Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökillä tv, kuka maksaa yle-veron?

Vierailija
20.04.2019 |

Mökki on nyt äitimme (jolla oli hallintaoikeus) edesmentyä siirtynyt minulle ja sisaruksilleni. Kenen pussista menee yle-vero vai voiko samalla verolla katsoa telkkaria useammassa paikassa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka sanotte, että ei ole telkkaria, niin ettehän kuuntele radiota ettekä katso netin kautta Yle areenaa? Juu, mieluummin maksan tuon 163 yksin luin yli 200 tv-luvasta, kuten joku tuolla kirjoitti.

En kuuntele, en katso. Oliko muuta? Maksan siis ison summan rahaa palvelusta, jota en käytä.

Vierailija
22/24 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka sanotte, että ei ole telkkaria, niin ettehän kuuntele radiota ettekä katso netin kautta Yle areenaa? Juu, mieluummin maksan tuon 163 yksin luin yli 200 tv-luvasta, kuten joku tuolla kirjoitti.

En kuuntele, en katso. Oliko muuta? Maksan siis ison summan rahaa palvelusta, jota en käytä.

Juuri näin. Samoin paljosta muusta jota et tarvitse. Tämä nyt sattuu olemaan kohdennettu vero.

Ohis

Vierailija
24/24 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Samoin paljosta muusta jota et tarvitse. Tämä nyt sattuu olemaan kohdennettu vero.

Ohis

Saan minä silti sanoa, että voi minua parkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi