Halla-aho on pyytänyt anteeksi
Hän on pyytänyt kahden kesken anteeksi eräältä jonka nimen mainitsi eräässä kirjoituksessaan. Tämä jolta anteeksi pyydettiin on tämän myöntänyt.
Halla-aho ei kuitenkaan ala pyytämään anteeksi jos ei näe siihen tarvetta. Hän ei pyydä anteeksi kirjoituksiaan jotka on irrotettu asiayhteydestään, tai muuten yhteydestään, missä ilmaus ja retoriikka on ollut ikäänkuin kirsikka kakun päällä.
Halla-aho on rehellinen älykkö, eikä ala pyytelemään anteeksi kirjoituksia vain miellyttääkseen jotain häntä tyhmempää joka jotain anteeksi pyydettävää näkee, mutta kuten mainitsin, niin Halla-aho kykenee pyytämään anteeksi, jos näkee siihen tarvetta.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi itse kukin katsoa halliksen plokista mitä on jättänyt esille. Vinkki aika hirveä rasse, ihan tämä sensuroitu versiokin.
Juu, ja osa poistetuista jutuista (vai kaikki?) on poistettu vain siksi että on tullut tuomio ja oikeus velvoittanut poistamaan ne.
Ainuttakaan juttua ei ole poistettu. Pari lausetta on poistettu, ja käytännössä kerrottu mitä ne sisälsivät.
Vierailija kirjoitti:
Mites onkos al-Taee pyytänyt anteeksi juutalaisilta, saudeilta ja Yhdysvalloilta?
Miksi olisi? Täällähän hoetaan jatkuvasti ettei vanhoilla kirjoituksilla ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat todistettavasti kehtyshäiriöisiä ra. Stisia juntti-idiootteja, joiden sopeuttaminen on yhteiskunnan suurimpia haasteita. Kuka tahansa persua fiksumpi voi tämän havaita.
En aio pyytää äskeistä anteeksi, jos en näe siihen tarvetta. En pyydä anteeksi kirjoituksiani jotka on irrotettu asiayhteydestään, tai muuten yhteydestään, missä ilmaus ja retoriikka on ollut ikäänkuin kirsikka kakun päällä.
Olen rehellinen älykkö, eikä ala pyytelemään anteeksi kirjoituksiani vain miellyttääkseeni jotain itseäni tyhmempää joka jotain anteeksi pyydettävää näkee, mutta kuten mainitsin, niin kykeneeänen pyytämään anteeksi, jos näen siihen tarvetta.
Et ole rehellinen älykkö, olet pelkkä rasmukka joka alkaa ottaa kierrosta.
Höpsis.
Voidaan keskustella älykkästi sitten, kun persut alkavat kuroa kiinni evoluutiota normaaliälyisen tasolle.
Voimme tosin joutua hetken odottamaan mikäli Huhtasaarta on uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites onkos al-Taee pyytänyt anteeksi juutalaisilta, saudeilta ja Yhdysvalloilta?
Miksi olisi? Täällähän hoetaan jatkuvasti ettei vanhoilla kirjoituksilla ole mitään merkitystä.
Täällä hoetaan myös jatkuvasti että niillä on.
Joten päättäkää jo.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mies pahoitteli kannattajilleen ainoastaan sitä että jäi kiinni.
H-a pyysi henkilökohtaisesti anteeksi peppukipeytyneeltä kanssaihmiseltään
H-a vs. al-Taee 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat todistettavasti kehtyshäiriöisiä ra. Stisia juntti-idiootteja, joiden sopeuttaminen on yhteiskunnan suurimpia haasteita. Kuka tahansa persua fiksumpi voi tämän havaita.
En aio pyytää äskeistä anteeksi, jos en näe siihen tarvetta. En pyydä anteeksi kirjoituksiani jotka on irrotettu asiayhteydestään, tai muuten yhteydestään, missä ilmaus ja retoriikka on ollut ikäänkuin kirsikka kakun päällä.
Olen rehellinen älykkö, eikä ala pyytelemään anteeksi kirjoituksiani vain miellyttääkseeni jotain itseäni tyhmempää joka jotain anteeksi pyydettävää näkee, mutta kuten mainitsin, niin kykeneeänen pyytämään anteeksi, jos näen siihen tarvetta.
Olen persu enkä missään tapauksessa vaadi sinua pyytämään minulta anteeksi. Tuo kirjoituksesi on pelkkää taustakohinaa, eikä loukkaa minua millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Voi itse kukin katsoa halliksen plokista mitä on jättänyt esille. Vinkki aika hirveä rasse, ihan tämä sensuroitu versiokin.
Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka vanhoja muistelee sitä tikulla silmään.
Eipä ole hallis antanut mitään signaalia että olisi kehittynyt. Luulisin että on edelleen musta rasse.
Huomasin että onkin niin että media utelee edelleen tuosta tapauksesta joka on jo käsitelty kahden kesken. Mediakin tietää tämän, mutta edelleen haluaa nostaa, ehkä loukatullekkin, kipeää asiaa esille.
Et ole rehellinen älykkö, olet pelkkä rasmukka joka alkaa ottaa kierrosta.