Vaihdettiin nettimiehen kanssa kuvia - Miksi mies kuvittelee, että...
Hän voi laittaa itsestään kasvokuvan aurinkolasit päässä ja olettaa että se on tarpeeksi naiselle? Jos minä naisena näyttäisin kasvokuvani aurinkolasit päässä, mies vaatisi taatusti nähdä minut ilman aurinkolaseja. Muutenkin miehillä on ihmeellinen käsitys siitä, että he voivat vaatia naisen kuvalta vaikka kuinka paljon, mutta itse ottavat jotain pilkkopimeässä kuvattuja joista hädintuskin erottaa ihmishahmon tai sitten noita aurinkolasikuvia.
Kommentit (16)
En kuvittele. Mulla esim Tinderissä useita kuvia eikä yhtään aurinkolasit pääässä. Mitään positiivista vaikutusta ei tosin ole ollut.
M36
Minun deittini laittoi kuvan itsestään moottoripyöräkypärä päässään.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Vaasasta? Se tekee kaiken muunkin kypärä päässä.
Ai mä odotin, että tää jatkuisi jotenkin, että sun ois pitänyt sen vastineeksi pistää alastonkuva.
No kysy hyvänen aika sentään pleksitöntä kuvaa. Jos sitä ei tule, mies ei ole kelpuuttanut sinua jatkoon. Hänen omasta ulkonäöstään ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Koska jokainen fiksu mies tietää että naiselle miehen ulkonäkö on sivuseikka.
Kyllä. Kemia ei synny naamasta.
"Jos minä naisena näyttäisin kasvokuvani aurinkolasit päässä, mies vaatisi taatusti nähdä minut ilman aurinkolaseja."
Ei välttämättä. Tärkeintä että kroppa tulee hyvin esille.
Minulle tulee lähinnä mieleen, että kaikki miehet haluavat nuoren kauniin naisen, mutta naisen ei pitäisi välittää miehen ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
"Jos minä naisena näyttäisin kasvokuvani aurinkolasit päässä, mies vaatisi taatusti nähdä minut ilman aurinkolaseja."
"KASVOKUVANI" Etkö osaa lukea?
Oliskohan, että ovat varattuja? Eivät näytä itseään vasta kun on varma, että puhuvat varmasti täysin tuntemattoman henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet fantasioissaan yläpeukuttaa :D Juu, kyllä nainen on pinnallinen kun se haluaa miellyttävän näköisen miehen, mutta mies ei ole yhtään pinnallinen, kun se haluaa kauniskasvoisen ja hyväkroppaisen naisen. #vainmiesjutut
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee lähinnä mieleen, että kaikki miehet haluavat nuoren kauniin naisen, mutta naisen ei pitäisi välittää miehen ulkonäöstä.
Tinderissä ainakin tullut huomattua, että ulkonäkö on todella tärkeä myös naisille siinä missä varmaan miehillekkin. Olen saanut 3kk aikana 2 mätsiä, itse olen antanut varmaan 200 tykkäystä. Empä usko, että tässä on juurikaan eroa sukupuolien välillä.
M36
Äsken näin kun eräs nainen käveli liikennevaloissa punaisia päin.
Ärsyttää kun kaikki naiset aina kävelevät punaisia päin.
Vierailija kirjoitti:
Äsken näin kun eräs nainen käveli liikennevaloissa punaisia päin.
Ärsyttää kun kaikki naiset aina kävelevät punaisia päin.
Hohhoijaa. Etköhän sä itsekin ymmärtänyt että tässä puhutaan miehistä jotka noita kuvia näyttävät naisille. Miksi pitää ottaa nokkiinsa? Jos tämä ei koske sinua, olisit tyytyväinen! Jos taas koskee, niin ehkä tämä avasi silmäsi ja voit jatkossa näyttää tutustuessasi naiseen hieman parempia kuvia itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Vaasasta? Se tekee kaiken muunkin kypärä päässä.
Kuvittelee olevansa The Stig.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"KASVOKUVANI" Etkö osaa lukea?
Etkö itse? Tuossa sanottiin, että kasvokuva aurinkolaseilla on ihan ok, kunhan on myös hyvä kroppakuva. Jos ei ole kroppakuvaa, on aivan sama millainen kasvokuva on.