45 vuoden ikäero ei ollut este kun Stefani, 24 ja Don, 69 perustivat perheen
Ei kyllä uskois miestä melkein seitsämänkymppiseksi, jotenkin nuoremman oloinen ja näköinen. Mutta en silti itse ottais koskaan itseäni 45 vuotta vanhempaa miestä, tulis kokoajan ikävät isävibat miehestä. Hyh. 😳
https://www.iltalehti.fi/iltv-doc/a/135fc3de-eb01-4df6-9acc-5f31f65834ee
Kommentit (32)
Itse en saa oman ikäistä tyttöystävää ja tämä papparainen saa noin nuoren naikkosen. Vika taitaa olla minussa, mutta myös hieman naisissa jos papparaiset kiinnostaa. Kai sitten vaan tekemään paljon rahaa niin saisi sen tyttöystävän.
Vierailija kirjoitti:
Kireän 😄 .. kyllä huomaa taas miesten tyhmyyden. Ei ole iästä kiinni, kuinka pitää lantiopohjistaan huolta.
Mielenkiintoinen kiertoilmaus.
No, jotku naiset tykkää pilaantuvasta lihasta.
Eikä edes raha ollut tässä kanadan tapauksessa kyseessä. Asuivat sellaisessa tyypillisessä pohjoisamerikkalaisessa pahvilaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en saa oman ikäistä tyttöystävää ja tämä papparainen saa noin nuoren naikkosen. Vika taitaa olla minussa, mutta myös hieman naisissa jos papparaiset kiinnostaa. Kai sitten vaan tekemään paljon rahaa niin saisi sen tyttöystävän.
Muualla naiset eivät ole yhtä luonnevikaisia ja pinnallisia kuten suomessa.
Siellä kelpaa hyvä mies vaikka se olisikin suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa suomalainen mies on aika arvostettu maailmalla rehellisyytensä vuoksi. Suomalaisten naisten maine taas on lähinnä helppona panona.
Vierailija kirjoitti:
Nuo taitavat tietää millaista on yrittää tunkea letkua liian ahtaaseen läpivientiin.
Liukasteen kanssa laitetaan iso letku kireään läpivientiin!
Stehvani sano lompsalle tahdon ja sai paapan kylkiäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa suomalainen mies on aika arvostettu maailmalla rehellisyytensä vuoksi. Suomalaisten naisten maine taas on lähinnä helppona panona.
Näkihän se siellä eilisen ulkomaalaiset pelimiehet ketjussa. Ihan sairas ajatusmaailma. Ei sillä ole välii jos jätkä haukkuu, huo rittelee tai pettää, kunhan se vaan on ulkomaalainen eikä mikään "uli mies" niin kaikki on hyvin. Se kun ei kellekään kuulu kenelle mammat levittelee jalkojansa.
Ihan mukavalta mieheltä vaikutti. Eikä varakaskaan joten siitä ei kyse.
Mutta kuitenkin mammojen pitää kuorossa haukkua sitä. Ehkä teidän kannattaisi ottaa opiksi eikä vain keskittyä ulkokuoreen.
Eihän 69 edes ole vielä vanha isäksi.
Ei tee, jos olette suomalaisia, ettekä mitenkään julkkiksia.