Rfsu liuskatesti (kuva)
Onko tää plussa vai ei?
Eilen illalla olin näkevinäni hyvin hyvin haalean haamun, jota en kuitenkaan kameraan saanut. Tänä aamuna näin.
Kommentit (51)
No mulla oli niin vahva plussa jo pari päivää ennen menkkojen alkamispäivää, että valitettavasti epäilen ettet voi olla raskaana.
Menkkojen olis pitänyt alkaa tänään. Kyllä tossa livenä selvästi erottuva viiva on. Viisivuotta lapsettomuutta takana enkä ole kyseisellä testillä koskaan saanut minkäännäköistä viivaa.. Hoidoista ollut taukoa nyt pidemmän aikaa. Maltan pari päivää ja teen sit vielä uuden. Nännit helkkarin kipeät, mitään muuta oiretta ei ole.
-AP
Parin päivän päästä on jo selkeämpi! Onnea ekasta haamustasi, tulkoon siitä vielä paljon muutakin onnea!
Jos tuo ois joku muu testi kuin rfsu sanoisin plussaksi, mutta itselläni tuo antaa aika paljon turhia viivoja. Pregcheck on varmempi. Luultavasti tuo on kuitenkin mieluummin plussa kuin nega. Mulla näkyy aina iltapissasta paremmin kuin aamupissasta :) Tsemppiä!
Kyllä siinä jotain saattaa olla. Odota päivä tai pari ja uutta testiä kehiin. Selkeä plussa on kyllä niin näkyvä, että siinä ei jää mitään epäselvää. Tsemppiä! 😊
En tiedä, onko nämä alapeukut kateutta vai mitä, mutta itse testin tehneenä mulla oli samanlainen viiva ja odotan vauvaa.
Voi kun olisi plussa. Taidan huomenna kipaista hakemassa sen pregcheck testin ja testailla sillä :D
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi plussa. Taidan huomenna kipaista hakemassa sen pregcheck testin ja testailla sillä :D
-Ap
Hyvähän se ois jos olis plussa. Varmaan aika iso pettymys ois, jossei ois plussa, kun on noin kauan yritystä takana :(
Rfsun testi näyttää oikean tuloksen 30min ajan, sen jälkeen mitä sattuu. Lue pakkauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Rfsun testi näyttää oikean tuloksen 30min ajan, sen jälkeen mitä sattuu. Lue pakkauksesta.
Kiva on otettu 5min sisällä testin tekemisestä. Tiedän kyllä ohjeet. :)
-Ap
Meillä käytettiin sitä apteekin omaa halpis?-merkkiä ja hyvin toimi. Jotkut kalliimmat oli epäluotettavia. Toivottavasti teidän testi näyttää positiivista jos ei nyt niin pian tulevaisuudessa!
No näin minun silmistä ei plussaa, mutta kannataa useampi testi vähän myöhemin.
Itsellä nuo rfsu testit näyttää ihan päin Peetä. Lopetin niiden käytön :D
rfsu testi negatiivinen ja clearblu testi näytti sitten että 4vko / plussan
Vierailija kirjoitti:
Ja lisätessä poika tuli ja on nyt 6kk, "menossa" joka paikkaan tai niin luulee. Ei osaa vielä ryömiä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lisätessä poika tuli ja on nyt 6kk, "menossa" joka paikkaan tai niin luulee. Ei osaa vielä ryömiä :(
Osaa taaskaan kirjoittaa. Mutta onnea yritykseen. Kannattaa noilla Clearblu testeillä testailla jatkossa jne.
Tuli positiivinen jo ennen kuin kuukautiset myöhässä.
Tosin oli oireita jo ennen testiä, aamulla kipeät rinnat/kovat oli selvä merkki. Ennen rinnat olleet semmoset läpyskät minulla ja ei mitään tuntoa :D
Vessa juoksut kanssa, tosin veren vuotoa oli koko raskauden ajan, hematooma kun oli. Ei kuitenkaan vaikuttanut raskauteen.
Itse pelkäsin jo pahinta, tuon hematooman takia tuli isoja hyytymiä ja verta. pitkän aikaa.
Ja vuodoista mainitsin kun niin moni niistä kyselee, sitä vuotoa voi tulla ihan milloin tahansa.
Mitäpä jos tekisit toisen testin vaikka huomenna tai ylihuomenna.
Meinasinkin huomenna testailla uusiks eri merkkisellä testillä. Kiitos kommenteista ja mielipiteistä! :) Edelleen mielellään kuulen mielipiteitä ja kokemuksia ylipäätään kyseisestä testistä.
-Ap
Miten auttaa asiaa kysellä palstalta. Kaikkia vaihtoehtoja on jo ehdotettu.
On haamuviiva