Rfsu liuskatesti (kuva)
Onko tää plussa vai ei?
Eilen illalla olin näkevinäni hyvin hyvin haalean haamun, jota en kuitenkaan kameraan saanut. Tänä aamuna näin.
Kommentit (51)
Raskaana, kertoi digitesti. Ei oikein voi vieläkään uskoa.. Nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn, että matkalainen pysyy kyydissä :)
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Raskaana, kertoi digitesti. Ei oikein voi vieläkään uskoa.. Nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn, että matkalainen pysyy kyydissä :)
-Ap
Kyseessä voi olla myös tuulimunaraskaus. Yritettiin 5 vuotta myös ja eka raskaus oli tuulimuna. Sen jälkeen en ole enää raskautunut. En siis tarkoita pahalla. Pitkä yritys vaan on joskus luullusta onnesta epäonni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApKyseessä voi olla myös tuulimunaraskaus. Yritettiin 5 vuotta myös ja eka raskaus oli tuulimuna. Sen jälkeen en ole enää raskautunut. En siis tarkoita pahalla. Pitkä yritys vaan on joskus luullusta onnesta epäonni.
Mulla ihan sama. Oli 6 vuotta yritystä takana, himmeä haamu ja toinen testi näytti plussaa. Oli kohdun ulkopuolinen raskaus. Toivottavasti näin ei ole ap:n kohdalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApKyseessä voi olla myös tuulimunaraskaus. Yritettiin 5 vuotta myös ja eka raskaus oli tuulimuna. Sen jälkeen en ole enää raskautunut. En siis tarkoita pahalla. Pitkä yritys vaan on joskus luullusta onnesta epäonni.
Mulla ihan sama. Oli 6 vuotta yritystä takana, himmeä haamu ja toinen testi näytti plussaa. Oli kohdun ulkopuolinen raskaus. Toivottavasti näin ei ole ap:n kohdalla :)
Onko nyt siltikään ihan laitaa alkaa heti luettelemaan kauhutarinoita kaikesta mikä vaan voi olla pielessä...
Taskauduin itse spontaanisti liki kolmen vuoden yrityksen jälkeen. Oli myöhäinen plussa. Rv 7 ultrassa oli pari viikkoa oletettua pienempikin ja lääkäri epäröiden totesi, ettei minuna menisi julistamaan raskautta kovin laajasti. Eli todnäk uskoi raskauden olevan menossa kesken.
Vaan kaveri jatkoi kasvuaan ja kaikki meni kuten piti. Lopulta syntyi rv 41 yhdeksän pisteen vauvana. Nyt jo taaperovaiheen ohittanut reipas pikkulapsi.
Itselläni on huonoja kokemuksia pitkän yrittämisen raskautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että sinulla kävi noin huono tuuri, mutta on kyllä ihan normaalia, että ensimmäinen testi näyttää haamua. Siitähän se hcg lähtee nousuun ja testiviivat vahvistumaan päivä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rfsun testi näyttää oikean tuloksen 30min ajan, sen jälkeen mitä sattuu. Lue pakkauksesta.
Kiva on otettu 5min sisällä testin tekemisestä. Tiedän kyllä ohjeet. :)
-Ap
Aloitusviestissäsi kuitenkin kirjoitit: "Eilen illalla olin näkevinäni hyvin hyvin haalean haamun, jota en kuitenkaan kameraan saanut. Tänä aamuna näin."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että sinulla kävi noin huono tuuri, mutta on kyllä ihan normaalia, että ensimmäinen testi näyttää haamua. Siitähän se hcg lähtee nousuun ja testiviivat vahvistumaan päivä päivältä.
Mulla oli myös haamu. 9vuotta yritystä takana. Kahdesta haamusta keskenmeno. Haamusta en tiedä, mutta kuten täällä on jo todettu, niin se kauan odotettu raskaus ei välttämättä potki sitä ihaninta onnea. Minulla on myös ystäviä, joilla on ollut vaikeaa raskautua ja kun he raskautuivat , niin saivat keskenmenoja.
Ymmärrän että mitä vaan voi käydä.. Toivotaan nyt kuitenkin parasta.
Ja yhdelle kyselijälle, kyllä, näin edellistä iltana toisessa testissä hailakan haamun, seuraavana aamuna tuo testi , mistä on kuva ja kolmas testi (digitesti) kertoi että "raskaana".
-Ap
En ole vielä testannut. Kävin jo ostamassa testin, testaan kun pääsen kotiin.
-Ap