Minkä ammatin edustajia kadehdit/ihailet?
Katselin juuri Kandit-ohjelmaa ja pohdin että ainakin ko. ohjelmassa esiintyvät eläinlääkärit/eläinlääkäriopiskelijat tekevät jatkuvasti hyvää parhaansa mukaan... Oma työ on sellaista että jos onnistun poikkeuksellisen hyvin niin työpaikkaani sijoittanut miljonääri saa hivenen paremman tuoton sijoitukselleen.
Kommentit (29)
Kadehdin heitä, jotka ovat onnistuneet tekemään harrastuksesta työn, eli että työn tekemiseen liittyy aito intohimo ja innostus. Ja että vielä tulee toimeen sillä edes kohtuullisesti.
Tapailin yhdessä vaiheessa sairaanhoitajaa ja tapailuaikana jouduin itse pitkälle sairaalajaksolle. Täytyy sanoa että heitä kunnioitan, en kadehdi.
Itse kadehdin yrittäjiä, jotka ovat onnistuneet tekemään itselleen multimiljoonaomaisuuden, tosin en kadehdi sitä työmäärää mitä se vaatii.
Eniten kadehdin filmitähtiä, koska heidän elämänsä on juuri sellaista mitä itsekin haluaisin elää. Tehdään filmi ja sitten on vapaa-aikaa, eli työ ja vapaa-aika vaihtelevat jaksoissa, mikä sen mahtavampaa.
Lastenhoitaja? Hirveä ammatti, miten voit ihailla?
-no sun mielestä hirveä, mun mielestä ei. :D
niin ja yrittäjiä myös ihailen!! :) saa käyttää omaa luovuuttaan.
Kosmetologista ihailen niit hyviä puolia, mut oikeesti en varmaan haluais sitä tehdä. Koskee toisten ihojen ongelma-kohtiin, silitellä niitä tuntikausia päivässä, poistella karvoja ties mistä, laittaa jotain ripsipidennyksii joka on tosi yli pikkutarkkaa hommaa toisten silmien kanssa... uskoisin että tylsistyisin.
Niitä jotka ovat pystyneet tekemään piirtämisestä ammatin, ja tekevät sitä vielä kotoa käsin.
Olen yrittäjä, en tienaa isosti, mutta saan tehdä monipuolisesti erilaisia töitä ja aika paljon vapaa-aikaa myös. Alakin on mielenkiintoinen, puutarhaan ja kasveihin liittyvä. Tätä voisi joku kadehtia.
Graafikkoja kadehdin, koska se on oma unelma-ammattini. Itse olen taittohommissa, eli läheltä liippaa, mutta alan koulutusta minulla ei ole.