Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v nainen ihastunut 45v mieheen

Vierailija
19.04.2019 |

Voiko tällainen suhde toimia? Molemmat osapuolet kertaalleen eronneita ja molemmilla lapsia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu ikäerohullu vi t t t uuun ja muista että olet ansainnut kaiken sen paskan mitä elämä eteesi tuo! :)

Täh???

Vierailija
22/25 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin pidemmän aikaa suhteessa lähes samalla ikäerolla ja hyvin meillä meni. Suhde kaatui ihan muihin juttuihin kun ikäeroon, ja ollaan nykyään ystäviä. Ei se ota jos ei annakkaan eli suosittelen kokeilemaan jos ne paljon puhutut kemiat kohtaa. Tsemppiä ja hyvää kevättä sinulle!

Olipas ihanan rohkaiseva viesti. Kiitos tsempeistä! Kemiat kyllä kohtaa niin että sukat pyörii jalassa tämän ihmisen kanssa. Omasta puolesta en koe tarvetta toppuutella mutta lapsia mietin, sekä omaani että hänen lapsiaan. Jos emme olisi kummatkin perheellisiä niin en miettisi hetkeäkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oli noin 27-vuotiaana ihastunut noin 49-vuotiaaseen (eronneeseen) mieheen.

Luojalle kiitos, tapasinkin sitten pian itseäni muutaman vuoden vanhemman miehen ja hänen kanssaan avioiduin.

Näin on ehdottomasti parempi.

Vierailija
24/25 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin pidemmän aikaa suhteessa lähes samalla ikäerolla ja hyvin meillä meni. Suhde kaatui ihan muihin juttuihin kun ikäeroon, ja ollaan nykyään ystäviä. Ei se ota jos ei annakkaan eli suosittelen kokeilemaan jos ne paljon puhutut kemiat kohtaa. Tsemppiä ja hyvää kevättä sinulle!

Olipas ihanan rohkaiseva viesti. Kiitos tsempeistä! Kemiat kyllä kohtaa niin että sukat pyörii jalassa tämän ihmisen kanssa. Omasta puolesta en koe tarvetta toppuutella mutta lapsia mietin, sekä omaani että hänen lapsiaan. Jos emme olisi kummatkin perheellisiä niin en miettisi hetkeäkään. Ap

No mutta jos etenette hissukseen ja katsotte mihin se johtaa, eikä tarvitse suinpäin esitellä miestä ja muksuja/sinua ja muksuja toisilleen. Sillähän se selviää. :)

Vierailija
25/25 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jos etenette hissukseen ja katsotte mihin se johtaa, eikä tarvitse suinpäin esitellä miestä ja muksuja/sinua ja muksuja toisilleen. Sillähän se selviää. :)

Näin se varmaan juuri täytyykin tehdä, juuri jotain tällaista ajattelin. En haluaisi esitellä uutta ihmistä lapselleni, jos juttu ei sitten kestäkään ja hän häviää meidän elämästä. Mielummin tutustun ensin kunnolla ja rauhassa itse, ja sitten kun aika on kypsä niin voi tavata puolin ja toisin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi