Seksi aistiyliherkän kanssa
Olen tavannut miehen, jolla on aistiyliherkkyyttä liittyen kosketukseen. Onko kokemusta, miten seksi onnistuu?
Kommentit (17)
Olen nainen ja lievähköä aistiyliherkkyyttä. Mulla se ainakin tekee sen, että kiihottuessani menen todella helposti kananlihalle ja tärisen. Monet miehet on ihmetelleet, kuulemma yleensä naiset ei reagoi noin voimakkaasti ja muutama on ensi alkuun luullut että mua sattuu tms. vaikka tuntuu päinvastoin tosi hyvältä. Eipä oikeastaan muuta, normaalisti oon herkkä hajuille ja jos kurkussa on vaikka silakanruoto, mutta seksissä menee joku eläimellinen vietti päälle ja pystyn nuolemaan, imemään ja nielemään ongelmitta. Kaikilla ei varmasti ole sama tilanne ja minuakin usein alkaa taas häiritä kaikki kutittava, haiseva, karhea, kuuma tai hikinen heti seksin loputtua ja täytyy päästä aika nopeasti suihkuun.
Kiitos vastauksista. Täytyy miettiä asiaa, että haluanko mitään tämän miehen kanssa kuitenkaan. Kuulostaa raskaalta.
Vierailija kirjoitti:
en tiedä mutta voisin kuvitella että aika säkenöivä meno!
Joo, kiihottuu nollasta sataan nopeasti. Kiemurtelee niin, että vaikea saada pysymään paikoillaan. Puhumattakaan siitä, että tarvitaan suukapulaa.
Siis ei tykkää kosketuksesta?? Miten pystyy panemaan??
Mulle taas koskettelu on yks tärkeimmistä asioista jos ajatellaan minkäänlaisia läheisempiä miessuhteita. En varmaa ees kiihottuis, jos mies ei oo sellanen joka rakastaa kosketella mua ja koskettelee. :D Mä sytyn eniten just kosketuksesta, se on se mikä mut useiten sytyttää.
joten ei toimis "aistiyliherkän" kanssa koskettelu. mistähän seki kumpuaa.
Kosketuksem pitää olla oikeanlainen. Pitää olla tilannetajua ja kykyä lukea toista. Väärä muuvi tai moodi ja se oli siinä. Joillekin seksi on näkkileipää, toisille kermakakku. Asennekysymys.
T. Erityisherkkä nainen
Mieheni on aistiherkkä kosketukselle siten ettei pidä liian kevyistä kosketuksista. Hän nauttii reilusta pursituksesta ja hankaavasta silityksestä. Itse nautin juurikin kevyistä kosketuksista joten olemme molemmat opetelleet koskettamaan toisiamme nautinnon mukaan. Kysehän on seksissä juuri siitä että tekee toisella asioita josta tämä nauttii.
Yllätyin itsekkin kun löysin elämäni kumppanin kuin erilaiseksi sitä muuttuu kun pääsee tositoimiin.
Vaikka välillä tympii aistiherkkyys niin kyllä se paneskellessa muistuu miksi rakastan tätä ja elämää ja seksiä.
Että sweet and innocent persoonat on usein melko tuhmia :)
Ainut mikä vaikuttaa voimakkaasti on väsymys ja nälkä ja kylmä.
En ymmärrä miten joillekkin se seksi on vaan sitä että ollaan hirveän monen kans. En itse voisi harrastaa ilman että tunnen toisen ja on luottamus. Se on vaa puolivillasta panemista.
Sitte jos löytäs oikean nii kiva sanoa että noh onhan noita 50 ollu kumppania ehe.
En yleensäkkään ymmärrä kuin ihmiset keskittyy niin turhanpäiväsiin asioihin , toisten mielipiteisiin ja vatvotaan kaikkea somessa yms. Sitä ku saa ja antaa nii ei vois vähempää kiinnostaa kuka on feministi ja kuka naistenvihaaja
Ne jotka hakee huomiota kehollaan ei vaan ymmärrä mitä seksi oikeasti on
Tyytyväinen kun on elämäänsä niin ei tarvi juoruilla kahvipöydissä eikä haittaa vaikka lasimaljakko tippuu ja särkyy lattialle. Chill peace out
Minulla on vähän aistiyliherkän vikaa ja seksissä siitä on ollut lähinnä etua, että tuntee kaiken voimakkaasti. Vääränlainen kosketus tuntuu kyllä joskus vähän inhottavalta, mutta ei ole minulle tuottanut ongelmia, kun osaan kertoa toiselle, että olen herkkä kosketukselle ja voitko tehdä mieluummin näin. Esim jos toinen silittää kauan samasta kohdasta alkaa se kosketus tavallaan sattua.
Tietysti on varmaan ihmisiä, jotka ei osaisi ottaa tuota palautetta vastaan. Itsellekin tullut vastaan muutama loukkaantuja, jotka on menneet puolustuskannalle tyyliin "ei ole kyllä muut valittaneet". En sinänsä ymmärrä tätä, koska kyllä varmaan jokaisella ihmisellä on omat mieltymyksensä, että mikä seksissä toimii. Ei me olla kaikki samasta puusta, eikä siitä pidä loukkaantua.
Sitä on vähän hankala selittää miten elämän ja kaiken siihen liittyvän kokee. Millasta olla aistiherkkä nainen.
Upeeta toisaalta,tunnen oloni usein voimakkaaksi ja naiselliseksi. Omissa oloissani enemmän :) ulkopuolella uusissa ympäristöissä harvemmin löydän tyyppejä joiden kanssa pääsen samalle levelille. Olen rento jos näin käy.
Koen että seksin harrastus on se yksi minun taidoista mikä tekee itsevarmuutta
Tykkään seksissä kovista otteista ja tehdä ja hankata ns vasten. Tykkään myös rakastelusta mutta liika hiplanki ei oo mun juttu. Miehen sanat ja reaktiot seksin jälkeen nostattaa itsetuntoa koska se on välillä muuten hukassa,en oikeen luota itseeni.
Se on upeeta se kun on oikea hetki jaksamisen kans ja sänky hieman hakkaa seinää vasten ja istuu lehmityttö asennossa toisen päällä se on yks mun lemppari asennoista
Voi tsiisus. Ukraina. Hinkatkaa rauhassa.
Meikäläinen ei pelkää ketään😡
Mars🕺mars🕺vaaroja päin 🤯
Vaikka karhu tulisi vastaan 😤🐻
Me tehdään sille näin 👊💥💥💥
Maa jo järkkyy ja järisee😵
Kaikki kohta tärisee 🥴
Vapisee😣hikoilee😰hytisee😬
Kyllä täältä pesee😡👊💥💥💥
Täältä pesee💀
Tältä pesee😈
Täältä pesee😤👊💫💫
Kyllä täältä pesee👊💥💥💥
Meikäläinen rynnii kuin nuori hirvi 😎
Metsässä rytisee 😬
Meikäläinen liitää ku Batman ja Robin 🤩
Ilmassa jyrisee 🤯
Täältä pesee 😡👊💫💫
Täältä pesee 🤣
Täältä pesee📢
Kyllä täältä pesee💀
Täältä pesee 👊💥💥💥
Täältä pesee😳
Täältä pesee😤👊💫💫
Täältä pesee👹👹👹
Täältä pesee 🥱📢
Täältä pesee👊👊👊
Kyllä täältä pesee 😈
No mitä mies itse sanoo?? Mistä me voitaisiin tietää??
Itse aistiyliherkkä nainen. En siedä juuri edes vaatteiden kosketusta, mutta seksi on parasta mitä tiedän. Saan orkun hyvin helposti.
Roiskahtaa varmaan jo pienimmästäkin kosketuksesta joten vähällä pääset
Itse olen miettinyt että hajuyliherkän kanssa ei varmaan onnistu niin yhtään mikään kun kaikki haisee aina pahalta ja toinen kärsii jatkuvasti jostain hajusta. Siksi en ole erästäkään oikein mielelläni ottamassa kylään luokseni, kun tiedän että täällä haisee pahalta ja minä haisen pahalta sama mitä tekisin, mutta hän pitää ne vaan sisällään vaikka se haittaa jatkuvasti.
en tiedä mutta voisin kuvitella että aika säkenöivä meno!