Vaihdoin juuri renkaat itse.
Siitä kun lähdin ovesta ulos ja takaisin kului aikaa 22 minuuttia.
Kommentit (22)
Jaa. Katso, että pultit ovat kunnolla kiinni ;)
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö sulle antaa joku mitali?
Ei, mutta voi päästä vävyksi sille yhdelle hullulle, joka täällä vähän aikaa sitten vaahtosi kun vävypoika ei ollut osannut vaihtaa renkaita.
Minun autooni vaihdettiin renkaat rengasliikkeessä, jossa ovat myös renkaat säilytyksessä.
Mä vaihdoin äsken traktorin renkaat, meni reilu puoli tuntia
n30
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihdoin äsken traktorin renkaat, meni reilu puoli tuntia
n30
En usko.
Sulla on varmaan iso meisseli, millä väännät?
Nauran aina kun näen jonkun äheltävän itse renkaiden vaihdossa. Miksi vaivautua itse kun homman voi teettää ammattilaisella nopeasti ja halvalla samalla itse kahvia siemaillen?
Vierailija kirjoitti:
Minun autooni vaihdettiin renkaat rengasliikkeessä, jossa ovat myös renkaat säilytyksessä.
Kuten myös. Ei kiinnosta huhkia, kun voi maksaa jollekin muulle siitä. Tosin taisi olla aika paljon ammattikoulun ilmaistyövoimaa tekemässä hommia.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan iso meisseli, millä väännät?
Keskikokoinen momenttiavain.
Juu ja kiireessä eivät katso mistä nostavat -> Auton kynnyskotelo / helma kasassa.
Mieluummin vaihdan itse ja teen kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Nauran aina kun näen jonkun äheltävän itse renkaiden vaihdossa. Miksi vaivautua itse kun homman voi teettää ammattilaisella nopeasti ja halvalla samalla itse kahvia siemaillen?
Ja teet kolme tuntia duunia, että tienaat renkaanvaihtajan palkkion.
Vierailija kirjoitti:
Herkullista kahvia automaatista.
Ei tarvitse tehdä köyhän hommia kun rahaa vaihdattaa ne liikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Ja vanteet pulttipyssyllä käyttökelvottomiksi tärvellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vanteet pulttipyssyllä käyttökelvottomiksi tärvellen.
Mulla pilasivat pakettiauton aluvanteen pultit aikoinaan. Oli väännetty niin tiukkaan, että tarvi seuraavalla kerralla kahden metrin putken jatkoksi ja yksi rengasavain halkesi, ennen kuin lähti auki.
Neljääkymppiä näyttivät pyytävän tuossa lähistöllä. Aika suolainen hinta pienituloiselle.
Vierailija kirjoitti:
Neljääkymppiä näyttivät pyytävän tuossa lähistöllä. Aika suolainen hinta pienituloiselle.
Minä joudun tekemään n.3 tuntia töitä, että saan 40€ käteen. Puolessa tunnissa vaihdan renkaat. En todellakaan puolen tunnin työn takia maksa tuollaisia summia.
Vaihdoin toissapäivänä renkaat kahteen autoon ja helvetti että polvet kipeytyi, en muista että aiemmin olisi noin käynyt.
Äijä 👍