Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvan takia itkenyt koko pääsiäisen nyt .

maisaminni
19.04.2019 |

Töissä sijainen kysyi kahvitauolla yhdestä kuvasta että ketä tässä on, työkaveri sanoi että me siinä ollaan.
Niin ollaan,vaan minä olen nyt +30 tai 35kg , kuva siis otettu vaivaiset 5 vuotta sitten .

Tuo sijainen katsoi ihan hämmentyneenä ja halusin kuolla siihen paikkaan.

Tekis mieli repiä ne kuvat sieltä pois. tai muuttaa johonki korpeen kuolemaan.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, opiskeluaikoina kävin harrastamassa liikuntaa 4-6 kertaa viikossa, painoin 30 kg vähemmän. Oli helppoa! Ei tarvinnut huolehtia kenestäkään muusta tai toisten erikoisruokavalioista. Senkun täytti jääkaapin omilla dieettieväillä.

Vierailija
42/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 kg on 245 000 kcal. Jos olet lihonut tuon määrän viidessä vuodessa, pyri pääsemään siitä eroonkin viidessä vuodessa. Käytännössä tämä onnistuu siten, että syöt 134 kcal päivässä vähemmän kuin kulutat. Et siis tarvitse mitään erityisiä dieettejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi olet itkenyt? Etkö ole hyväksynyt lihavuuttasi? Kannattaa oppia olemaan sinut itsensä kanssa.

Vierailija
44/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt lukenut ketjua, mutta mulla on muu kuin painoon liittyvä kommentti: me ollaan muutamia kertoja kavereiden kanssa ihmetelty, miten ihmeessä muutama ihminen onnistuu olemaan toisinaan valokuvissa niin totaalisen eri näköisiä, ettei heitä tunnista. Ei ole kyse siitä että kuvien ottamisesta olisi vuosia, vaan ihan muutaman viikon takaisia kuvia katsoessa ollaan että jos ei tiedettäisi kuka tuossa on, niin ei heti yhdistettäisi oikeaan ihmiseen. Toinen näistä on sanonut että inhoaa olla valokuvissa just sen takia, eikä hän sitten ikinä rento kuvissa olekaan. Sekin muuttaa ulkonäköä.

Olen huomannut saman. Luulen, että riippuu vaan jotenkin ihmisen kasvonpiirteistä. Joillakin pieni kuvakulman muutos kuvassa muuttaa ikään kuin koko naamaa, niin ettei henkilö näytä juuri siinä kuvakulmassa itseltään.  Ja usein nämä ihmiset näyttävät jokaisessa valokuvassa kuin eri ihmisiltä, kaikissa siis erilaisilta. Jotkut ihmisen sen sijaan näyttävät valokuvissa aina itseltään. 

Vierailija
45/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos häirittee noin paljon niin sen voi laihduttaa pois reilussa puolessa vuodessa.

Tyhmä väite. Mieluummin pieni pysyvä elämänmuutos niin kilot poistuvat huomaamatta vuodessa, parissa. Kutistuu ihokin eikä jää roikkumaan. Yhteiskuntahan ei sen poistoa maksa.

Mikään dieetti ei ole hyväksi, koska se on määräaikainen. Kilot palaavat sen jälkeen kaverien kanssa takaisin.

Vierailija
46/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on tuo 25 kg ylimääräistä, mutta olen sinkku kotiäiti, niin mitään erityistä tarvetta ei ole laihduttaa. Kotona on myös ruokaa kokoajan saatavilla, ja sitten pitää lapsille näyttää esimerkkiä syömisessä, vaikkei olisi nälkä. Ja kun lapset eivät syö kaikkea, niin en viitsi heittää hyvää ruokaa hukkaan. Siitähän kiloja tulee. Pieni nälkä myös kiristää pinnaa, joten en jaksa olla nälässä ja kiukkuilla lapsille.

Perheettömänä laihduttaminen on vain niin paljon helpompaa. Pääsee salille vaikka joka ilta ja ei tarvii tehdä rasvaista kotiruokaa lapsille, vaan voi syödä salaattia.

Ei tarvitse myöskään herätä yöllä tarpeen vaatiessa ja syödä jotain, jotta jaksaisi. Sama koskee aamuheräämisiä, joka aamu klo 6-7, vaikka olisi mennyt nukkumaan kahdelta. Aamulla on oikeasti pakko juoda kahvia, jotta pysyisi tolpillaan ja sitten pitää syödä jotain kahvin kanssa, kun pelkkä kahvi tyhjään mahaan on epäterveellistä.

Tämä nyt on täyttä peetä. Ei meillä lapsetkaan syö mitään rasvaista kotiruokaa vaan terveellistä kotiruokaa, myös salaatteja. Yöllä en ole ikinä syönyt vaikka vauvojen kanssa on heräilty. Kahvia en ole juonut koskaan, mutta kunnon aamupalan toki. Normaalipainossa pysynyt muutoin ja raskauksien jälkeen paino pudonnut normaaliin puolen vuoden sisällä. Nälästä en ole kärsinyt ollenkaan. Älytöntä suoltaa tuollaista sontaa... Mutta kaikkea sitä jotkut itselleen selittelevätkin. 

Vierailija
47/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on tuo 25 kg ylimääräistä, mutta olen sinkku kotiäiti, niin mitään erityistä tarvetta ei ole laihduttaa. Kotona on myös ruokaa kokoajan saatavilla, ja sitten pitää lapsille näyttää esimerkkiä syömisessä, vaikkei olisi nälkä. Ja kun lapset eivät syö kaikkea, niin en viitsi heittää hyvää ruokaa hukkaan. Siitähän kiloja tulee. Pieni nälkä myös kiristää pinnaa, joten en jaksa olla nälässä ja kiukkuilla lapsille.

Perheettömänä laihduttaminen on vain niin paljon helpompaa. Pääsee salille vaikka joka ilta ja ei tarvii tehdä rasvaista kotiruokaa lapsille, vaan voi syödä salaattia.

Ei tarvitse myöskään herätä yöllä tarpeen vaatiessa ja syödä jotain, jotta jaksaisi. Sama koskee aamuheräämisiä, joka aamu klo 6-7, vaikka olisi mennyt nukkumaan kahdelta. Aamulla on oikeasti pakko juoda kahvia, jotta pysyisi tolpillaan ja sitten pitää syödä jotain kahvin kanssa, kun pelkkä kahvi tyhjään mahaan on epäterveellistä.

0/5

Vierailija
48/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko ihan rehellinen asian suhteen?

Sinulle ei tullut paha mieli siitä että painoa on tullut 35kg lisää vaan siitä että joku huomasi ja sanoi asiasta ääneen.

Olet siis ollut tietoinen reippaasta painonnoususta, mutta et ole mitään asian eteen tehnyt. Nyt joku sanoi ääneen sen mitä et halunnut kuulla ja pahoitit mielesi. Jos haluat sen takia laihduttaa että muut asiasta puhuvat niin olet väärillä raiteilla. Jos muutat elintapasi oman itsesi ja oman hyvinvointisi tähden niin asia saattaa onnistua.

Vierailija
49/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman OT, mutta: Minulle tuli todella vaikea tilanne, kun työkaverini (50+) esitteli kuvaa, jossa oli kolme kaunista nuorta pitkätukkaista blondia ja kysyi, osaanko sanoa, kuka niistä on hän.

En parhaalla tahdollanikaan pystynyt yhdistämään tätä todella tukevassa kunnossa olevaa, lyhyttukkaista viisikymppistä yhteenkään. Taisin vaan tökätä sormellani yhtä kuvan naisista ja sanoa, että tämä varmaankin.

Vierailija
50/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se painonlisäys harmittaa, niin voihan sen asian muuttaa. Painoin minäkin 18-vuotiaana 57 kg ja nyt 40+ v. painan 79 kg. Koska pituutta on 175 cm, alan olla ylipainon puolella. Mutta toisaalta olen näin aikuisena muodokas ja pidän itse siitä, etten ole sellainen tikku kuin 18-vuotiaana. Jopa tässä 79 kg painossa pysyttely vaatii työtä, koska viiden viimeisen vuoden aikana selkeästi aineenvaihdunta hidastunut ja kiloja kertyy helposti. Ei silloin nuorena ollut koskaan edes nälkä.

Vierailija
51/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö itket?

Vierailija
52/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiedän tunteen. Katsoin yks päivä tallennetta, etsittiin varasta, ja siinä mä olin 45 kiloa ylipainoisena. Hyi että. Jäi melkein se varas huomioimatta kun tuijotin itseäni itku kurkussa.

Mitä tunnesyöppö luovuttaja tekee? Hakee omarmunkin.

Vierailija
53/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole itsehillintää. Luovutatko muutenkin elämässä helposti?

Sulla taas ei taida olla hiventäkään empatiaa?

empatiaa? On toki, jos joku on viisi vuotta pakottanut raukan syömään pizzaa, irttareita, jädee, pullaaaa ja muita hhhherkkujaaaa.

Muuten ei, itse aiheutettu ongelma.

-eri

Vierailija
54/60 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidan yksin lapset, kodin, talouden, asunnon, auton ja mökin. Valitettavasti itseeni ei jää enää kovin paljon energiaa. Tietysti kokoajan enemmän ja enemmän, kun lapset kasvaa.

Eli ensimmäisenä prioriteettina ei ole toi laihduttaminen. Olenkin sanonut miehille, jotka sanovat mun painosta jotain, katsotaan miltä sä näytät, jos teet yhtä paljon asioita kuin minä.

Hoida yksin kaksi tarhaikäistä lasta, koti, asunto + muu vapaa-aika. Miltäs sä sitten näytät?

Haluisin nähdä sen yh-isän, joka esittelee vatsalihaksia Tinderissä.

Jos kerran teet todella paljon asioita, niin miten ihmeessä voit olla lihava? Luulisi, että paljon tehdessä ei ehtisi juuri syödä ja kun koko ajan on liikkeessä, niin kaloreita kuluu.

Aika nolo siis tuo lause "Katsotaan miltä sä näytät, jos teet yhtä paljon asioita kuin minä".

Eiköhän mies olisi timmisä kunnossa ja lihaksikas, jos koko ajan puuhaisi jotain kodin, lasten, auton tai mökin kanssa ;)

Ja sinä olet vain läski! :DDD

Vierailija
55/60 |
05.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun vedet lämpenee niin uimaan uimaan ja kävelemään ja pyöräilemään, kyllä se siitä suttaantuu.

Vierailija
56/60 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö aloittaja lihoo?

Vierailija
57/60 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, tule nyt kertomaan miten laihdutus edistyy :)

Vierailija
58/60 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö itkettää?

Vierailija
59/60 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/60 |