Miksi SDP HYVÄKSYY riveihinsä kansanedustajan, jolle ihmisarvo EI ole "jakamaton"?
varsinkin kun Antti Rinne messuaa tästä "jakamattomasta ihmisarvosta" niin kauheasti.
Mietitään sitä yhdessä ja luetaan tarkemmat tiedot aiheesta päivän Hesarista.
Siunausta kaikille.
Kommentit (33)
Koska SDP itse toteuttaa politiikkaa jossa kaikilla ei ole sama ihmisarvo. Ay- liikkeen jäsenet ovat ykköskastia ja muut tulee jäljessä ja maalaisia ja yrittäjiä he eivät ihmisiksi laskekaan.
Politiikasta viis, mutta tyypin henkilöhistoria ei kestä päivänvaloa.
Äijä lyhensi sukunimestään sen osan pois, jonka googlaamalla olisi paljastunut tietoja, jotka olisi nostanut jokaisen äänestäjän niskakarvat pystyyn, mm. oman lapsensa äidin "pakkopalautti" Irakiin ja piti lapsen itsellään. Tuolta "henkirikosinfosta" tuota tavaraa löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ja erään Tavja Halosen nimi oli ennen vaaleja Hesarissa tämän tyypin TUKIJANA!
Oliko tämä yllätys?
Vierailija kirjoitti:
SDP=hyvä. PerusS=paha.
Siinä Antti Rinteen arvopohja. Mikäli perussuomalaiset vaihtavat nimensä niin ei ole mitään ongelmaa.
Suomen kansallissosialistinen demokraattipuolue.
Win-Win. Hallitusyhteistyö sujuu ja kaikki ovat iloisia.
Muuten hyvä idea, mutta itse asiassa SDP:n ohjelma muistuttaa enemmän kansallissosialismia. Itse asiassa häkellyttävän paljon.
Toki ilman mitään pahuutta ja kansanmurhaamista, mutta ihan tuo talous- ja yhteiskuntapoliittinen ajattelu.
Puhelinhaastattelu: SDP:n Hussein al-Taeen hyvin tunteva nimetön lähde
Sairasta jos totta.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta jos totta.
Normaalilta demarilta vaikuttaa.
Jätkä voi lähteä Lähi-Idästä mutta Lähi-itä ei lähde jätkästä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta jos totta.
Väkivaltainen narsisti, sopii demareihin.
Mä muistan yhden Saddam Husseinin.Ei ollu kiva kaveri.
Onpa lapsellisia somekirjoituksia.
On teillä nyt psyyke päreinä, persuparat.
No mutta kun tää olis niin ihana suklaasimmu. Keski-ikäiset suvakkitädit tän on äänestäneet tonne. Nää samat jotka tarjoili pullaa ja pi***a uus_suomalaisille. Ja käy panettamassa itteensä turkissa ja muissa äh-läm sä-hläm maissa.
Toivottavasti lentää ulos kun leppäkeihäs!
Homofoobi kaiken lisäksi: https://i2.wp.com/www.anteryasa.fi/wp-content/uploads/2019/04/image-27…