Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvan takia itkenyt koko pääsiäisen nyt .

maisaminni
19.04.2019 |

Töissä sijainen kysyi kahvitauolla yhdestä kuvasta että ketä tässä on, työkaveri sanoi että me siinä ollaan.
Niin ollaan,vaan minä olen nyt +30 tai 35kg , kuva siis otettu vaivaiset 5 vuotta sitten .

Tuo sijainen katsoi ihan hämmentyneenä ja halusin kuolla siihen paikkaan.

Tekis mieli repiä ne kuvat sieltä pois. tai muuttaa johonki korpeen kuolemaan.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itseluottamus. Itseäni on haukuttu päin naamaa työelämässä ties kuinka monta kertaa. Joskus nuorempana pahoitin mieleni, nykyään mikään ei tunnu enää missään. Ihan sama. 

Vierailija
22/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen on vasta alkanut, painu takaisin itkemään. Ja syö samalla pashaa ynnä suklaamunia ja ihmettele sitten, miksi työkaveri katsoo ihmeissään läskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta niin ei tarvitse itkeä.

Syöt paskasti jos pelkkä auton hankinta on saanut sinut turpoamaan, joten pääsiäisen jälkeen ruokavalio kuntoon. Ensimmäisen viikon aikana lähtee varmasti ainakin 5 kg pelkkää nestettä, ja sen jälkeen jaksat liikkua paremmin ja saat pudotettua loput kilot helposti.

Puoli kiloa viikossa on 26 kg vuodessa. Eli jos nyt aloitat, ja saat sen 5 kg nestettä pois + 26 kg siihen päälle, niin vuoden päästä olet jo 31 kg kevyempi, ja ei ole iso vaiva.

Mutta syö nyt kuitenkin koko pääsiäinen suklaamunia oikein reippaasti posket pullollaan ja itke kun olet niin ruma ja läski.

Vierailija
24/60 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syöt paskasti jos pelkkä auton hankinta on saanut sinut turpoamaan, joten pääsiäisen jälkeen ruokavalio kuntoon. Ensimmäisen viikon aikana lähtee varmasti ainakin 5 kg pelkkää nestettä, ja sen jälkeen jaksat liikkua paremmin ja saat pudotettua loput kilot helposti.

Puoli kiloa viikossa on 26 kg vuodessa. Eli jos nyt aloitat, ja saat sen 5 kg nestettä pois + 26 kg siihen päälle, niin vuoden päästä olet jo 31 kg kevyempi, ja ei ole iso vaiva.

Mutta syö nyt kuitenkin koko pääsiäinen suklaamunia oikein reippaasti posket pullollaan ja itke kun olet niin ruma ja läski.

Sulla taitaa itselläsi olla vielä se 5kg nestettä päässä.

Vierailija
25/60 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku.

Vierailija
26/60 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla taitaa itselläsi olla vielä se 5kg nestettä päässä.

Ja sinulla 20 kg perseessä? :D

Vierailija
27/60 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo aloittaja on aloittanut laihduttamisen?

Vierailija
28/60 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko aloittaja on laihtunut muutaman kilon?

Vierailija
29/60 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan se lihominen on jonkun muun syytä ja sinä uhri vain...

Vierailija
30/60 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten laihdutus etenee?

Vierailija
31/60 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole lempeä itsellesi, olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Älä välitä, jos joku on ilkeä.

Vierailija
32/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama tilanne, eli vanhoista valokuvista saa kuulla kommenttia, että olen kuin eri ihminen.

Minulla läski tulee poskiin, joten 20 kg ylimääräistä näkyy todella.

Mutta ei pidä ruoskia itseään liikaa menneistä syömisistä. Masennus ja ikävät tapahtumat saivat syömään liikaa. Jos moittii itseään ylipainosta, se jos mikä saa syömään liikaa.

Täytyy ajatella mikä olisi paras lahja minkä voi itselleen antaa, eli parempi terveys. Siitä se lähtee.

Vierailija
33/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

maisaminni kirjoitti:

Ihan syömällä on tullut pikkuhiljaa kilot, ja auton ostamisen jälkeen se pienikin liikunta loppui täysin.

Ja olen kokeillut varmaan kaikki dieetit jo ajat sitten , joka kerta repsahdus muutaman päivän sisällä.

No, mulla ei autoa, liikun paljon, mutta silti samanlainen määrä kiloja tullut. Syömiset ratkaisee. Ketipinor tuntuu haraavan vastaan laihdutuksessa, tekee yönälkää yms, mitä ei aiemmin ollut.

Vierailija
34/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon ihmisen kohtalonhetkiin. Ap. Sinulla on nyt sellainen. Olen kohdannut kohtalon hetken samassa asiassa. Pari vuotta sitten olin lähdössä Helsingistä Ouluun serkkuni syntymäpäiville. Ajattelin ostaa sinne jotain vaatetta. En löytänyt mitään sopivaa koko Helsingistä. Menin juhliin vanhoissa vaatteissa, mutta päätin, että on laihduttaja. Nyt on pudonnut 20 kiloa. Olen ollut ikuinen laihduttaja. Nyt tämä on pysyvää. Yritän pysyä 1200 kalorin päiväruuassa. Olen lipsunut monta kertaa, mutta palannut aina heti takaisin ohjelmaan. Parhaiten pysyy ohjelmassa, kun on muutama selkeä sääntö. Älä syö välipaloja. Älä syö mitään klo 18 jälkeen. Laske kalorit. Älä pidä kiirettä. Se tuhoaa laihdutuksen.

Kuten jokainen tulee autuaaksi omalla uskollaan, niin kukin saa painoa pudotettua itselleen parhaiten soveltuvilla säännöillä. Jethrokin laihtui yli 30 kg, ja hänellä oli vähän erilaiset säännöt.  Oma syömiseni painottuu iltapäivään/iltaan, aamulla ei ole vielä nälkä. Ilman iltapalaa en saisi unen päästä kiinni. Esimerkiksi monet yrttiteet, banaani, kirsikat ja kaakao unettavat. Univajekin lihottaa.

Vierailija
35/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hurjalta, että täällä kun kerrotaan tosiasioita niin ihmiset vetää palkokasvit nenään

Vierailija
36/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei ole itsehillintää. Luovutatko muutenkin elämässä helposti?

Tuo on juuri väärä asenne.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/01/08/ravitsemusasiantuntija-patrik-…

Vierailija
37/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt lukenut ketjua, mutta mulla on muu kuin painoon liittyvä kommentti: me ollaan muutamia kertoja kavereiden kanssa ihmetelty, miten ihmeessä muutama ihminen onnistuu olemaan toisinaan valokuvissa niin totaalisen eri näköisiä, ettei heitä tunnista. Ei ole kyse siitä että kuvien ottamisesta olisi vuosia, vaan ihan muutaman viikon takaisia kuvia katsoessa ollaan että jos ei tiedettäisi kuka tuossa on, niin ei heti yhdistettäisi oikeaan ihmiseen. Toinen näistä on sanonut että inhoaa olla valokuvissa just sen takia, eikä hän sitten ikinä rento kuvissa olekaan. Sekin muuttaa ulkonäköä.

Vierailija
38/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota tämä hyvänä herätyksenä että nyt on aika laihduttaa ne pois! Minullakin aina raskauksissa nousee paino ihan hirveästi, ja nyt vauva on 10 viikkoa ja olen tiputtanut 10kg siitä painosta mitä olen sairaalasta kotiutuessa. 15kg on vielä jäljellä. Ei ole mitään aikomusta jäädä näin suureksi! Kyllä ne lähtee kun päättää niin.

Vierailija
39/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on tuo 25 kg ylimääräistä, mutta olen sinkku kotiäiti, niin mitään erityistä tarvetta ei ole laihduttaa. Kotona on myös ruokaa kokoajan saatavilla, ja sitten pitää lapsille näyttää esimerkkiä syömisessä, vaikkei olisi nälkä. Ja kun lapset eivät syö kaikkea, niin en viitsi heittää hyvää ruokaa hukkaan. Siitähän kiloja tulee. Pieni nälkä myös kiristää pinnaa, joten en jaksa olla nälässä ja kiukkuilla lapsille.

Perheettömänä laihduttaminen on vain niin paljon helpompaa. Pääsee salille vaikka joka ilta ja ei tarvii tehdä rasvaista kotiruokaa lapsille, vaan voi syödä salaattia.

Ei tarvitse myöskään herätä yöllä tarpeen vaatiessa ja syödä jotain, jotta jaksaisi. Sama koskee aamuheräämisiä, joka aamu klo 6-7, vaikka olisi mennyt nukkumaan kahdelta. Aamulla on oikeasti pakko juoda kahvia, jotta pysyisi tolpillaan ja sitten pitää syödä jotain kahvin kanssa, kun pelkkä kahvi tyhjään mahaan on epäterveellistä.

Vierailija
40/60 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan yksin lapset, kodin, talouden, asunnon, auton ja mökin. Valitettavasti itseeni ei jää enää kovin paljon energiaa. Tietysti kokoajan enemmän ja enemmän, kun lapset kasvaa.

Eli ensimmäisenä prioriteettina ei ole toi laihduttaminen. Olenkin sanonut miehille, jotka sanovat mun painosta jotain, katsotaan miltä sä näytät, jos teet yhtä paljon asioita kuin minä.

Hoida yksin kaksi tarhaikäistä lasta, koti, asunto + muu vapaa-aika. Miltäs sä sitten näytät?

Haluisin nähdä sen yh-isän, joka esittelee vatsalihaksia Tinderissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän