Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvan takia itkenyt koko pääsiäisen nyt .

maisaminni
19.04.2019 |

Töissä sijainen kysyi kahvitauolla yhdestä kuvasta että ketä tässä on, työkaveri sanoi että me siinä ollaan.
Niin ollaan,vaan minä olen nyt +30 tai 35kg , kuva siis otettu vaivaiset 5 vuotta sitten .

Tuo sijainen katsoi ihan hämmentyneenä ja halusin kuolla siihen paikkaan.

Tekis mieli repiä ne kuvat sieltä pois. tai muuttaa johonki korpeen kuolemaan.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen on vasta sunnuntaina.

Vierailija
2/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pääsiäinen ole kunnolla alkanutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet lihonut niin paljon?

Vierailija
4/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi. Kaikki muuttuvat ajan myötä. 

Painonlisäys on siitä vielä hyvä juttu, että jos oikeasti tahdot ja katsot tarpeelliseksi, saat sen pois minkä olet kerännytkin. 

Vierailija
5/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan syömällä on tullut pikkuhiljaa kilot, ja auton ostamisen jälkeen se pienikin liikunta loppui täysin.

Ja olen kokeillut varmaan kaikki dieetit jo ajat sitten , joka kerta repsahdus muutaman päivän sisällä.

Vierailija
6/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos häirittee noin paljon niin sen voi laihduttaa pois reilussa puolessa vuodessa.

Vierailija
7/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lihonut saman verran. Ja arvaas, ei se työkaveri sinua pahalla katso siksi. Sinusta on kivoja kuvia, ole onnellinen siitä. Me läskit kuule ollaan oltu vaikka ja mitä, eikä elämä vieläkään ole näihin kiloihin loppunut. Sinä kelpaat, olet silti sinä.

Niin, itse olen alkanut laihduttamaan. Minulla on masennusta ja ahdistus, minkä vuoksi kilot tulivatkin. Mutta nyt. Nyt on se aika kun tehdään niin päin että ruumis edellä ja mieli perässä. Tuu messiin AP?

Äläkä revi MITÄÄN MUUTA kuin sen äänen päässäsi joka sanoo ettet sinä kelpaa. Sille voi sanoa että haist...

Vierailija
8/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, aika paha. I feel you.

Mutta.

Joko sivuutat asian, tyyppi tietää nyt että oot lihonut, mutta so what, tuskin jää sitä vatvomaan. Tai, nyt sisulla niskasta kiinni ja alat pudottamaan painoa pienin askelin, sitä ei muut heti huomaa ja lopulta näytät kuvankaltaiselta jälleen. Tai, päivittelet huumorilla ääneen että onpa kyllä tuota painoa tullut, vaan kun ruoka maistuu...vaikka mielessä tuntuu juuri tuolta kuin kuvailit.

Been there, done that.

Vierailija
9/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍇🍉🍋🍍🍒🍓🍅

Vierailija
10/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, joskus tarvitaan tuollaisia herätyksiä. Onko sinulla mahdollisuutta laihduttaa? Pääsiäinen on loistava hetki vetää viimeiset suklaat ennen elämäntaparemonttia.

Toisekseen, mitä sitten, se on vaan sijainen, ja saahan siinä olla hämmentynyt. Joissain kuvissa pelkkä paidan tai kampauksen muutos tekee huikean eron, kuvakulmasta puhumattakaan. Kauniista ja/tai laihoistakin saadaan tosi hirveitä kuvia.

Ja nyt on vasta pitkäperjantai. Iloisempaa pääsiäistä.

Vierailija
11/60 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut eiks toi oo hyvä että sen voi selittää liikakiloilla eikä että olisit vaan rumentunu tms.?

Vierailija
12/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että painat enemmän ei tarkoita, että olet rumempi. Älä pilaa viikonloppuasi tuollaisen asian takia, ulkonäkö on lopulta pieni asia elämässä.

Vierailija
13/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla ei ole itsehillintää. Luovutatko muutenkin elämässä helposti?

Vierailija
14/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla taas ei taida olla hiventäkään empatiaa?

Vierailija
15/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on. Olen sitä mieltä, että totuus voi joskus sattua mutta ainoastaan kohtaamalla sen, voi alkaa muutos parempaan. Selvästi ap:lla kolahti sijaisen ihmettely ja nyt olisi aika miettiä, miksi laihdutukset ovat epäonnistuneet.

Vierailija
16/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on. Olen sitä mieltä, että totuus voi joskus sattua mutta ainoastaan kohtaamalla sen, voi alkaa muutos parempaan. Selvästi ap:lla kolahti sijaisen ihmettely ja nyt olisi aika miettiä, miksi laihdutukset ovat epäonnistuneet.

Sulla on koko lähtökohta ihan väärä.

Vierailija
17/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ihmisen kohtalonhetkiin. Ap. Sinulla on nyt sellainen. Olen kohdannut kohtalon hetken samassa asiassa. Pari vuotta sitten olin lähdössä Helsingistä Ouluun serkkuni syntymäpäiville. Ajattelin ostaa sinne jotain vaatetta. En löytänyt mitään sopivaa koko Helsingistä. Menin juhliin vanhoissa vaatteissa, mutta päätin, että on laihduttaja. Nyt on pudonnut 20 kiloa. Olen ollut ikuinen laihduttaja. Nyt tämä on pysyvää. Yritän pysyä 1200 kalorin päiväruuassa. Olen lipsunut monta kertaa, mutta palannut aina heti takaisin ohjelmaan. Parhaiten pysyy ohjelmassa, kun on muutama selkeä sääntö. Älä syö välipaloja. Älä syö mitään klo 18 jälkeen. Laske kalorit. Älä pidä kiirettä. Se tuhoaa laihdutuksen.

Vierailija
18/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on koko lähtökohta ihan väärä.

No, kerropas sitten se oikea lähtökohta? Ja toivottavasti et olettanut ensimmäisestä kirjoituksestani mitään muuta kuin sen, mitä kirjoitin. Eli, et harrastanut rivien välistä lukemista. En nimittäin ole arvostellut ap:n ulkonäköä tai lihavuutta mitenkään. Jos ap nyt itkee lihomistaan ja on tajunnut itsekin sen tosiseikan, että painoa on tullut lisää hurjasti viidessä vuodessa, niin tosiasia on se, että laihdutusyritykset ovat epäonnistuneet. Ja miksi asia on näin? Yritystä ei ole ollut riittävästi.

Vierailija
19/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

maisaminni kirjoitti:

Ihan syömällä on tullut pikkuhiljaa kilot, ja auton ostamisen jälkeen se pienikin liikunta loppui täysin.

Ja olen kokeillut varmaan kaikki dieetit jo ajat sitten , joka kerta repsahdus muutaman päivän sisällä.

Dieetti ei varmaan ole paras vaihtoehto, vaan muuttaa elintapoja pikkuhiljaa. Eihän auton omistaminen tarkoita sitä, että sillä pitää aina liikkua. Meillä on pihassa kaksi autoa, mutta ajattelin käydä tänään lähikaupassa pyörällä. Lisäksi ajattelin nyt alkaa kulkea työmatkoja välillä pyörällä syksyyn asti. Edellisessä työpaikassa kuljin pyörällä tai bussilla, mutta jouduttiin ostamaan toinen auto, kun vaihdoin työmatkaa ja julkisilla matkaan menee liikaa aikaa.

Vierailija
20/60 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maisaminni kirjoitti:

Dieetti ei varmaan ole paras vaihtoehto, vaan muuttaa elintapoja pikkuhiljaa. Eihän auton omistaminen tarkoita sitä, että sillä pitää aina liikkua. Meillä on pihassa kaksi autoa, mutta ajattelin käydä tänään lähikaupassa pyörällä. Lisäksi ajattelin nyt alkaa kulkea työmatkoja välillä pyörällä syksyyn asti. Edellisessä työpaikassa kuljin pyörällä tai bussilla, mutta jouduttiin ostamaan toinen auto, kun vaihdoin työmatkaa ja julkisilla matkaan menee liikaa aikaa.

Tuskin tuollainen +35kg pelkästään vähäisestä liikkumisesta tulee. Liikkua toki kannattaa ja ”pitääkin” ihan psyykkisen hyvinvoinninkin kannalta, mutta liikasyömisellä saa liikunnan hyödyt painonhallinnan kannalta nollattua todella helposti. En tiedä lukeutuuko ap näihin, mutta joidenkin mielestä on normaalia esim. syödä sipsejä ja suklaata, ja juoda makeita virvoitusjuomia päivittäin tai viikottain. Säännöllisesti pikaruokaa, leivonnaisia yms. vielä siihen päälle, niin painonnousu on taattu eikä sitä iltakävelyillä tai työmatkapyöräilyillä saa estettyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme