Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren näköinen mamma

Vierailija
19.04.2019 |

Olen kolmekymppinen kahden lapsen äiti. Aina harrastanut kaikenlaista, jonka ansiosta kroppa on hyvin säilynyt ja nätti. Kasvoissani ei ole ryppyjä, olen hyvin nuoren näköinen, näytän samalta kun kymmenen vuotta sitten ja aina kysytään kaupassa henkkareita. Minulle on sanottu että on hyvin vaikea uskoa että minulla on lapsia kun olen niin nuoren näköinen. Saan paljon paheksuva ja ihmetyksen katseita kun kuljen lasteni kanssa ihmisten ilmoilla. Tänään kaupassa joku mies oli hyvin tuohtunut minulle ja sanoi jotain sopimatonta tyyliin että lasten ei pidä hankkia lapsia. Menin kommentista täysin hämilleni että en osannut vastata hänelle mitään.
Miksi nuori ulkonäkö on muille niin iso ongelma?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä. Mieluummin oon kaunis ku nuoren näköne😁😁

Vierailija
2/5 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se jotenkin ihmeellistä jos kolmekymppisellä ei ole ryppyjä kasvoissa? Luulin, että ihan normaalia... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenkin ihmeellistä jos kolmekymppisellä ei ole ryppyjä kasvoissa? Luulin, että ihan normaalia... 

Niin mäkin luulin, aika monella ikäisellä i on kuitenkin jo joitain juonteita esim silmien ympärillä tai otsalla. Oletko itse huomannut samaa?

Vierailija
4/5 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) epäilty anniskelupaikan ovella, että on äitini ajokortti. Huvitti suuresti ikäni takia. Jälkikasvu, kaikki neljä, yli 18 vuotiaita.

Vierailija
5/5 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n olisi pitänyt sanoa sille miehelle ikänsä. Yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä