta kullinmittaajaa !

Vierailija
16/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä dildolla yksinään tee mitään, kyllä sen klitoriksen stimulointi on se tärkein.

Se nyt vaan on se nautinnon lähde, toki on kivaa kun pillussa on täytettä orgasmin hetkellä, kun se sitten supistelee rajusti, paras täyte toki oman ukon kalu paras, ei mikään kumiletku.

Ei ihmisen anatomiaa voi millään sanoituksilla muuksi muuttaa.

Vierailija
17/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti keskustelu täyttyy näistä "väärin masturboitu" vänkääjistä, jotka luulevat tietävänsä, mikä toiselle toimii paremmin kuin henkilö itse.

Kai jokainen saa käyttää dildoa, fibraa, satisfyeria tai vaikka kenkälusikkaa jos itselle toimii. Kaikki tavallaan ja omien halujen mukaan.

Vierailija
18/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ymmärrä, miksi joku tai jotkut haluavat väkisin markkinoida ajatusta, ettei se klitoris ole naisen nautinnon kannalta mikään juttu.

Miksihän miljoonilta naisilta se leikataan pois? Siksi etteivät saisi siitä nautintoa, ja näin olisivat uskollisia, maailman tärkein asia.!

Koittakaas miehet opetella saamaan orgasmi napaanne hieromalla, kun oikein opettelee onnistuu lopulta...tai sitten ei.

Vierailija
19/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä en ymmärrä, miksi joku tai jotkut haluavat väkisin markkinoida ajatusta, ettei se klitoris ole naisen nautinnon kannalta mikään juttu.

Miksihän miljoonilta naisilta se leikataan pois? Siksi etteivät saisi siitä nautintoa, ja näin olisivat uskollisia, maailman tärkein asia.!

Koittakaas miehet opetella saamaan orgasmi napaanne hieromalla, kun oikein opettelee onnistuu lopulta...tai sitten ei.

Koita nyt jo tajuta, ,ettei kaikki naiset halua ja tarvise klitoriksen hinkkaamista saadakseen orgasminsa vaan haittaa keskittymistä. Toiset tarvitse vähintään yhtä paljon pillun sisäistä kiihoittamista.  Tutkimustenkin mukaan pelkkään klitorikseen keskittyminen haittaa monilla naisillä yhdyntäorgasmien saantia.  Sinä et edelleenkään ole "kaikki" naiset. 

Vierailija
20/27 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koita nyt jo tajuta, ,ettei kaikki naiset halua ja tarvise klitoriksen hinkkaamista saadakseen orgasminsa vaan haittaa keskittymistä. Toiset tarvitse vähintään yhtä paljon pillun sisäistä kiihoittamista.  Tutkimustenkin mukaan pelkkään klitorikseen keskittyminen haittaa monilla naisillä yhdyntäorgasmien saantia.  Sinä et edelleenkään ole "kaikki" naiset. 

Mutta sinä miehenä tunnut sitä olevan. Klitoris roskiin, haittaa vain naisia...kylläpäoletkin kujasella poikarukka.

Kulli on myös haittana miehen keskittymiselle. eikö vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme