Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äänestitkö Suomen takaisin - mitä sait? Minun ehdokas ryhtyi mepiksi..

Vierailija
19.04.2019 |

Huhtasaari lupasi tehdä kaikkensa eduskunnassa. Mutta mites kävikään..

"Laura Huhtasaari jättää eduskunnan, mikäli tulee valituksi eurovaaleissa", sanoo IS

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kävi

Vierailija
2/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllistys ja lirkuttelemaan italianoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen eurovaaleihin lähtevä kansanedustaja on petturi, puolueesta riippumatta

Vierailija
4/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen takaisin, lol😂

Vierailija
5/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotenkin valittu mepiksi? Vaalit on edessä, joten älkää äänestäkö heitä jotka on jo valittu kansanedustajaksi.

Pitää näpäyttää perinteitä, eikä äänestää jos on valittu toiseen virkaan.

Itse en äänestä ketään kansanedustajaa enkä eläkeläisiä. Eläkeläiset kuuluvat eläkkeelle.

Vierailija
6/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielähän teillä on aikaa jättää Huhtasaari, ja muut kansanedustajat jotka ovat ehdolla eurovaaleissa, ilman ääniä. Niitä ei ole pakko, eikä pidä, äänestää.

Vierailija
7/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla jo perinne näiden kanssa, että saa jännätä mitä tulikaan lopulta tilattua?

Vierailija
8/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eduskuntaan äänestämäni henkilö valitaan mepiksi, on se mielestäni väärin. Pitäisi tyytyä johonkin, joka on jäänyt varasijalle. Tuskin tämän henkilön ominaisuudet ovat minua puhuttelevia.

Vierailija
9/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia eduskuntavaaleissa äänestetään ensisijaisesti puoluetta. En ymmärrä tätä valitusta.

Vierailija
10/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme hötkyilyä. Ei kukaan noin vaan ryhdy mepiksi. Jättäkää äänestämättä, jos ette halua mepiksi. Sinne on ehdolla paljon pätevämpää sakkia.

Vierailija
11/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme hötkyilyä. Ei kukaan noin vaan ryhdy mepiksi. Jättäkää äänestämättä, jos ette halua mepiksi. Sinne on ehdolla paljon pätevämpää sakkia.

Vaikkapa Väyrysen Paavo! 😅

Vierailija
12/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ryhtyy MEPiksi. Saa tuplapalkan EU:sta eli n. 24 000 €/kk, eikä tarvitse pyöriä häntä äänestäneissä räkäporukoissa

Vierailija
13/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa Väyrysen Paavo! 😅

Väyrysen poukkoilulle pitää laittaa stoppi. Ikääkin on riittämiin. Muutama muu yli 70v on joita ei pidä äänestää. Pekkarinen. Puska mm.

Väyrysellä on pakkomielle sotkea politiikkaa, joten ei kiitos enää missään.

Vierailija
14/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lmao 😂😂

Vierailija
15/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia eduskuntavaaleissa äänestetään ensisijaisesti puoluetta. En ymmärrä tätä valitusta.

Normaali ihminen ottaa tosissaan, kun joku sanoo olevansa ehdolla eduskuntaan. Valitsee yleensä puolueen, sekä henkilön. Normaali ihminen ei tule ajatelleeksi, että ehdokas on ehdolla vain kerätäkseen ääniä puolueelle, mutta tarkoitus on kuitenkin toimia muualla.

Vierailija
16/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, ap ja muut. MITÄ te ajattelette äänestävänne, kun äänestätte "Suomea takaisin"? Tuo ei ole koskaan minulle auennut. Jos tänään lykästäisi. Eli mille aikakaudelle haluaisitte palata, että Suomi olisi sellainen maa, kuin tahdotte sen olevan, ja miksi? Millaiset asiat sillä kaudella ovat hyviä, ja millaiset ikävämmät sellaisia, että niiden kanssa mieluusti elää?

Vierailija
17/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te luulette, että joku näistä persuista pelastaa Suomen? Nämä kaikki on pérseensä myyneitä.

Halla aho nieleskelee ja on vaikeana sen takia, koska tietää itsekkin minkälainen vedättäjä on, mutta ei ole paha mies, koska selvästi tuntee syyllisyyttä toisin kuin muut poliitikot.

Lauralla roikkui joskus daavidin tähti telkkarissa kaulassa. Enempää mun ei tarvinnut siitä naisesta tietää kun näin heti mistä on kyse. Come oon älkää olko noin naiiveja. Ei tuolla eduskunnassa ole yhtäkään nationalistia. Ei sinne päästetä sellaisia. Ja vaikka päästettäisiin niin ette te äänestäisi.

Vierailija
18/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestitkö Suomen takaisin - mitä sait? Minun ehdokas ryhtyi mepiksi..

Nyt olisikin sitten erinomaiset paikat äänestää Junes Lokka mepiksi.

Vihapuhe FM 19.4.2019: Katso tästä KAIKKI eurovaaliehdokkaat ...

Vierailija
19/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, ap ja muut. MITÄ te ajattelette äänestävänne, kun äänestätte "Suomea takaisin"? Tuo ei ole koskaan minulle auennut. Jos tänään lykästäisi. Eli mille aikakaudelle haluaisitte palata, että Suomi olisi sellainen maa, kuin tahdotte sen olevan, ja miksi? Millaiset asiat sillä kaudella ovat hyviä, ja millaiset ikävämmät sellaisia, että niiden kanssa mieluusti elää?

Vasemmistohistorioitsijoiden mielestä Suomi oli "taantumuksellinen" vuosina 14.5.1918.-1.8.1944, minkä jälkeen alkoi parempi vaihe valvontakomission siviloivan vaikutuksen alla. Palataan nyt sitten aluksi vaikka tuonne aikakauteen ilman vasemmistolaisten mädätystä.

Vierailija
20/20 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ituttaa kun Tynkkynenkin lähtee EU-vaaleihin ehdolle. Hän toi persuihin avarakatseisuutta ja uudistusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä