Alkaa tulla MITTA TÄYTEEN. Mies opettaa pojalle toksista maskuliinisuutta. Mitä voin tehdä?
Mies haki juuri pojan viikonlopuksi ja heti se taas alkoi sössöttämään kuinka viime sunnuntaina nautittiin liberaalien kyyneleitä ja että tänään me miehet katsotaan Trump meemejä joissa taas nautitaan vähän lisää liberaalien kyyneleitä. Ja että me miehet korjataan autoa, paistetaan pihvit, treenataan.
MÄ EN KESTÄ ENÄÄ. Mitä voin tehdä tämän lopettamisen eteen? Mies ei kuuntele puheita vaan kasvattaa selkeästi poikaamme toksisella maskuliinisuudella opettaen sitä pojallemme kuin varta vasten.
En voi kieltää heitä tapaamasta ja ottaa häntä vain itselleni, enää. Kai? No en. Ärsyttää että mies vaikuttaa poikaan vieläpä poliittisesti omilla uskomuksillaan ja "hauskoilla meemeillään". Omat kantani ei enää tunnu kiinnostavan poikaa vaan on jo aivan liian miesmäistä juttua. Ja entä tuo ruoka, en KESTÄ sillä meidän perheessä ei syödä lihaa enää ja aina se jauhaa että me miehet paistetaan pihvit. Ihan taitaa vaan tahallaan ärsyttää mua, ihan hiki puskee tästä kiukusta.
Kannattaa ajoissa puuttua toksisen maskuliinisuuden kitkemiseen, jos näette sellaista. Tuntuu että nyt on myöhäistä :(
Kommentit (9)
Et saanut oikein tunnetta mukaan tähän provoon. Kovin epäuskottava kirjoitustyyli.
0/5, liian jenkkiä. Suomalaiset itkevät vihervassareista, eivät liberaaleista -- itse asiassa Suomessa taidetaan vielä ymmärtää, että liberaali saattaa tarkoittaa myös klassista liberaalia, toisin kuin jenkeissä, missä sille piti keksiä uusi sana (libertarian).
Normaalissa maskuliinisuudessa ei ole mitään toksista. Koko toksinen maskuliinisuus on naurettava feministitermi.
Noh, mitäs jos puhuttaisiin toksisesta feminiinisyydestä? Tämä ketju on malliesimerkki siitä. :)
En voi olla linkkaamatta, loppu paras. :DVierailija kirjoitti:
Normaalissa maskuliinisuudessa ei ole mitään toksista. Koko toksinen maskuliinisuus on naurettava feministitermi.
Noh, mitäs jos puhuttaisiin toksisesta feminiinisyydestä? Tämä ketju on malliesimerkki siitä. :)
En voi olla linkkaamatta, loppu paras. :D
No älä nyt lähde tuolle linjalle. Tää urpo aloitus ei ansaitse tosissaan käytyä keskustelun jatkoa.
Joko provo tai pälli. Molemmat mahdollisia. Elämä on ihmeellistä.
Kyllä tekee tasa-arvo kipeetä patriarkaatin perseessä. Treenaa vielä vähän niin kyllä se siitä. -3/5
Katsokaa koko perheenvoimin The mask we live in dokumentti
0/5